Am cumparat atat de multe incat nu mai incape nimic in masina.Daca mai stateam mult cumparam tot magazinul.
Am ajuns in fata casei unde locuieste Amanda si incerc sa o ajut sa duca tot ce a cumparat.
- Lasa-ma sa te ajut,nu o sa reusesti,sunt prea multe?Ii spun Amandei.
Iau o parte din ele si merg in urma ei, pana cand ajunge in fata usii.Nici nu apuca sa deschida bine si ajunge jos cu toate hainele cumparate,claie,gramada peste ea.
Ma bufneste rasul si nu ma mai pot opri.- Impiedicat-o...vezi ce patesti daca nu te uiti pe unde mergi.Spun printre hohotele de ras.
- Ce amuzanta esti...razi in continuare,nici nu ma interezeaza!
- Amanda,vreau sa vorbim,urgent!
Nu mai scapi,nu si de data asta. Se aude strigand cineva, dincolo de usa.Are o voce nu tocmai calma,dar totusi destul de cunoscuta.- La naiba!Am dat de dracu!Ross trebuie sa ma ajuti,te rog?
- La ce fata de catelus ai,o sa incerc!Dar nu iti promit.
- Ce naiba e cu tine,nu poti tine in mana nici doua sacose?Ridica-te odata!
Mai repede Ami,trebuie sa ma intorc la sectie.Trebuie sa rezolv toate problemele pe care mi le faci!- Ce a-m mai facut si de data asta?
Vreau sa iti prezint pe cineva?Ea este Ross,prietena mea iar el este Edi,fratele meu.Imi ridic privirea de jos si o vad pe ea.Eram prea nervos pe Ami ca sa mai vad ceva in fata mea.
Nu inteleg ce cauta ea aici!- Imi cer scuze Ross,dar nu te-am vazut.
Ma simt ca un prost si nu stiu cum sa reactionez in fata ei.Cum am putut sa nu o vad?Iar Ami de ce nu ma atentionat,ca este cu cineva.La naiba!Injur in gand.- Voi va cunoasteti?De cand?Eu de ce nu stiu nimic?Sta Ami si se uita cand la mine cand la Edi.Dar nu ii da nimeni nici o explicatie.Iar eu ma aflu deja intre cei doi.
- Mai aveti ceva de spus?Eu cred ca ar trebui sa plec,nu am ce cauta in discutia voastra.Deja ma simt in plus.Ma aud spunand.
- Stai!Ii aud pe amandoi spunand in acelasi timp.
- Nu pleci nicaieri Ross!Nu am nimic de ascuns fata de tine,iar eu astep niste explicatii serioase de la surioara mea.Nu-i asa,Ami?
O iau de mana pe Ross si intram amandoi in casa.In urma Amandei.O strang in brate si ii soptesc la ureche:
- Imi pare rau de ce sa intamplat!Esti superba!O sa ma revansez,iti promit!Imi cuprinde obrajii in mainile lui si incepe sa ma sarute.Apoi ma strange puternic la pieptul lui si imi mangaie parul negru ca abanosul.
Privire ii pica pe ziarul de pe canapea si cred ca isi aminteste de ce este aici aici.
Il ridica si il pune in mana Amandei.
- Citeste,astept sa imi explici.Chiar vreau sa inteleg ce se intampla cu tine.Ii spune fiind destul de nervos.- Stiam deja de articolul din ziar.Dar nu stiu cum o sa scap de furia fratelui meu si incep sa citesc:
"Amanda Collins a fost vazuta cu Gabriell Brown mai multe seri in clubul Night.In ipostaze nu tocmai placute.A avut probleme si cu patroana clubului,avand loc un scandal monstru.Era cat pe ce sa fie scoasa afara de catre paznici,dar Ross patroana clubului s-a razgandit in ultimul moment.Nu stim inca din ce motiv."- Ce treaba ai tu cu acest individ?Ti-am zis sa stai departe de el,de ce nu vrei sa intelegi!
- Acest individ este fratele nostru,iar eu nu o sa stau niciodata departe de el.Chiar daca tie nu iti convine!Nu este vina lui,pentru ce este el astazi.Este doar vina celor care l-au lasat pe strazi.
De ce?Poti sa imi raspunzi!De ce el a fost abandonat de parintii nostri?De ce nu l-au dorit.Imi poti raspunde?
O sa ma vad cu el cand vreau eu,iar tu nu te poti opune!
Tu,fratiorul meu,crezi ca esti mai bun ca el,mai corect.Nu cred!Unde este sotia ta acum,unde este Evelin.De ce nu este langa tine?
L-ai dat la o parte pe Gabriell,cand ai aflat cu ce se ocupa.Dar tu?Unde erai atunci cand Natalia statea atate nopti singura in casa.De ce beai in fiecare seara,agatand cate o fufa la bar in fiecare seara.In timp ce ea te astepta acasa cu copilul in brate.
Spune Edi,de ce?Asa ca tu nu imi poti interzice nimic!Fac ce vreau eu,si cand vreau.- Amanda,taci!
La cate prostii ai facut,nu ai si dreptul sa imi vorbesti asa.Ridica palma la ea,intr-un acces de furie,vrea sa o lovesc,dar eu incerc sa intervin intre ei.- Nu iti permit!Ii prind mana si nu ii dau voie sa o lovesca.Calmeaza-te!Nu trebuie sa dai in ea,asa nu rezolvi nimic.Te rog...iar o lacrima imi cade pe obrazul amintindu-mi ca totul a inceput cu o palma.
- Gata,linisteste-te!Nu vreau sa plangi din cauza mea.Imi spune si ma strange puternic in bratele sale.Imi pare rau!
Ne ia pe amandoua in brate si isi cere scuze,stie ca a gresit.- Cred ca o sa dormim aici in seara asa.Ce zici,Ross?
- Parca te grabeai sa ajungi la sectie?
- Se ocupa Matteo de tot,eu am ceva mai bun de facut.Lasa-ma doar sa te iubesc...
CITEȘTI
Dragoste Nebuna (finalizata)
RomanceEdi cea mai importanta persoana din viata lui Ross. Tradata,umilita si maltratat de sotul ei,gaseste alinare in bratele lui Edi. O femeie puternica care stie ce isi doreste.Si va lupta pana va obtine iubirea celui mai important barbat din viata...