Capitol special

882 54 17
                                    

După câțiva ani

Împlinire atat pot spune despre relația noastra.O familie cu adevărat fericita.Se spune ca in viața trebuie sa iti găsești sufletul pereche iar el trebuie sa te completeze pe tine.

Iar pentru mine Edi înseamnă mult mai mult.

Avem patru copii minunați împreună.
Evelin si Miriam au crescut deja si sunt de nedespărțiti.
Iar Noah si Kevin au venit in viața noastră in urma cu doi ani.

Mat si Ami așteaptă al doilea copil.De data aceasta o fetiță,Miruna.
Iar micul Fabian este deja un mic "terorist" împreună cu fiica mea Miriam.
Împreună sunt doi neastâmpărați.

Natalia a gasit si ea marea iubire.O persoana deosebita care o apreciază cu adevărat si care a încercat sa ii vindece rănile trupești si sufletești.

Iar noi doua am devenit prietene foarte bune.Evelin ne-a unit foarte mult ea fiind legătură dintre noi doua.A înțeles cat a greșit fata de mine,iar eu am decis sa trec peste tot ce a fost.

Trecutul l-am lăsat in urma,iar viitorul ma așteaptă sa merg mai departe.
Alaturi de cei dragi mie.Acum am tot ce imi doresc,iubesc si sunt iubita.Iar copii mei sunt totul pentru mine.

- Ce gătești bun,sotia mea scumpa?
Îmi zice Edi în timp ce îmi cuprinde trupul firav in brațele sale puternice.

- Nu stiu...poate o cină specială pentru noi!Te iubesc atât de mult si îți voi mulțumi mereu pentru tot ce mi-ai dăruit.

Iti mulțumesc pt ca ma respecți si ma înțelegi!

Doar tu știi cum sa ma alinți si sa ma iubești cu adevărat.

Te iubesc,iar dragostea mea pt tine este nemărginită....nu poate fi descrisa in cuvinte.M-am îndrăgostit de tine din prima clipa cand te-am văzut.

Iar cuvintele tale pentru mine nu conteaza.Imi demonstrezi prin fapte cat de mult tii la mine.In fiecare zi primesc cate un superb trandafir iar sfârșitul săptămânii este numai al nostrul.Bunicii ocupând-se de copii noștri minunați.

Nu imi zice nimic doar ma saruta.Imi devorează buzele într-un sarut animalic,plin de dorință si pasiune.

Imi cuprinde fesele in mâinile sale puternice si ma ridica sus pe blatul de bucătărie.

Mana lui imi alinta cu blândețe sânii iar buzele lui ma fac sa tremur de placere.

Gemetele noastre auzindu-se in toată bucataria.Ne dorim si ne sorbim din priviri.Apoi îmi șoptește încet la ureche:

- Termina aici si te aștept in dormitor.Imbraca-te cu ceva sexy,vreau sa ma inebunesti cum știi doar tu.

...si nu iti face griji copiii dorm deja,deci avem toată noaptea la dispoziție să experimentăm lucruri noi....

- Si inca ceva...Te iubesc,Ross!Tu m-ai învățat ce înseamnă sa iubești cu adevarat si ce este o dragoste nebuna!

Happy end.

Dragoste Nebuna (finalizata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum