Cine esti?

896 58 0
                                    

Edi

Am ajuns la sectie dupa ce am lasat-o pe Ross la club.
Imi salut toti colegii iar apoi ma retrag in biroul meu.Gasesc un dosar cu numele sotiei mele pe el.
Il deschid si incep sa citesc.In sfarsit noi informatii despre Natalia si fiica mea,Evelin după mult timp
  Desi nu m-am ocupat eu personal de gasirea lor,i-am dat acesta sarcina colegului meu Mateo,fiind si cel mai bun prieten al meu.
  Stiam ca va face totul pt a le gasi si am avut dreptate.
Incep sa citesc toate informatiile din acest dosar si ceva imi atrage atentia.Sa fie greseala,citesc de mai multe ori si incerc sa imi dau seama daca este adevarat ce scrie aici,si de ce este implicata si Ross in aceasta poveste.

  Trebuie sa vorbesc cu ea si sa imi explice tot ce scrie aici.Imi iau cheile masinii si ies din birou izbind usa cu putere in urma mea.
  Ma duc la secretara mea si ii cer sa afle totul despre Ross Wilson pana ma intorc inapoi.
 
  Ies din sediul politiei,ma urc in masina si pornesc in viteza spre club.
   Cobor repede din masina si ma duc spre camera lui Ross.Trebuie sa imi explice tot ce scrie in acest dosar!
  Ajung in fata camerei,usa este intredeschisa si pasesc inauntru.
   Vad un tip care incearca sa o sarute fortat si ea nu reactioneaza in nici un fel.Acest individ punand stapanire pe ea.

  Scot pistolul in caz de nevoie,il incarc si ma indrept incet spre el.Ii trag puternic cu teaca pistolui in dreptul gatului si cade inconstient jos.
  O iau pe Ross si o strang puternic in brate.
   Incepe incet sa isi revin si se uita confuza la mine.Nu stie ce sa intamplat aici,parca ar fi fost absenata tot timpul.
  Ma uit in ochii ei si incerc sa gasesc raspunsuri la toate intrebarile pe care le am,dar nu reusesc.
  Stiu ca nu imi va zice nimic acum,trebuie sa o las sa se linisteasca.
  Imi fac griji pentru si o intreb:"Ti-a facut ceva,esti bine Ross?"
   Nu imi raspunde nimic,doar se uita ingrijorata in jos la acel individ,facandu-si griji pt el.
  "Nu iti face griji,o sa isi revina este doar inconstient."

   O sa imi explici mai tarziu,cine este el.Acum haide sa plecam de aici,trebuie sa te linistesti.
  De el o sa se ocupe paznicii.
 
  O iau usor de mana,tragand-o mai mult dupa mine.Iesim din acest club,urcam in masina si pornim acasa la mine.
  Trebuie sa purtam o discutie serioasa acasa.Am multe intrebari de pus,trebuie sa inteleg anumite lucruri.Trebuie sa inteleg cine e Ross,si de ce mi-a ascuns atatea.
 
 

Dragoste Nebuna (finalizata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum