Schimbare

779 52 0
                                    

  Timpul petrecut cu micuta Evelin m-a facut sa imi doresc mai mult.
  Vreau o schimbare in viata mea.Vreau sa uit tot trecutul si sa fiu o noua Ross.
  Mult mai vesela si mai fericita.Indiferent de decizia pe care o va avea Edi in privita noastra.
   Astazi trebuie sa primesc si actele de divort semnate de Nick,in schimbul acelei inregistrari.
  Azi voi fi in sfarsit o femeie libera.
 
   Voi renunta si sa dansez in acest club in fiecare seara.M-am interesat sa iau si cursuri de dans in timpul liber.Nu voi renunta la ce imi place sa fac.

  Mi-am facut de curand si o noua prietena,o pustoaica de 19 ani.  Am avut probleme cu ea la club,dar am ajuns sa ne intelegem foarte bine.
E o nebunatica,o zapacita mica,dar foarte frumosa.Bruneta,cu ochii caprui si formele foarte bine conturate.

   Astazi nu ma vad cu Edi,fiind ocupat la serviciu.Iar eu prefer sa imi petrec ziua prin saloanele de frumusete si la cumparaturi,alaturi de noua mea prietena,Amanda.
  Trebuie sa ne intalnim la coafor si apoi sa ne facem amandoua de cap.
 
  Dupa ce ne-am aranjat,eu mi-am facut parul ondulat si ea sa tuns putin,am hotarat sa mergem sa ne alegem tinute noi.
Astazi ne facem mai frumoase.
 
   - Ce zici iti place?Eu o ador,ii spun Amandei.O rochita lunga de un verde smarald,pe umeri care imi vine ca turnata.

  - Esti super Rossalinda,cu adevarat bellisima.Acum trebuie sa ma ajuti pe mine,te rog...nu pot sa ma decid.Am nevoie de ajutorul tau.
   Si face un botic de fetita suparata.

Ma uit prin tot magazinul iar o rochita imi atrage atentia,cred ca i s-ar potrivi.
 
   - Uite probeaza asta si vorbim dupa,bine.
   Intra in cabina si iese o adevarata printesa.O rochita neagra,usor decoltata,cu manicile lungi si cu dantela in partea de sus,lunga si despicata intr-o parte.Ii vine bine,dar este prea provocatoare pentru ea.E doar o pustoaica.

  - Imi place cum iti sta,dar nu este pentru tine.Ce zici,putem face schimb,avem c-am aceleasi masuri.

  - Ce bine imi pare!Asa vroiam si eu,imi place mai mult rochita ta.Si sare in sus de bucurie.

- Atunci,asa sa fie!Nu rezist si o imbrarisez,e o copila atat de dulce. Si ce facem in continuare?

- Eu am obosit de la atatea cumparaturi.Mergem sa ne odihnim la mine.Iti fac cinste cu o cafea fierbine.Mergem Ross...

  
 

Dragoste Nebuna (finalizata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum