O noapte impreuna

1.2K 65 0
                                    

Edward pov.

Am terminat pe azi.Este destul de tarziu si ma indrept spre casa.Am nevoie de odihna.
Nu am mai vazut-o pe Ross de atunci cand am fost la club si ii simt lipsa mai mult decat as fi crezut.Imi lipseste.
O sun dar nu raspunde.
Ajung in fata blocului unde stau,cobor din masina si vreau sa intru in casa pt. a face un dus si a pleca cat mai repede spre club.Trebuie sa o vad.Stiu,nu o iubesc,dar este foarte importanta pt mine.
Ross este o femeie superba,pe care multi barbati si-ar dori sa o aiba.

In sfarsit am ajuns in fata usii,iar cand deschid,surpriza:petale de trandafiri peste tot,iar in toata casa rasuna o frumoasa melodie de dragoste.Inaintez mai departe si gasesc o masa frumos aranjata special pt. o seara romantica.
Lumanari aprinse peste tot si Ross dormind ca un ingers pe canapea.
Cred ca am intarziat prea mult si a adormit.O iau in brate si o duc incet in dormitor.Nu mai rezist si o sarut incet pe buze.Nu vreau sa o trezesc,doarme atat de frumos.
O privesc de minute bune,stand langa marginea patului si imi dau seama cat de frumosa e.Ma ridic incet si ma duc sa fac un dus.Am nevoie,dupa atatea ore de munca.
Apoi vreau sa o tin in bratele mele pana dimineata,vreau sa ramana langa mine.Acum stiu ca o vreau pe ea in viata mea.Vreau sa incerc,vreau ca relatia noastra sa mearga mai departe.Vreau sa stiu daca o pot iubi cu adevarat.

Ross

Cred ca am adormit cat l-am asteptat.Si am dormit atat de adanc incat nici nu stiu cand am ajuns in dormitor.
Nu il vad pe nicaieri.Deschid usa la baie,si aud apa curgand.
Imi dau jos rochita si tot ce mai aveam pe mine si deschid incet usa de la cabina de dus.Desi nu vreau sa ma auda atunci cand intru,nu reusesc.
Cuvintele nu mai conteaza si incepem sa ne sarutam ca doi nebuni.Un sarut care ne face sa mergem mai departe.Ma saruta in continuare incet pe buze,apoi imi musca usor sanii iar eu ma topesc la felul cum ma atinge si ma priveste. Imi prinde fesele usor in maini,apoi ma musca incet pe gat,iar eu vibrand sub atingerea lui.Ma doreste asa cum il doresc si eu.Imi pun mainele dupa gatul lui,mangaindu-l usor pe spate si muscandu-i usor lobul urechii,apoi trecand la buzele sale umede,sarutandu-le cu pasiune si muscandu-i nu foarte tare buza inferioara.Ma ia usor in brate,ridicandu-ma sus la nivelul lui,el fiind mai inalt decat si imi sopteste la ureche:"Ma inebunesti,in noaptea asta o sa fii a mea."

Ajungem in dormitor si ne sarutam pasional,pe asternuturile moi.Ma patrunde incet si ne dam drumul in acelasi timp invaluindu-ne de placere absoluta.
Ma simt atat de bine in bratele lui.Il iubesc atat de mult.Nu mai zicem nimic,doar ne privim si adormim unul in bratele celuilalt.As vrea ca fericirea asta sa dureze o vesnicie.

Dragoste Nebuna (finalizata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum