Ross
Ma trezesc si nu il vad pe Edi prin preajma.Unde poate fi?Mi-a promis ca va fi alaturi de mine.
Gasesc un biletel pe masuta din fata canapelei si il citesc de mai multe ori,neintelegand ce scrie.
"Am cevat de rezolvat la sectie.Sa ma astepti,trebuie sa vorbim.Te pup,Edi."Acum inteleg de ce a scris asa incorect.Am gasit aruncata pe jos o sticla de bautura goala.
Nu inteleg cum a plecat la sectie,daca a baut.Il sun dar nu raspunde.Si-a uitat telefonul acasa.Trebuie sa ma schimb si sa fac un dus.Ma aranjez putin,dar nu gasesc cu ce sa ma imbrac.Intru in dormitor,deschid sifonierul si iau pe mine camasa lui Edi.
Merg in sufragerie,dau drumul la muzica si incep sa fac curatenie prin casa.
Apoi pregatesc micul dejun si sa cafeaua de dimineata.Imi place sa gatesc iar pe viitor ma vad o mamica fericita,alaturi de barbatul pe care il doresc.Edy pov.
La naiba!Am adormit in masina si am si o durere ingrozitoare de cap.Imi caut telefonul,nu il gasesc.Nici nu stiu cat este ceasul si nici la sectie nu am mai ajuns.Cine naiba ma pus sa beau in halul asta.
Imi aduc aminte repede de Ross si cobor din masina.Norocul meu este floraria de pe colt.Iau de acolo un buchet de trandfiri rosii,intru in bloc si ma indrept spre apartamentul in care stau.
Deschid usa,intru in casa,o caut pe Ross si o zaresc in bucatarie.Imi aranjez camasa si ma apropii incet de ea.
Este cu spatele la mine,gateste si fredoneaza o melodie frumoasa de dragoste.Are pe ea o camasa de a mea,care imi ia mintile.O doresc tot mai mult pe zi ce trece.E superba.
Imi deschid nasturii de la camasa infirbantandu-ma rau.Uit de tot ce s-a intamplat aseara si o cuprind puternic in bratele mele,intinzandu-i buchetul de trandafiri.Nu zice nimic doar se intoarce si ma saruta.Am ridicat-o in brate iar ea si-a incolacit picioarele in jurul meu.Am ajuns in dormitor si dorinta care este intre noi, e deja prea mare.O vreau,e fierbinte si ma doreste.Ne dezbracam,hainele noastre ajungand repede pe jos.Sarutarile noastre fiind prea dulci si atingerile prea tandre.Penisul meu prea tare deja ii simtea pulsul.Simteam asta prin lenjeria care ne desparte.
Am intins-o usor pe spate si pentru cateva secunde m-am oprit,doar sa o privesc goala,in lenjeria rosie de matase.
I-am desfacut picioarele si am inceput sa o ating usor cu penisul.Fiecate atingere a mea era urmata de gemetele ei care ma inebuneau.Era umeda si ma dorea inauntru.Lenjeria incet,a disparut si ea de pe corpurile nostre fierbinti si incinse.
Am continuat sa ii iubesc sanii ei perfecti.Erau tari,fierbiti si tanjeau dupa mangaierile mele.Limba mea se juca in continuare cu sfarcurile ei.
Tremuta de placere.- Te vreau acum,nu mai rezist.M-a rugat printre gemete,sa o penetrez.Am intrat in usor in ea,era cald si atat de bine.
Mai tare,mai rapid,mai puternic,mai mult...Am simtit-o din prima clipa si m-a simtit.Pierim unul intr-altul si ne trezim impreuna.O luam de la capat,iar si iar...
CITEȘTI
Dragoste Nebuna (finalizata)
RomanceEdi cea mai importanta persoana din viata lui Ross. Tradata,umilita si maltratat de sotul ei,gaseste alinare in bratele lui Edi. O femeie puternica care stie ce isi doreste.Si va lupta pana va obtine iubirea celui mai important barbat din viata...