Am incercat sa ma calmez tot drumul pana acasa si sa incerc sa nu o sperii din nou.
Nu stiu cat pot sa ma abtin,stiu ca este afectata de cele intamplate azi.
De cand am ajuns nu a scos o vorba,sta pe marginea canapelei din sufragerie si nici macar nu misca.
O privesc de minute bune din bucatarie,pregatindu-i un ceai ferbinte.
Torn ceaiul in cana si furia pune iar stapanire pe mine,de vina fiind dosarul de pe masa.
Ma duc la ea si ii duc cana de ceai.
- Te rog sa bei,Ross ai nevoie!Trebuie sa iti revii putin.
Ma asez jos in fata ei si ii intind dosarul din mana.Te rog sa imi explici tot ce scrie aici.
Vreau tot adevarul,oricum o sa aflu totul despre tine chiar daca nu vrei sa imi spui.
Ross pov.
Nu mi-a spus nimic tot drumul,dar l-am simtit tensionat si usor nervos.
Eu nu am putut sa ii spun nimic despre mine si Nick.Stiu ca vrea raspunsuri dar nu ma simt in stare sa ii raspund.Stau de minute bune pe canapea si incerc sa imi revin.Imi aduce o cana cu ceai fierbinte,se aseaza in fata mea si imi intinde un dosar pe care imi cere sa il citesc si sa ii explic ce scrie acolo.
Il deschid si incep sa il citesc cu voce tare pt a auzi amandoi:
"Raportul investigatiei asupra cazului gasirii Nataliei Grey si a fiicei sale sale Evelin Grey.Natalia Grey a fost vazuta in preajma omului de afaceri Nick Collins,impreuna cu fiica acesteia Evelin.
Dupa zile de investigatie, detectivul Mateo a descoperit ca cei doi sunt impreuna de mai mult timp.Au ascuns foarte bine acesta relatiei atat de ochii presei cat si fata de ceilalti.Nick Collins este inca casatorit cu Ross Collins,care a disparut din viata acestuia de ceva timp.
Am cautat mai multe informatii despre ea dar nu am putut gasit nimic."
Ai aici adresa lui Nick Collin,daca vrei sa iti vezi fiica si sa vorbesti cu sotia ta.Investigatia asupra acestui caz este incheiata.Ne auzim la telefon.Sergent Matteo.
- Am auzit amandoi tot ce este scris aici,si acum eu trebuie sa iti raspund la tot ce vrei sa stii.Te rog doar sa ma asculti...
Oricum nu o sa afli nimic despre mine din alta parte.Cineva a avut grija sa ascunda toate informatiile despre trecutul meu.- Cine este acest Nick Collins,Ross?
Sau doresti sa iti spun,doamna Collins.- Nu ma judeca inainte sa ma asculti.Nici nu stiu ce te interesaza mai mult sa afli cu cine te-a inselat sotia ta sau sa stii tot adevarul despre trecutul meu.
- Vreau sa stiu adevarul,atat.Vreau sa stiu de ce nu mi-ai spus nimic pana acum,desi stiai unde este sotia mea si cu cine ma inseala.
- Am stiut inca de la inceput cine esti.Sa zicem ca am vrut doar sa ma razbun putin. Dar tu nu ai nici o vina.
Ei doi trebuie sa plateasca pt. toata suferinta care mi-au provocat-o.- Nick Collins este sotul meu.Am copilarit si am crescut impreuna.M-am casatorit cu el la 18 ani.L-am iubit foarte mult,eram fericita.
Pana a inceput sa fie violent cu mine.Un calvar care a durat sapte ani.
Nu aveam voie sa am prieteni,nu aveam voie sa vorbesc cu nimeni.Stiam si ca ma inseala dar am trecut peste tot,eram oarba.Nu vedeam si nu auzeam nimic.
Pana intr-o zi, cand am aflat ca sunt insarcinata.O binecuvantare care avea sa schimbe tot.Sarcina mergea bine,el incepea sa se schimbe in bine.Am fost plecata cateva zile la parintii mei,Nick fiind plecat din tara cu afaceri.
Am ajuns acasa mai devreme de la parintii mei.
Am coborat din taxi si am intrat in casa,acolo unde stateam impreuna cu el.
Inauntru erau haine intinse peste tot si sticle de alcool aruncate prin toata casa.Mi-am lasat bagajul la usa si am urcat scarile spre dormitor.Erau amandoi in patul nostru si faceau dragoste.
Am iesit repede din camera,am coborat scarile si am iesit repede in strada,el era in spatele meu si vroia sa ma opreasca.Nu stiu ce sa intamplat mai departe.M-am trezit a doua zi intr-o camera de spital.
El era langa mine,nu vroiam sa il vad.Am strigat la asistenta sa il dea afara din salon.Asistenta mi-a spus ca am avut un accident,cineva cu masina a dat peste mine.
Atunci mi-am dat seama ca bebelusul nu mai era.Am pierdut sarcina.Am inebunit pur si simplu.Aveam cinci luni de sarcina si se cunostea destul de bine burta. Am primit calmante zile in sir ca sa imi revin si inca le iau in continuare,mai am nevoie de ele in unele momente.
Mi-am revenit incet,am cumparat clubul si am inceput sa lucrez ca dansatoare.A fost un mod de a uita prin tot ce am trecut, si a face ce imi place.Pe tine te-am vazut de mai multe ori la bar,pana am decis sa incerc sa te cunosc.Nu stiam cine esti,am aflat intamplator dintr-un articol aparut intr-o revista,unde erai alaturi de sotia ta.Am vrut la inceput sa ma razbun pe tine,dar tu nu ai avut nici o vina in toata aceasta poveste.
Amandoi am fost victimele lor.
Te iubesc si nu as putea sa iti fac rau.
Acum decizia iti apartine.Poti sa faci ce vrei?- Barbatul din club,mai exact din camera ta,era sotul tau.
- Da,oricum nu o sa se mai apropie de mine.Am ordin de protejare impotriva lui.
- Trebuie sa ma gandesc la tot ce mi-ai spus.Nu pot lua o decizie acum. Ross trebuie sa te odihnesti,ramai aici in seara asta.
Indiferent ce se va intampla,eu o sa fiu mereu langa tine,Ross.O iau in bratele mele si o sarut incet pe frunte.Vorbim maine bine,acum odihneste-te, ai nevoie.
Eu nu plec nicaieri voi sta aici langa tine.
CITEȘTI
Dragoste Nebuna (finalizata)
RomanceEdi cea mai importanta persoana din viata lui Ross. Tradata,umilita si maltratat de sotul ei,gaseste alinare in bratele lui Edi. O femeie puternica care stie ce isi doreste.Si va lupta pana va obtine iubirea celui mai important barbat din viata...