Am plecat de aici tinand-o de mana.
Stiu ca avem nevoie de raspunsuri,atat eu cat si ea. O privesc,este aici langa mine si asa o vreau mereu.- Unde vrei sa mergem?Trebuie sa stiu adevarul Ross?De ce m-ai parasit si ai lasat totul in urma.Am nevoie de raspunsuri pt a putea merge mai departe.Vreau doar sa inteleg de ce ai plecat.
- Unde vrei!O sa iti spun tot ce vrei.Nu am de gand sa iti ascund nimic,mi-a fost atat de greu fara tine.Dar am invatat sa ma ridicat si am mers mai departe.
Mi-a fost atat de dor de tine!Stiu ca am plecat din viata ta,am ales sa fug cat mai departe dar nu te-am uitat nici macar o secunda.- Mergem la mine!Te iubesc,Ross. Te iubesc atat de mult incat as trece peste orice numai ca sa fii din nou langa mine.
Suntem din nou in acelasi loc unde ne-am despartit ultima data.Acasa,da aici este casa noastra.Aici este dormitorul in care am facut ultima data dragoste,aici ne-am cunoscut cu adevarat si in acest loc mi-am dat seama cat de mult o iubesc.
- Cu ce te servesc?Un suc,o apa sau poate vrei altceva.O intreb pe Ross.
- Vino si stai langa mine.Nu vreau nimic altceva.Esti singur?
- Da,sunt singur!Nu pot spune ca am fost cuminte in ultimul timp dar aici sigur nu am adus pe nimeni.In afara de Natalia si Evelin.
- Nu sunteti impreuna!Doar este sotia ta.Eu nu mai stiu nimic de nimeni de cand am plecat.
- E bine,acum doi ani si-a revenit. A luat-o de la capat din nou,am ajutat-o cum am putut.Am incercat sa fiu alaturi de ea dar nu mai suntem impreuna.Ne-am despartit.
- Imi pare rau!Si cu Nick ce sa intamplat?A platit pt tot ce i-a facut.
- Omul ala e un nenorocit,fara suflet.Cum ai putut sa stai atat timp langa el.Nu pot sa imi dau seama cum l-ai suportat.
Imaginile pe care le-am vazut m-au distrus. Cum ai putut sa nu imi spui nimic.Ross te-a maltratat,te-a batut cu brutalitate.
Acum e inchis si nu mai poate sa va faca rau.M-au ajutat mult dovezile pe care mi le-ai lasat si declaratia Nataliei.- Inseamna ca suntem in siguranta.In mare parte din cauza lui am plecat.Imi era frica sa nu imi faca rau din nou.Iar tu erai atat de departe de mine atunci.Nimic nu mai era la fel,ma simteam singura.Tu erai tot timpul la spital, ori la sectie.Nu m-am indoit niciodata ca ma iubesti,dar am fost prea slaba.Am cazut si trebuia sa o iau de la capat,sa ma regasesc.Trebuia sa lupt cu toate puterile,dar am cedat.Imi pare atat de rau....
- Imi acorzi o noua sansa.Nu vreau sa pleci din nou,Ross.Viata mea a fost un chin de cand ai plecat,am murit odata cu plecarea ta.
- Nu stiu daca pot ramane aici.Am venit cu ei toti si trebuie sa plec inapoi.Au nevoie de mine si eu am nevoie de ei.
- Asta o sa se rezolve.Chiar daca vrei sa pleci,nu o sa te las.Am nevoie de tine,inima mea are nevoie de tine.
Nu stiu la ce se gandeste Ross,dar eu am nevoie de un singur raspuns.Sa stiu daca vrea sa fie din nou cu mine.
Priveste de minute bune pe geam din bucatatie iar gandurile ii sunt departe.O strang puternic in bratele mele,si ii sarut parul matasos ca carbunele,nu vreau sa ii mai dau drumul niciodata.
Locul meu este aici langa inma ei.Ea imi da putere si imi incalzeste inima care a fost rece si pustie atata timp.- O luam de la capat,dar mai intai trebuie sa iti fac cunostinta cu cineva!Trebuie sa iti povestesc ceva.
Cand am plecat de aici am aflat ca sunt insarcinta.Am nascut o fetita minunata,care seamana leit cu tatal ei.O cheama Miriam si are trei ani jumatate si e fetita noastra.- Vrei sa spui ca avem o fetita!Inca nu realizez cuvintele pe care le-am auzit de la Ross,dar radiez de fericire.
Multumesc!Doar atat pot sa ii spun.Ii cuprind fata in mainile mele si incep sa ii sarut pleoapele,apoi o cuprind in bratele mele.- Eu trebuie sa iti multumesc.Sunt mama si tie iti datorez acesta binecuvantare.Tu m-ai ajutat ca Miriam sa fie in viata mea,iar eu te voi ajuta sa o aduc in viata ta.Ii voi spune ca tu esti tatal ei si o voi invata sa te iubeasca.
- Ce pot sa iti mai spun....doar ca te iubesc ca un nebun.Imi este dor de atingerea ta,imi este dor sa ma saruti cum stii doar tu si imi este dor sa iti simt parfumul pe pielea mea.Te vreau,Ross!Te vreau in noaptea asta si in noptile ce vor urma.Te vreau acum si pentru totdeauna.Vreau sa ma duci in rai...si sa ma cobori inapoi pe pamant.Vreau sa adorm si sa ma trezesc langa tine.Mereu si pentru infinit...
CITEȘTI
Dragoste Nebuna (finalizata)
RomanceEdi cea mai importanta persoana din viata lui Ross. Tradata,umilita si maltratat de sotul ei,gaseste alinare in bratele lui Edi. O femeie puternica care stie ce isi doreste.Si va lupta pana va obtine iubirea celui mai important barbat din viata...