Noi

705 47 0
                                    

E atat de frumoasa.Simt cum inima imi bate cu putere gata gata sa iasa din piept iar ranile din sufletul meu sau vindecat odata cu vederea ei.O strang puternic in bratele mele si nu vreau sa ii mai dau drumul niciodata.Imi era atat de dor de ea.De ochii ei superbi care patrund direct in inima mea.
In sfarsit este aici,langa mine.Ii pot simt respiratia,parfumul si o pot privi din nou in ochii.Trebuie sa vorbesc cu ea si sa inteleg de ce a plecat atunci cand mi-a fost mai greu.

-Trebuie sa vorbim Ross!Vreau sa stiu tot adevarul.De ce ai plecat,cand aveam atata nevoie de tine?
Spune-mi Ross,de ce ai plecat si mi-ai frant inima?Ii spun toate astea privind cei doi caprui care mi-au furat inima iar dorul de ei mi-au macinat sufletul.

- Bine o sa vorbim!Dar nu aici,putem merge in alta parte.

- Vino dupa mine,mergem sus.Acolo putem vorbi in liniste.Dar suntem intrerupti de cineva,mai bine spus de un grup de tineri.

- Putina atentie,va rugam!
Privirea lor indreptandu-se spre noi.

- Vrem sa ne ajutati,sa ii spunem cuiva La multi ani!!!Spune unul dintre ei.
Iar toti incep sa ii cante,si sa o felicite pe Ross.Iar eu ma simt atat de prost, incat nici macar nu am stiut ca astazi este ziua ei.

O cuprind in bratele mele si ii soptesc incet la ureche:
- La multi ani!!!Esti foarte frumosa in seara asta si cel mai important esti langa mine.

- Imi dau seama,in blugi si o camasa visinie.Mai bine de atat nu se putea.Chiar nu ma asteptam la asa ceva,stiam eu ca  pun ei ceva la cale.Tu unde pleci,nu trebuia sa vorbim?

- Nicaieri,Ross.Vroiam sa plec pana la bar? Dar deja i-am facut deja semn barmanului sa imi aduca ce imi trebuie.
  O sticla cu sampanie pt a sarbatori ziua frumoasei mele,Ross.

- La multi ani!!!Ne scuzi,dar am intarziat din cauza traficului.Nu vroiam sa te lasam sa ne astepti atat de mult.Suntem iertati...

- Si eu sunt atat de proasta sa va cred!Ce ai mai facut si de data asta Sean?Il prind si il urechesc putin.El are 16 ani si e cel mai nazdravan din trupa.De fiecare data face cate o mica prostioara.

- Auch...ma doare!Chiar nu am facut nimic de data asta.Poti sa o intrebi pe Bella?Trebuia sa ii cumpar ceva lui Miriam si prostii astia nu m-au lasat!Si se stramba la toti exact ca un copilas mic.

Chiar unde este este papusica cea mica,imi este dor de ea?Si domnul de langa tine cine este?Se uita cam ciudat la noi?

- Sean!Strigam toti in acelasi timp la el.

- Miriam este la bunici,o sa o vezi maine. Si nu ai ce cauta la ea fara bomboane,bine.Iar el este Edward,o persoana speciala din viata mea.
  Ei stiu deja cine este el pt mine si ca este tatal fetitei mele. Nu mi-am ascuns trecutul si nu o voi face niciodata.Si nici nu o sa ii ascund lui Edi ca el este tatal fetitei mele.Am suferit prea mult departe de el si stiu ca fiica mea are nevoie de un tata.

Il iau pe Edi de mana si ii fac cunostinta cu toti.

  - Ei sunt trupa mea de dans iar eu sunt coregrafa lor.Cei drept sunt putini cam nebuni.
El este Sean cel mai mic si mai nazdravan iar ea este Bella prietena mea cea mai buna.Ea este Pritti,iar ei sunt Ben,Alex,Pati si Cami.Bine sunt mai multi de atat dar inca nu sunt aici.
Toti au inceput deja sa se imprieteneasca.Iar eu nu mai am rabdare sa astept,trebuie sa ajung si acasa,locul unde am crescut si trebuie sa imi vad si fetita,deja imi este dor de ea.

-Vreau sa plecam!Nu pot sa mai stau iar voi,fix peste doua ore va vreau in camera de hotel.Maine trebuie sa repetam la prima ora.
Nu vreau sa am probleme din cauza voastra.

- Nu iti face griji pentru noi,suntem mari.Si am muncit mult pentru a participa la acest concurs.Totul o sa fie bine.

- Aveti grija!Ne vedem maine dimineata,am incredere in voi.
Stiu ca o sa fiti cei mai buni.Ma mandresc cu voi si sunt cea mai  norocasa ca sunteti aici langa mine.

Dragoste Nebuna (finalizata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum