O melodie speciala,sper sa va placa
Astazi este ziua cea mare.Ziua in care voi deveni doamna Grey.Miriam creste foarte repede si Evelin este aici cu noi.Iar amandoua sunt de nedespartit.
Ami si Mat urmeaza sa isi cunoasca bebelusul,care se va naste in curand.Fa fi baiat si il va chema Fabian.
Iar Natalia a mai dat o sansa iubirii.Si-a gasit sufletul pereche care o ajuta sa treaca peste tot ce a fost.
Iar cel mai important suntem impreuna si cu adevarat fericiti.
Echipa mea a castigat concursul de dans iar eu stiu ca nu o sa ma despart de ei niciodata.Deja sunt o parte din mine si nu mi-as vedea viata fara ei.
Astazi este o zi deosebita si toti cei dragi sunt alaturi de mine.
- Esti superba!Imi spune tati.
Rochita alba de mireasa imi imbraca astazi trupul si ma aduce mai aproape de Dumnezeu pentru a ne binecuvanta iubirea.Tati ma conduce la altar si ma încredințează viitorului meu soț.
Iar iubirea noastră creste pe zi ce trece.Spunem da in acelasi timp si ne inodam juramintele in fata celui care ne-a adus impreuna.
- Te iubesc,tu esti ingerasul meu pe pamant.Alaturi de tine am invatat sa zbor si sa iubesc cu adevarat...Ador cand ma privesti cu atata dragoste si am nevoie de respiratia ta pentru a trai.Astazi ai devenit o parte din mine.Partea care ma completeaza si care ma face fericit cu adevarat.Astazi ai devenit sotia mea si nimeni nu te mai poate lua de langa mine.Mi-ai daruit un ingeras superb...nascut din iubirea noastra si pentru asta iti multumesc.Iti multumesc ca existi pentru mine.
- Iar eu iti multumesc pentru tot.Pentru ca ma iubesti si pentru ca mi-ai vindecat sufletul.Tu esti universul meu si pentru tine traiesc.Esti parte din sufletul meu,esti bucatia care imi lipsea.M-ai ascultat cand mi-a fost greu si m-ai incurajat sa merg mai departe.Esti parte din mine iar inima mea este a ta pentru totdeauna.Am trecut prin multe si am ramas impreuna.Astazi ne-am unit aici in casa Domnului si nimeni nu o sa ne desparta niciodata. Te iubesc si inima mea iti apartine.Este a ta in intregime,trebuie doar sa ai grija de ea.
Suntem impliniti cu adevarat,avem doua fetite minunate Evelin si Miriam.
Dar ne lipsește si un băiețel.Ca totul sa fie complet si sa fim în continuare o familie cu adevărat împlinită!
CITEȘTI
Dragoste Nebuna (finalizata)
RomanceEdi cea mai importanta persoana din viata lui Ross. Tradata,umilita si maltratat de sotul ei,gaseste alinare in bratele lui Edi. O femeie puternica care stie ce isi doreste.Si va lupta pana va obtine iubirea celui mai important barbat din viata...