Sizlere teşekkür etmek istiyorum 700 okunma için, siz bir tanesiniz🤓🙃
□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■
Bugün okula gitmeyeceğim için öğlene kadar uyumuştum ama hala üstümde bir yorgunluk vardı, ben baya bir sıkıldığım için denize mesaj attım.
"Knk sen bugün okula gittin mi?"
Çok geçmeden mesaj gelmişti.
"Knk yok gitmedim."
"Knk o zaman buluşalım mı bizim şu küçüklükten beri uğradığımız parkta ?"
"Tmm knk geliyorum bi 10-15 dakikaya."
"Tmm"
Yazıp telefonu kapattım ve herzaman severek giydiğim mavi t-shortumu ve siyah taytımı giydim, hızla lacivert babetimi de giydikten sonra apartmandan çıktım ve yürüyerek parka doğru gittim, daha deniz gelemediği için bende kısa kırmızı salıncağa oturdum ve dün yaşadıklarımı biraz düşünmeye başladım, gerçekten yaşadıklarım biraz ilginçti sevdiğim bir kişinin beni sevmeye başlaması adeta bir rüya gibiydi...
"Ecren huhu orda mısın ?"
Bu ses denizin sesiydi, hemen başımı sesin geldiği yöne doğru çevirdim ve konuşmaya başladım.
"Sence ? "
Deniz yavaş yavaş yürüyerek yanımdaki siyah salıncağa oturdu ve bana doğru döndü.
"Knk acaba diyorum bu senden diyorum anladın sen diyorum."
Dedi sırıtarak ben denize 'Ben bir maymunun ecren' demiş gibi baktım ve konuşmaya başladım.
"Tmm bana da öyle geldi ama ardınç dengesiz deniz, hem senin şu mert ne oldu?"
"Oldu bir şeyler işte."
"Hemen anlatıyorsun deniz."
"Tmm, ben şimdi hergün ki gibi eve doğru giderken merti gördüm tamam mı, yolda sanki saatlerce beni beklermiş gibi yanıma geldi ve konuşmaya başladı.
'Deniz sana bir şey söylemem lazım hemen benimle gel.'
Tabi bende 'tamam' Dedim sonra mert beni sahile götürdü ve bir kayaya oturduk gün batmak üzeri olduğu için harika bir manzara verdi önümde, bende o manzaraya dalmıştım ama sonra mert konuşmaya başladı
'Deniz ben seni seviyorum.'
Dedi ilk başta şok oldum tabi ama bende onu seviyordum ve bende bunu söylemeye karar verdim.
'Bende seni seviyorum.'
Dedim mert bunu beklemiyormuş gibi baktı ama sonra o da gülümsemeye başladı..."
Deniz bunları söylerken sanki o anı tekrar yaşamak istermiş gibi söyledi deniz için sevinmiştim ama mert böyle birşey yapıcak biri değildi bu işin içinde bir iş vardı ama denizin şimdiki mutluluğunu bozmak istemiyordum o yüzden bende gülümsemeye çalıştım.
________________
Bugün okulun son günüydü sonunda biticegi için mutluydun fakat ardınçı 3 ay boyunca göremeyeceğim için birazda mutsuzdum, denize mesaj attım.
Ecren: knk okulda mısın ?
Deniz: hayır knk daha yürüyorum, sen nerdesin ?
Ecren: servisteyim knk.
Deniz: knk bu arada ben şimdi okula adımımı attım.
Ecren: tmm knk benimde gelmeme 5 dakika falan var.
Telefonumu kapatıp cebime koydum, ve düşünmeye başladım ardınçı,
onu son kez görecegim için baya bi sıkıntı vardı içimde 3 ay nasıl dayanıcaktım, ben daha 2 gün onu görmeye dayanamazken koskoca 3 ay. Kafamı tam cama yaslıycaktım ki servis durdu ve kapı açıldı ve herkes çıkmaya başladı bende çantamı omzuma aldım ve servisten indim. Sınıfa girdiğimde deniz hemen konuşmaya başladı."Knk gel sana bir şey göstericem."
Dedi ve çantasından telefonunu çıkardı ve telefonun arkasını çevirdi.
"Knk kap nasıl ?"
Kap tamamen siyahtı ama aralarında gri çizgiler vardı, beğenmiştim.
"Çok güzel"
Denizin yanından ayrıldım ve kendi sırama doğru gittim. İlk çantamı sıranın alt tarfında duran küçük kulpa astım sonra yerime oturdum.
●■□●■□●■□●■□●■□●■□●■□●
Okul aşırı derecede normal geçmişti ardınç sanki ben yokum gibi davranmıştı. Aniden telefonum çaldı telefonumu hemen cebimden çıkardım. Arayan kişi annemdi, hemen telefonumu açtım.
"Kızım hemen denizi de al ve eve gel."
"Tamam anne ama niye ?"
Diye sordum fakat annem çoktan telefonunu kapatmıştı, deniz yanımda olduğu için hemen konuşmaya başladım.
"Deniz annem bizi bizim eve çağrıyo."
"İyi de knk seren teyze neden beni çağrıyo ?"
"Bende bilmiyorum annem yüzüme kapattı."
"Tamam gidelim bari merak ettim."
Dedi deniz ve ikimizde çantalarımızı toplayıp benim evime doğru yürümeye başladık, bizim ev okula çok uzak olmadığı için hızlı gelmiştik, hemen çantamdan anahtarımı çıkarttım ve kapıyı açtım eve girdiğimizde annem ve seda teyze (Denizin annesi) beni bekliyordu seda teyzenin burda olmasına şaşırmıştım.
Annem:"Kızım ecren, deniz gelin bakalım."
Denizle birlikte mutfağa doğru yürüdük, ve bir sandalyeye oturduk.
Seda teyze: " kızlar biz."
Annem ve seda teyze birbirlerine bakıp konuştu.
Seda teyze ve annem: "biz sizi izmirde bir yaz kampına yazdırdık."
Dedi deniz ve ben aynı anda 'Ne' diye bağırdık, ben hemen konuşmaya başladım.
"Anne ne kampı bu?"
"Kızım orda soru falan çözüceksiniz sonuçta seneye sınavınız var."
Bu sefer deniz annesine soru sordu.
"Anne orda ne kadar kalıcaz ?"
"Kızım orda 2 ay kalıcaksınız ama orda kaldığınız 1 ay tatil yapıcaksınız."
2 ay mı cüş ama ben 1 ay boyunca hergün ders çalışamam be, 1 ay nedir ya...
"Anne peki ne zaman gidicez ve neyle gidicez."
"Yarın ikiniz saat sabah 7 de gidiceksiniz ve otobüsle gidiceksiniz."
"Ne 7 mi anne şaka mı bu acaba ?"
"Evet şaka kızım kamerada odanızda, hadi çıkın odanıza."
İkimiz de oflaya puflaya yukarı çıktık, ben denize kendi kıyafetlerimden verdim ve ikimizde yatağıma oturduk biraz sohbet ettikten sonra bir dizi açtık fakat çok geçmeden ikimizde uyuya kalmıştık.
•○●□■•○●□■•○●□■•○●□■•○●□■○○●□■•○●■•○●□
Ee kitap nasıl gidiyor ??
Ve lütfen oy vermeyi unutmayın😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Bir Platonik
HumorÖylesine bir kaç tane hayal uğruna yaşadığım şeylerin haddi hesabı yok sanırım. Ama ne yapalım bu yolu geri dönmekte olmaz artık.