Noi doi...

1K 62 0
                                    

  Edward

Sunt treaz de ceva timp si nu imi pot lua ochii de la ea.Doarme exact ca un copilas mic.Ma ridic incet de pe pat si merg la bucatarie sa fac micul dejun si cafeaua de dimineata.Pun totul pe o tava si intru in dormitor,deschizand usa usor.Ross trezindu-se deja.

   - Buna dimineata,somnoroaso!Cum te simti?ii spun sarutand-o pe buzele ei moi.

  - Foarte bine!Dar tu?

  - De ce ma intrebi?Ii spun zambind usor si asez tava inainte ei sa poata manca.

  - Asta e pentru mine...iam,iam ce bine arata.O tava plina cu omleta,un pahar de lapte,biscuiti ,cateva fructe si o cafea care miroase bestial.Si un trandafir alaturi pe il ridic de jos si il miros.Multumesc...

  Ma asez in spatele ei pe pat,si o tin in brate mele,hranind-o incet.Nu stiu ce imi face ,dar imi da lumea peste cap.Sau am uitat eu ce inseamna sa fii cu adevarat fericit.Tot ce imi lipseste acum,este Evelin,fiica mea.Nu am vazut-o deloc in ultimul timp,nici nu stiu unde este.Am pus toata sectia de politie sa o caute si nu au gasit nimic.Nici pe Natalia sotia mea,nici pe Evelin.

  - Unde te gandesti,atat de profund...Edi.

  - Ma gandesc la Evelin,.Imi este atat de dor de ea,imi lipseste.

  - O vei gasi,ok.Totul o sa fie bine.O sa vezi!
Eu trebuie sa plec,am repetitii si nu pot sa intarzii.Trebuie sa ma pregatesc pentru diseara.Ne vedem mai tarziu,bine?
   Desi radiez de fericire dupa o noapte cu adevarat nebuna,nu stiu cum sa reactionez fata de el.Nu stiu ce vrea de la mine.Ma vrea doar in patul lui,sau ma vrea si in viata lui.

- Vreau sa vorbim.Te duc eu la club.

- Te ascult,sunt ochi si urechi.Chiar as vrea sa stiu ce ai de spus!

- Nu stiu cu ce sa incep.Nu sunt o persoana care stie sa isi impartaseasca sentimentele.Ne-am cunoscut atunci cand lumea mea era ruinata,atunci cand am fost parasit.Mi-am alinat durerea alaturi de tine.Am petrecut mai multe nopti impreuna,decat zile. Nu am realizat cat de mult insemni tu pentru mine,pana aseara.Nu te iubesc,dar vreau sa imi acorzi o sansa.Vreau sa fiu fiu langa tine,vreau sa imi arati ce inseamna sa fii fericit.

Iar ea nu imi zice nimic,doar vine si ma saruta.

- Ce zici Ross,vrei sa incercam?

- Nu stii cat am asteptat sa imi zici ca vrei sa fim impreuna!Normal ca da!Sar in bratele lui,ne sarutam si ajungem inapoi pe asternuturile moi.
  La naiba cu repetitiile,pot sa mai astepte...

Dragoste Nebuna (finalizata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum