Ross si Edi

2.2K 82 0
                                    

Sunt dansatoare si ma mandresc cu asta.Mi-a placut inca de mica sa dansez.
Visam de la cativa anisori sa devin una dintre cele mai bune dandatoate din tara.
Dar am ajuns sa dansez intr-un club de noapte si sa fiu admirata de o multime barbati.Nu ma deranjeaza ce fac,chiar imi place.M-am invatat deja cu viata de noapte.
Sunt in cabina si ma aranjez pt urmatoarea intrare pe scena.
Sunt intampinata cu aplauze,majoritatea din partea barbatilor. M-am obisnuit
cu tot ce se intampla aici.Muzica incepe sa rasune din ce in ce mai tare iar eu incep sa imi fac showul din fiecare seara.

Sunt intrerupta de focuri de arma si totul se opreste in club.Nimeni nu misca pt câteva minute.

In jurul meu sunt politisti care cauta peste tot.
Ma dau jos de pe scena si ma duc sa vad ce se intampla.

- Ce se intampla aici?Locul asta e curat,stii ca nu o sa gasesti aici nimic,Edward.Ii spun eu agentului de poliție.

-Stii ca nu vreau nimic de la tine.Am primit un telefon ca,aici s-ar consuma anumite substanțe interzise.Se pare ca ai multi dusmani care iti doresc raul.

- Nu stiu despre ce dusmani  vorbesti?
Cu siguranță nenorocitul de Nick pune iar ceva la cale impotriva mea.Nu i-a ajuns cat mi-a distrus viata,timp de sapte ani de zile. Tradare,batatai,agresiune fizica si multe altele de care nu vreau sa imi mai amintesc.Am suportat destul,l-am iubit,am tinut la el mai presus de viata mea.Am fost oarba nu vedeam, nu auzeam nimic,pana intr-o zi cand sa sfarsit totul si mi s-a luat valul de pe ochi.Imi amintesc totul in gand si imi dau lacrimile.Ma abtin cu greu sa nu incep sa plang.Trebuie sa fiu puternica, trebuie sa merg inainte!

  - Ross,esti bine?Ce se intampla cu tine?Edi imi pune mana incet pe obraz, incercand sa ma calmeze.Nu stie nimic de trecutul meu,nici nu vreau sa afle.

- Sunt bine nu ai de ce sa iti faci griji?Mai bine ti-ai lua...

- Capitane,locul acesta este curat,nu am gasit nimic,nici urma de droguri.Ne intrerupe unul dintre ei.

- Ma scuzi ca ti-am stricat seara,Ross!Alarma falsa!Ne mai vedem. Haideti baieti sa mergem,am terminat aici!

- Ne vedem mai tarziu?Îl întreb eu.
Imi este dor de tine...oftez incet.Ne cunoastem destul de bine,avem multe nopti pierdute impreuna si omul asta mi-a intrat direct in inima si asta destul de repede.

- Nu se poate Ross,de cate ori ti-am spus sa stai departe de mine? Stii ca nu te pot iubi,fiica mea este pe primul loc in viata mea.Imi spune el,iar zâmbetul de față incepe sa dispară.

-  Stii ca tu esti totul pentru mine.Stii bine ca nu pot sa te uit.Nu iti pot cere sa ma iubesti,dat lasa-ma macar sa fiu alaturi de tine. Incerc eu sa ii spun...

- Mai vorbim,bine Ross.Dar nu iti face sperante ca va fi ceva intre noi.As vrea sa tin mai mult la tine,dar inca nu o pot uita pe sotia mea!
Mă strage puternic în brațe și mă sărută.Doare,atât de tare..

- Ai grija de tine,Ross.Imi spune el plecând din încăpere!

Dragoste Nebuna (finalizata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum