O seara nu tocmai...perfecta

692 47 0
                                    

Nu pot sa cred ce vad.Femeia asta e chiar un inger coborat pe pamant.E atat de frumosa incat iti ia mintile.
Iar picioarele ei ma inebunesc.

- E prea provocatoare.Mi se vad toate,de la sani pana la fund.O aud deja plangandu-se.

- E perfecta.Esti splendida,nu cred ca ai de ce sa te plangi.Ai un corp atat de frumos,iar tu esti invatata cu aceste tinute,provocatoare...ii raspund razand.

- Esti un dobitoc!Stii ca ma imbrac mai sumar,doar atunci cand dansez sau doar atunci cand sunt cu tine.In rest ma imbrac ca un om normal.

- Gata Ross,nu vreau sa te superi.Poti sa iti iei pe tine ce vrei,dar mi-e imi place asa.Esti sexy rau...mrr.

- Pofticiosule,inchide gura.Haide sa mergem.Poate raman si dezbracata in secunda urmatoare...

- Esti bestiala...rau. Intarziem iar,Ross.

- Ca de fiecare data...

O iau de mana si mergem la club cu un taxi.In seara nu vreau sa conduc.E doar seara mea si a ei.

Ross pov.

Suntem deja in fata clubului si nu este nici o miscare.Prea liniste pt o seara obisnuita.
Sigur se intampla ceva aici.Ceva pus la cale de Edi.

Intram inauntru si raman uimita.Nu este nimeni,se aude doar melodia mea preferata,de fapt melodia noastra preferata.
Petale de trandafir intinse pt tot si multe,multe lumanari aprinse.Iar in mijloc o masa frumos aranjata intr-un fel anume.

- E foarte frumos,chiar nu ma asteptat la asa ceva.Te iubesc,te iubesc atat de mult.Numai inima mea stie cat de mult tine la tine.Multumesc,Edi.E superb!

- Totul e pentru tine.Vrei sa dansezi cu mine?
Sunt atat de aproape de ea,este aici in bratele mele,o simt,atat de aproape de mine,de inima mea.

- Ross!Vreau sa ii spun tot ce simt privind-o in ochii ei superbi.Vreau sa ii dovedesc cat de mult o iubesc.

- M-am indragostit de tine.Tu esti totul pt mine.Inima mea iti apartine si e deja a ta.Iar eu nu pot sa traiesc fara tine,locul meu e aici langa inima ta.Ii spun in timp ce ii ating usor cu podul palmei locul unde se afla inima ei.
 
O vad plangand si stiu ca plange de fericire.Iar eu o vreau mereu aici langa mine.
O ridic in bratele mele si  incepem sa ne invartim peste tot.Iar eu nu mai rezist si incep sa strig cat pot de tare:
Te iubesc Ross,te iubesc ca un nebun.M-am indragostit de tine!

Incep sa o sarut.Nu mai rezist in fata ei.Ea e totul pt mine,e aerul de care am nevoie pt a supravetui.

- Mai spune-mi o data.Te rog...suna atat de frumos.

- Te iub...Nu mai pot insa sa spun nimic,sunt intrerupt de sunetul telefonului care nu se mai opreste.La naiba!Exact acum trebuia sa sune.

- Raspunde,poate s-a intamplat ceva?Suna de ceva timp,te rog!

Iau telefonul in mana si raspund:

- Sunteti domnul Grey,sotul Natalie Grey.

- Da eu sunt,spuneti ce sa intamplat?E bine?

- Suntem de la spital,sotia dvs. se afla intr-o stare destul de grava.Acum este in sala de operatie. Nu va pot da mai multe detalii.

- Trebuie sa mergem la spital,Ross.Natalia e in operatie,nu stiu sigur ce sa intamplat cu ea!

Avem norocul ca spitalul nu este foarte departe si ajungem cam intr-un sfert de ora.Trebuie sa aflu ce sa intamplat cu ea!

Dragoste Nebuna (finalizata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum