Bu bölümü bu değişik okuyuculara yazıyorum 😘
enesdilra76 Hayrun97 eliffiratt◇•◇◇•◇•◇•◇•◇•◇•◇•◇•◇•◇◇•◇◇
Ardınç hala sorduğum soruya cevap vermemişti ama ben hala konuşmaya devam ediyordum.
"Evet cevap bekliyorum."
"Öylen mi ecren o zaman cevap veriyim seviyorum seni tamam mı ?"
Bunu yanıma gelip söylemişti biraz bağırdığı için kulağım çınlamıştı ama bende çok geçmeden cevap verdim.
"Bende seviyorum"
Evet galiba bu aşırı cesaretin yan etkilerinden biriydi. Ardınç benim olduğum yatağağın uç kısmına oturdu bende baş kısmına oturup ona doğru döndüm.
"Ecren, madem seviyorsun o zaman daha erken söyleseydin ya."
"Ya biliyorum ama o zamanlar bu kadar cesaret edemezdim."
Ardınç kafasını benim kafamın hizasına getirdi ve yaklaşmaya başladı benim kalbim daha hızlı atmaya başlarken aniden içeri deniz ve mert girdi,
'lan bu deniz ve mert kapısız köyden mi geldi mk.'
Diye söylendi iç sesim e haklıydı da bunlarda hep tam zamanını buluyordu tövbe tövbe.
Deniz: knk ben dün için özür dilerim.
Ecren: tmm knk ya boşver.
Dedim ve biz denizle konuşmaya dalmışken mert ve ardınçta konuşmaya başladı dördümüzde konuşmaya dalmışken bu kes içeri siyah elbiseli bir kadın girdi ve konuşmaya başladı.
"Hadi çocuklar test çözüm vakti."
"Şimdi mi ?"
Dedi mert.
"Evet hadi aşağı masaların olduğu yere gidin."
Mert ve deniz kalktı ve yavaş yavaş yürümeye başladılar bende arkalarından istemeye istemeye yürümeye başlamıştım ardınçta benim arkamdan kalktı ve elini omzuma attı ve birlikte aşağı doğru indik.
Aşağı vardığımızda odada iki tane uzun masa vardı ve üstlerinde de küçük soru bankaları vardı,soru bankalarını görmemle ağzımdan bir."Siktir"
Kaçtı ilk kez küfür ettiğimi duyan ardınç bana bön bön bakmaya başladı ona döndüm.
"Ardınç ben bu soruları çözemem be."
"Ben zaten çözmeye çok meraklıydım."
Dedi ben hala soru bankasına bön bön bakarken bir hoca konuştu.
"Evet çocuklar herkes bir otursun, bu günlük size yardım edicek hocanız ahmet hoca kendisini zaten okulunuzdan taniyorsunuzdur."
Dedi, ahmet hoca mı hani bizim acımasız ahmet hani herkese 0 veren ahmet anammm biz bittik...
◇○○♡○♡○♡♡♡○◇○○♡○♡○♡○
Ben size hemen ahmet hocayı anlatıyım
Ahmet kara: 45 yaşında bir öğretmen lakabı kara ahmet bugüne kadar bir sürü çocuğun sınıfta kalmasına yol açtı ve çoğu kişi tarafından sevilmiyor.Herkes ahmet hoca lafını duyar duymaz yüzü düştü ama korkularından bir şey söylemedi ve benim gibi sus pus olup etrafa bakınmaya başladı. kalemler dağıtılınca herkes çözmeye başladı fakat ben matematik sorusuyla bakışıyordum aklıma aniden gelen şeyle sayfadan küçük bir kağıt parçası kopardım ve üstüne.
"Gız bana cevapları versene."
Yazıp denize gönderdim, kağıdımı deniz okuyunca bana ağızını oynatarak
'Çok beklersin gülüm.'
Dedi, denizden umudumu kestikten sonra yanımda oturan ardınçın kağıdına baktım ilk soru a ikincisi b üçüncü e tam dördüncü soruyada bakacakken ardınç bana döndü ve fısıldayarak konuşmaya başladı.
"Napıyorsun ?"
"Sence, çekil şurdan göremiyorum."
"Hem kağıdıma bak hemde çekil diye çemkir oldu bunun bir karşılığı olmalı değil mi ?"
Dedi ilk kabul etmeyip sallamayı düşündüm ama arkadan hoca konuşuncaya kadar sürdü bu fikrim.
"Son 5 dakika."
Zorla kabul ettim teklifini ve tüm sorulara ardınçtan baktım. Herkesin önündeki kitapçık toplandıktan sonra hocalar konuştu.
" 1 saat boyunca mola hakkınız var hadi çıkın bakalım."
Ben ardınça görünmemek için hızla yukarı odaya çıktım çünkü bu deli civcivin ne isteyeceği belli olmaz, odaya girdiğimde kapıyı yavaşça kapattım ve odadaki solan gibi bir yer olan küçük tahta donanımlı yere girdim ve en köşedeki koltuğa oturdum telefonumuda elime aldıktan sonra hızla denize mesaj attım.
'Deniz Ardınç orda mı ?'
'Hayır o burda değil."
Yazdı, ben daha nefesimi vermeden kapı açılma sesi duydum anam ben şimdi bitmiştim, ardınç konuşmaya başladı.
"Burda olduğunu biliyorum ecren."
"Hayır burda değilim."
Hay benim mal kafam ben nasıl böyle bir saçmalık yapabilirim diye içimden geçirmeye kalmadan ardınç önümde belirdi.
"Ee hadi artık bedelini ödeme zamanın geldi."
Yutkunup ardınça sorumu yönelttim.
"Bedeli ne?"
"Bir gün boyunca benim istediğim herşeyi yapman küçük cadı."
Dedi, ne bir dakika bir gün boyunca mı ama neden ben ??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Bir Platonik
HumorÖylesine bir kaç tane hayal uğruna yaşadığım şeylerin haddi hesabı yok sanırım. Ama ne yapalım bu yolu geri dönmekte olmaz artık.