Despartire

668 45 2
                                    

Nu am inchis un ochi toata noaptea.Nici macar nu am putut sa ma gandesc la tot ce sa intamplat in ultimul timp.

  Nici macar nu mai sunt eu.Nu mai am vise,nu mai am idealuri,nu mai nimic.Sunt goala pe dinauntru.

Nici macar iubirea lui Edi nu ma mai ajuta.Au trecut multe zile de cand Natalia e in spital.Nu sa trezit inca si nimeni nu stie cand se va trezi.

Pot fi zile,luni sau chiar ani.Iar eu nu mai am putere sa astept pana atunci.
Stiu ca sunt urmarita la fiecare pas pe care il fac.Nu stiu ce mai vrea de la mine,dar nici nu ma mai intereseaza.

A fost eliberat a doua zi din lipsa de probe,iar Edi nu a putut face nimic.

Doar cu ajutorul lui Evi,am putut merge mai deparete.Am ajuns sa-i fiu mama ,cel putin pana cand ea isi revine.

Iar Edi,pleaca dimineata si vine seara.Sunt singura tot timpul.
Iar el nu isi doreste decat sa se razbune pe Nick si sa-l vada inchis.

Chiar si fetitei ii este dor de el.Iar eu trebuie sa ii tin loc de mama si de tata in fiecare zi.

Cu ce a gresit oare acest ingers?Ma intreb in fiecare zi,dar nu gasesc nici un raspuns.A ramas dintr-o data fara mama iar tatal nu mai are grija de ea cum ar trebui.

Nimeni nu mai este la fel,nici eu si nici el.Eu sunt in lumea mea iar el se imparte intre spital,acasa si serviciu.Nici macar nu prea ne mai vedem.Eu stau tot timpul cu Evi,iar el este tot timpul obosit.

Ieri am vandut si clubul.Nici macar nu stiu cine l-a cumparat.Am pus mana pe stilou si am semnat,fara sa citesc contractul.Cat mai repede cu atat mai bine.

Am nevoie de bani,vreau sa plec de aici,sa ma regasesc.
Trebuie sa fiu din nou Ross cea puternica,vesela si plina de viata.
Trebuie sa ma indepartez cat mai repede de aici,sa imi vindec sufletul si sa imi gasesc linistea.

Cel mai rau imi pare de Evelin si de Edy.Stiu ca o sa sufere destul de mult.

Totul e aranjat.Evelin e la gradinita iar Edi la spital.Iar eu sunt singura in casa cu toate bagajele facute.

Ma asez in fata oglinzii si ii scriu un mesaj lui Edi.Sper sa ma inteleaga si sa ma poata ierta.

" Dragul meu sa stii ca te iubesc atat de mult.Tu esti si vei ramane totul pentru mine.Te rog sa ma ierti dar trebuie sa plec.Trebuie sa o iau de la capat departe de toti.Fii fericit alaturi de familia ta,si ai grija de Evelin.Sa ii spui cat de mult o iubesc,caci eu voi fi departe de aici.Ai aici toate dovezile ca sa il infunzi pe Nick in puscarie pt tot restul vietii.Eu nu am avut curaj sa lupt impotriva lui.Nu stiu daca ne vom mai vedea,dar sa stii ca te voi iubi o viata intrega.
A ta,Ross.
Cu bine,iubirea mea"

Iau scrisoarea si o asez pe pat,alaturi de telefonul meu.Nu am nevoie de el,nu vreau sa ma gaseasca nimeni
Imi iau bagajele si ma uit inca o data inapoi inainte sa inchid usa.
Trebuie sa plec si sa las totul in urma.Taxiul ma asteapta deja jos.Iar o lacrima imi cade din obraz,sufar...

Dragoste Nebuna (finalizata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum