Part 13

551 24 7
                                    

Pohled Caroline

 Ráno jsem se probudila kolem dvanácté.  Mám neskutečnou bolest hlavy. Ani vstát se mi nechce, ale musím, protože potřebuji na záchod. Když si oplachuji obličej studenou vodou, všimnu si trika, co mám na sobě.  Jeho triko. Stále voní po mentolu.  Když si vzpomenu na včerejšek, projede mnou žár. Jeho rty. Při těchto myšlenkách jsem si musela skousnout spodní ret, aby mě ta chuť cítit jeho rty přešla. Nepomohlo to. Proč zase utekl? V kolik odešel?  Jak jsem mu mohla dovolit ležet vedle mě. Jeho tělo. Ze snění před zrcadlem mě vyrušilo zvonění telefonu. Rozběhla jsem se a doufal, že je to Harry. „Ahoj Car“ pozdravil mě Loíí. Harry vlastně nemá moje číslo. „Ahoj Loíí“ pozdravila jsem ho z vesela.  „Zdáš se veselá, na to jak mi tě včera opili“ zasmál se. „Jo opili a ty si nic neudělal“ postěžovala jsem si a dělala naštvanou. „Promiň, ale já…“ zakoktal se. „Co ale?“ utahovala jsem si z něho. „Nezajdem na zmrzku?“ změnil téma. Chytrý to klučina. „Loíí, víš, jak mě po včerejšku bolí hlava? Já nikam nejdu. Jestli si chceš dát zmrzlinu tak přijeď ty“ pronesla jsem svou řeč a čekala na odpověď. „Ok, tak za hodinu jsem u tebe. Vanilkovou?“ „Jo vanilkovou. Už tě čekám“ zasmála jsem se a položila telefon. Znovu jsem si lehla a pustila televizi.  Nic tam nebylo, tak jsem si pustila film. Asi tak za dvacet minut mi někdo zaklepal na dveře.  Louis? „Dobré ráno, dcerko“ usmála se na mě máma ze dveří. „Ahoj mami.“ „Donesla jsem ti polévku“ zamířila k posteli. „Děkuji mami“ vzala jsem si polévku a snědla ji. Při tom jsme si s mámou povídali. Ptala se hlavně, jak jsem si to užila, jestli jsem pila, v kolik jsem přišla. Vše jsem jí odpověděla po pravdě. Teda až na to, že jsem se pořádně opila. Že byl Harry v mé posteli. „Co to máš za triko?“ Zasmála se a povytáhla za okraj trika. „No, víš, já jsem se polila a tak mi Louis půjčil triko, abych nechodila v mokrém“ usmála jsem se. Snad můj falešný úsměv nepoznala.

Pohled Louise

„Ještě se stavím pro zmrzlinu a můžem vyrazit“ křikl jsem na Harryho, který ještě ležel v posteli. Něco si zamumlal pod nosem. „Hele, vstávej. Musím už vyrazit, Car na mě čeká“ oznámil jsem mu. Ten se z ničeho nic vzpamatoval. Sedl si a nechápavě se na mě podíval. „Ty jdeš ke Caroline? Ví o tom?“ ptal se nejistě. „Ano Harry, jako její kamarád, který se chce omluvit za to, že jí včera nechal, aby ji opili.“ Harry jen zakroutil hlavou. „Pohni, jinak nestihneme bus“ zařval jsem na Harryho, když jsem se vrátil z obchodu. „Jo, už jdu“ zamrčel na mě.  Vyšli jsme a tak, tak jsme stihli autobus. Harry vystoupil o pár zastávek, dřív a já se vydal ke Car. Zazvonil jsem. „Dobrý den chlapče“ usmála se na mě příjemně. „Dobrý den, já jsem Louis a přišel jsem za Car.“ Koukla se na mě. Asi si mě i změřila od shora dolů. „Ty budeš ten nejlepší kamarád. Car mi o tobě vyprávěla“ usmála se a pozvala mě dál. „No, to budu já“ souhlasil jsem s ní. „Car, už tě čeká nahoře v pokoji“ usmála se a ukázala na schody. Poprosil jsem jí ještě o dvě lžičky a vyrazil jsem do jejího pokoje. Zaklepal jsem a Car mě pozvala dál. Ležela v posteli a koukala na televizi. „Ahoj Car“ pozdravil jsem jí a vyrazil přímo k televizi. Vypnul jsem tu blbost, co měla zaplou a pustil jsem svoje DVD. „Loíí, já se dívala“ zašklebila se. „Vždyť tě to ani nebavilo“ zakroutil jsem hlavou se smíchem. „Jak si to poznal?“ divila se. „Nějak ses nebránila. Počkala si, až to přepnu úplně“ zasmál jsem se. „A co si to pustil?“ „Uvidíš“ lehl jsem si za ní do postele. Podal jsem jí lžičku a otevřel kyblíček zmrzliny. „Děkuji, to jsem potřebovala“ usmála se. Sedl jsem si dozadu a opřel se o lištu postele. Car si sedla vedle mě, opřela se a pojídala zmrzlinu. „Spidermana jsem ještě nikdy neviděla“ poznamenala, když film začínal. „To jako vážně?“ vykulil jsem na ní oči. Zakroutila hlavou. „No tak to se máš na co těšit,“ usmál jsem se a ucítil známou mentolovou vůni, „Harryho tričko?“ „No… víš…“ zakoktala se. „Jak jsme odcházeli jsem se polila a ta halenka byla na mě tak nalepená,“ strčila si zmrzlinu do pusu a pokračovala, „tak mi Harry půjčil triko“ Proto se Zayn vrátil s Harrym bez trika. Usmál jsem se na ní a koukali jsme na Spidermana.

Pohled Caroline

Zkoukli jsme všechny díly Spidermana. Ten film se mi vážné líbí. Když jsme dojedli zmrzlinu, tak nám Penny donesla sýrový popcorn a pak ještě jeden sladký. Bylo to super. Loíí už musel jít domů a já jsem zůstala sama. Dnes jsem se cítila na vanu. Napustila jsem si vařící vodu, pustila písničky a ponořila se do ní. Mé tělo si užívalo, jak se mé svaly uvolňují. Dnešek byl super. Loíí je ten nejlepší kamarád jakého jsem si, kdy mohla přát. Ale co Harry? Jeho polibky mi strašně chybí. Jen si na ně vzpomenu, už cítím jeho rty na těch mých. Vylezla jsem z vany, osušila se a, i když jsem nechtěla, oblékla jsem se zpátky do jeho trika. Mentolová vůně stále zůstala. Při chůzi z koupelny jsem si ještě ručníkem vysušovala vlasy. Když jsem se podívala před sebe, zůstala jsem stát, jak přikovaná. 

Jůů VOTE jste dali strašně rychle :)) Jinak dal ajsem dnes ještě jeden díl, jelikož nevím, kdy se zase dostanu na NtB.. :/ Osobní důvody /ŠKOLA :P / Tak doufám, že jsem vám udělala radost :)) A teď otázky :))  Co se na konci stalo? :OO Máte nějaké teorie nebo nápady? :)) Co říkate na vztah Louise a Caroline? :)) Budu strašně ráda za vaše komenty :)) /Pro další část 9 VOTE/ :)) 

Happily and Unhappily  ♥  /POZASTAVENÁ!!/Kde žijí příběhy. Začni objevovat