Natalia

628 47 0
                                    

Stam aici pe holul spitalului de doua ore si nimeni nu ne explica nimic.Nici macar doctorul nu mai iese din operatie.Simt ca inebunesc.

I-am spus Nataliei de atatea ori sa aiba grija.Iar eu nu am putut sa o protejez destul.
La naiba!Cat mai dureaza?

- Calmeaza-te,o sa fie bine!Eu sunt aici langa tine.

- Imi pare rau!Trebuia sa fie o seara speciala,nu sa ajungem aici.
Te iubesc,Ross.O strang puternic in bratele mele.Am nevoie de tine,mai ales acum.

- Si eu te iubesc!Tot ce conteaza acum este sa fie ea bine.

- El a fost,sunt sigur Ross.I-am spus de atatea ori sa aiba grija cu el.Am vrut sa o protejez mai mult,dar nu ma lasat.

- In sfarsit sa incheiat!Medicul se indreapta spre noi.
Cred ca se cunosc deja dupa modul in care se saluta.

- Trebuie sa vorbim,veniti in cabinetul meu.

- Spuneti-mi dom. Tomas,sotia mea e bine?

- Este in stare critica,a fost batuta cu brutalitate.A fost o operatie dificila,a fost operata la cap.A primit o lovitura destul de puternica si s-ar putea sa aiba complicatii atunci cand se trezeste.

- Ce fel de complicatii?Vreau sa stiu adevarul,nu vreau sa imi ascundeti nimic.

- Poate sa nu isi revina niciodata sau poate avea pierderi de memorie atunci cand se trezeste.
Eu am facut tot ce am putut,acum depinde de ea cat de mult isi doreste sa traiasca.
Si inca ceva Edward a fost anuntata politia.Nu am putut sa fac nimic in privinta asta,restul depinde de tine.

- Multumesc doctore.Ii spun strangandu-i mana in semn de respect.

- Ma voi ocupa special de ea.
Transmitei salutari mamei tale,nu am mai vazut-o de mult.Desi lucram in acelasi spital.

- Cu siguranta,stiti ca va respect foarte mult si am incredere in tot ce faceti.

- Ma scuzati,trebuie sa merg in vizita la pacienti.
Vreau sa imi faci cunostinta si cu domnisoara intr-o zi?E foarte frumoasa?
Acum puteti sa mergeti sa va odihniti,sigur nu se va trezi in noaptea asta.

- Du-te tu Ross,eu raman aici in seara asta.Trebuie sa ai grija de Evelin.

- Ma suni daca intervine ceva.Si grija de tine.

- Si tu ai grija de tine.Sau mai bine trimit pe cineva sa te duca acasa.
Imi este frica Ross,sigur te va cauta si pe tine.Trebuie sa mergi sa te schimbi,si aveti grija de voi.Nu as suporta sa patiti ceva.

O strang puternic in bratele mele si o tin asa ceva timp,nu vrea sa plece de langa mine.Dar si Evelin are atata nevoie de ea.

- Am plecat,te sun eu cand ajung acasa.Te iubesc si ai grija ce faci.Il sarut pe obraz si vreau sa plec dar ma prinde de mana.

- Te asteapta Mat jos.Te duce el acasa si dupa vine inapoi aici.Voi cere voie sa intru sa o vad.Spune-i lui Evi ca o iubesc si pup-o din partea mea.

Desi nu vreau sa plec de aici,stiu ca altcineva are nevoie de mine si ma asteapta.Si trebuie sa scap si de rochia asta de pe mine cat mai repede,nu o mai suport.

Dragoste Nebuna (finalizata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum