Nu stiu ce caut eu din nou in acest club.Nimic nu e schimbat,totul e la fel.
Dar nu stiu unde sunt cei din echipa mea,nu este nimeni aici.
Distractia e mare si aproape ca nu auzi nimic din cauza muzicii.Ma apropii de bar pt. a servi ceva.Nu mai este acelasi barman care servea aici in urma cu patru ani.
- Da-mi ceva tare.Simt ca am nevoie,nu ma simt prea bine.Mai ales ca sunt singura aici.O sun pe Bella,un membru din trupa si prietena mea cea mai buna.La naiba!Ceva se intampla aici,au disparut toti si nici unul nu rasp. la telef.Trebuia sa ne intalnim aici.
- Hei belissima,ce faci aici?Nu trebuia sa fii in Los Angeles.
- Fabritio,nu ma asteptam sa te vad.Astazi am ajuns,ii astept pe ceilalti.Dar au disparut.
- Iti tin eu companie.Imi acorzi acest dans.Imi era dor sa dansez cu tine.
- Cred si eu,daca m-ai invatat toate miscarile de dans pe care le stiu.
- Stii ca esti foarte buna,sa vedem ce parere au si ceilalti cand te vor vedea.
- Chiar nu am nevoie sa ma vada nimeni,dar stii ca nu te pot refuza.
Incepem sa dansam si se pare ca am atras toata atentia asupra noastra.Chiar si cui nu trebuia,de ce ma temeam chiar nu am scapat.
Edward pov.
Am sufletul gol si pustiu.Si ca in fiecare seara sunt tot in acelasi club.Clubul Night,care ma aduce mai aproape de ea.
James este cel care la cumparat de la Ross.Si de atunci am devenit cel mai bun prieten al lui.Am vrut sa stiu tot ce se intampla aici.
- La naiba!Edward trebuie sa iti revii,cat o sa mai suferi pentru ea?Evelin are nevoie de tine.
Ascult aceleasi vorbe in fiecare zi si chiar nu ma intereseaza nimic din ce imi spune Mat.Stiu ca Evi are nevoie de mine.Dar eu nu mai pot fi la fel.Am sufletul pustiu iar inima mea plange pt ea,pt Ross.
- Tu nu trebuia sa ai grija de Ami?Lasa-ma naibii in pace!Am renuntat la tot,inima imi este franta de durere.
- Terminati!Ce dracu aveti?Stam aici in birou sau mergem jos sa ne distram.Cred ca aveti nevoie de ceva tare sa iesiti din starea asta a vostra.Iar eu nu vreau sa stau sa va ascult toata noaptea.
- Eu oricum trebuie sa plec,ma asteapta Ami.Trebuie sa trec sa ii iau ceva de la supermarket,ma dispera cu poftele de gravida. Acum vrea asta,dupa care cere altceva si tot asa.Iar eu o iubesc atat de mult.Incat ii fac toate poftele.
- Stiai ca te-ai ales cu o belea.Saracutul de tine,imi este asa mila.Oare cum te descurci?Si incep sa rad de el.Ma gandesc ca e greu sa te descurci cu ea.Mai ales acum cand e insarcinata.Dar ma bucur pt ei,se iubesc cu adevarat.
- M-am saturat de voi!Zice James in timp ce se ridica de la birou si se indreapta spre geamul de sticla.De aici urmareste tot ce se intampla acolo jos,in club.Unde distractia e deja in toi.
- La ce te uiti?Il intreba Mat alaturandu-se langa el.La naiba,Edi!Nu pot sa cred,e ea!
- Cine e?Danseaza fenomenal si e atat de frumoasa!Trebuie sa cunosc frumusetea asta.Pe mine ma scuzati,domnilor.Ne anunta James.
- Ea e deja a altcuiva.Ii spune Mat lui James.
La dracu,Edward!E Ross,jos e ea si a atras deja privirile celor din jur.Sigur face doar o gluma proasta si vrea sa ma enerveze.
- Prost mai esti?Ce sa caute ea aici,dupa patru ani.Ma ridic de pe scaunul de la birou si ma duc langa ei.Nu pot sa cred ce vad, chiar e ea.E Ross a mea!
- Fraiere!Si imi da o palma peste cap.Nu ai crezut?Se uita Mat la mine de minute bune.
- Nu stiu ce sa fac?Ma aud spunand...ma parasit si a plecat.Ce pot sa ii cer eu acum dupa arata timp?
- Cred ca vorbesti aiurea,prostule.Jos e dragostea vietii tale si tu vrei sa fugi de ea,dupa ce ai asteptat atata timp.Te duci jos si vorbesti cu ea sau o aduc eu cu forta aici?Ma ameninta James.
Cobor repede scarile si in cateva secunde ma aflu in fata ei.O privesc cum danseaza,atat de bine.Iar eu nu imi gasesc cuvintele sa vorbesc cu ea.
Se opresc din dans si vin ei langa mine.Iar eu sunt stana de piatra,nici nu ma pot misca.Sunt un pampalau imi spun in gand.
Tipul se opreste in fata mea si imi spune:
- Cred ca iti apartine,ai grija de ea?Inca te iubeste.
Pleaca si ramanem doar noi doi.
CITEȘTI
Dragoste Nebuna (finalizata)
RomanceEdi cea mai importanta persoana din viata lui Ross. Tradata,umilita si maltratat de sotul ei,gaseste alinare in bratele lui Edi. O femeie puternica care stie ce isi doreste.Si va lupta pana va obtine iubirea celui mai important barbat din viata...