Nu m-am vazut cu Ross de cateva zile.Am fost prea ocupat sa aflu totul despre Nick Collins si sa imi recuperez fiica.Ea este totul pentru mine.Evelin este ingerasul meu,de 5 anisori.Ea m-a invatat ce inseamna sa fii tata si cat de mult poti sa iti iubesti propriul copil.
Nu vreau sa o iau de la sotia mea,vreau doar sa am dreptul sa o vad si sa imi ocup rolul de tata in viata copilului meu.
Nici cu Ross nu stiu ce se intampla,ma evita.Stiu ca nu am fost alaturi de ea,din cauza fiicei mele.Dar o doresc si o vreau in viata mea.Zilele astea am vorbit si cu Matteo,fratiorul meu de suflet si bunul meu prieten.A fost suparat pe mine,dar i-a trecut.A stat doua zile inchis in celula cu Amanda.L-a pacalit,i-a luat cheile si l-a inchis in locul ei.I-a amenintat pe toti sa nu incerce sa il scoata de acolo,ca vor avea treaba cu ea.A stat acolo pana am ajuns eu l-a sectie.
Si acum ma bufneste rasul cand imi amintesc ce i-a facut nebuna de soramea.
Doar e sora mea,dar ma intrece de fiecare data,nici eu nu ii pot face fata.El m-a ajutat cu Evelin si in seara asta ca o pot vedea cu acordul Nataliei.
Trebuie sa imi clarific si sentimentele pentru Ross.Nu vreau sa o mint si nu vreau sa ma mint nici pe mine.Inima mea tanjeste dupa ea,iar trupul meu o doreste.Nu stiu daca este iubire sau dorinta de a o avea.Sunt la sectie si vreau sa merg in oras sa ii cumpar ceva frumos lui Evelin.Nu ma prea pricep la cumparaturi si nu stiu sigur ce ar vrea sa aiba un copil mic.Dar stiu o persoana care ar putea sa ma ajute.
Iau telefonul ,sun,iar ea imi raspunde imediat.- Vreau sa ne vedem,trebuie sa ma ajuti la ceva.Te rog...
- Bine,asteapta-ma la cafeneaua din centru,voi fi acolo in 5 minute.
Inchid telefonul si merg spre cafenea.Cobor din masina si o vad,este deja acolo o privesc prin geamul de sticla.
Intru si ma asez langa ea.O imbratisez,iar ea se aseaza la pieptul meu stand asa minute in sir.
Apoi imi sopteste incet:
- Mi-a fost foarte dor de tine...mi-ai lipsit.- De ce nu mi-ai raspuns la telefon,Ross.Te-am sunat de atatea ori...si mie mi-a fost dor de tine.Ii spun privind-o in ochii si sarutand-o pe buzele ei moi care ma asteptau sa le simt dulceata.
- Stii ca trebuia sa iei o decizie dupa ce ai aflat tot din trecutul meu.Sa spunem ca te-am lasat sa te gandesti ce vrei cu adevarat. Eu vreau sa fiu si in inima ta,nu doar in patul tau.Cu ce vrei sa te ajut?
- O sa clarificam totul intre noi,iti promit.Nu vreau sa te pierd.O mangai pe obraz si ii sarut mana,cuprinzand-o in mainile mele.Vreau sa ma ajuti sa ii iau ceva ficei mele.In seara asta o vad,dupa atata timp si vreau sa fii alaturi de mine.
Daca nu ai ceva impotriva,vreau sa o si cunosti.Ce zici,ma bazez pe tine?- Stii ca nu iti pot refuza nimic,te ajut cu ce ai nevoie.Plecam de aici!
Dupa ore de cautare prin magazine,ne-am hotarat sa ii luam o papusa care vorbeste si multe hainute.
Ajunsi acasa am inceput sa pregatim cina,batandu-ne cu faina din care trebuia sa facem prajituri pentru micuta Evelin.
Totul este vraiste,mancare nu este gata si noi suntem plini de faina.
Se aude soneria si nu stim in ce parte sa o luam.Ma duc sa deschid usa,si micuta sare repede in bratele mele.Natalia intra si ea si o bufneste rasul la tot se intampla aici.Dar se incrunta atunci cand o vede pe Ross.- A venit razboiul in casa asta.Sa ai grija de Evelin pana vin eu sa o iau.Se uita urat la Ross,isi ia ramas bun de la fetita si pleaca.
Nici Ross nu o priveste prea frumos,dar lasa totul deoparte si incearca sa se ocupe de Evi.
Se scutura de faina,isi da sortul jos si incearca sa vorbeasca cu ea.
- Buna,Evi eu sunt Ross. Sa stii ca esti o fetita foarte frumoasa.Ii intinde o jucarie.Cred ca incearca sa nu o respinga si sa incerce sa se ataseze de ea.Se pare ca a reusit.Evi fuge in bratele ei.Iar lui Ross ii dau lacrimile.
Ma doare sa o vad plangand,ma apropii de ele si incerc sa ii sterg lacrimile.Ii soptesc incet:- O sa fii bine Ross,trebuie sa mergi mai departe,sa uiti tot ce a fost.O sa ai tot ce iti doresti intr-o zi.Nu trebuie sa te gandesti la ce ai pierdut.
O sa fii o mama minunata cu multi copii alaturi.Evi sa imprietenit deja cu ea,jucandu-se mult timp impreuna.Se vede ca iubeste copii,iar eu sunt un tatic fericit in seara asta.
Iar eu mi-am dat seama ca Ross inseamna totul pentru mine.Vreau ca ea sa dea contur vietii mele si sa fie mama copiilor mei.
CITEȘTI
Dragoste Nebuna (finalizata)
RomanceEdi cea mai importanta persoana din viata lui Ross. Tradata,umilita si maltratat de sotul ei,gaseste alinare in bratele lui Edi. O femeie puternica care stie ce isi doreste.Si va lupta pana va obtine iubirea celui mai important barbat din viata...