Astazi e ziua cea mare.Ziua in care ii vom aduce impreuna pe cei doi.Sper sa mearga planul pe care l-am facut impreuna cu Edi.
- Haide,Ami o sa intarziem!Are mai bine de doua ore de cand este inchisa in baie si se aranjeaza.
Wow...arati superb,ti-am spus ca o sa iti vina super rochita.- Multumesc,Ross.Dar unde mergem asa aranjate?Chiar nu inteleg nimic.Si tie iti sta superb,esti foarte frumosa.
- Mergem la cina in oras.Am intarziat deja prea mult.Telefonul suna de mult,iar eu nici macar nu am raspuns.Stiu ca este Edi,dat nu pot pleca de aici fara Ami.
Am ajuns si in fata restaurantului.
Coboram si din taxiul comandat,iar in fata restaurantului ne asteapta baietii deja.Edward pov.
Am organizat o cina intr-un loc special din oras pt. Ami si Matteo.Ei nu stiu ca se vor intalni aici,venind separat.
Am ajuns cu Matteo cu mult timp in urma dar ele nu mai apar,iar eu mi-am pierdut rabdarea deja.Am uitat si de cate ori am sunat-o pe Ross,dar nici nu mi-a raspuns.- Mai vine cineva sau nu?Chiar nu stiu ce caut eu aici daca tu astepti sa te intalnesti cu Ross.Eu vreau sa plec,m-am plictisit de moarte si deja ma simt in plus.Se ridica Mat de la masa si iese repede afara.
Nu poate sa plece.La naiba!
Chiar si eu m-am saturat de cand le astept.O iau dupa Mat si il gasesc afara,fumand-o o tigara.- Calmeaza-te trebuie sa ajunga,da-mi si mie una.Chiar simt nevoia sa trag un fum,nu am mai fumat de mult.Cred ca de cand s-a nascut Evi.
Nici nu apuc sa o aprind si raman cu gura cascata privind la cele doua.Ea este frumosa mea,Ross...dar nici Ami nu ramane in urma.Nu sunt doar frumoase,sunt superbe.Doi ingeri coborati pe pamant,dar lipsindu-le aripile.
Ma uit la Mat si el nici macar nu se mai misca,ramane cu ochii tinta pe surioara mea.
Ami arata intr-un fel in care toti barbatii ar cadea la picioarele ei.O rochie care ii vina ca turnata,scotandu-i trasaturile corpului in evidenta.Este pe umeri,de culoare verzuie si cu o usoara trena in spate.Iar Ross,nu am cuvinte sa o descriu.Ea imi fura gandurile,ma inebuneste si stie cu siguranta cum sa ma fac sa ma pierd complet atunci cand o privesc.
Are pe ea o rochita inchisa,lunga si cu un decolteu nu foarte mare care ii scoate usor sanii in evidenta.Ma atrage si ma inebuneste in acelasi timp.Imi revin cu greu atunci cand se apropie de noi,iar inima incepe sa bata cu putere atunci cand ea este langa mine.
- Mergem baieti sau stam aici si ne uitam unul la celalalt.Imi zice Ross.
- Esti foarte fru...mosa,Amanda.Reuseste Mat sa-i spuna in cele din urma.
- Iar tu Ross,imi iei mintiile ii soptesc eu incet la ureche.De abia astept sa ajungem acasa si sa iti scot rochia,chiar daca nu prea ma indur,esti superba in seara asta.
- Abtine-te!Mai avem pana ajunem acasa,de abia am ajuns aici.
Iar Mat si Ami nu se pot abtine din ras,azuzind vorbele ei.- Lasa ca te vad eu si pe tine Mat si mai vorbim dupa.Astia doi chiar rad de mine si nu se mai opresc.
Intram si ne asezam la masa, iar chelnerul vine si ne ia comanda.
Planul nostru chiar are efect,cei doi se privesc de minute bune si sau tinut tot timpul de mana.
Se mai feresc doar de privirea mea.- E in regula,nu trebuie sa va feriti de mine.Eu vreau sa va vad fericiti.Mai ales tu Ami,vreau sa zambesti mereu.
Incepe o melodie frumoasa de dragoste iar eu trebuie sa invit pe cineva la dans.
- Vrei sa imi acorzi acest dans,Ross.Ii intind mana iar ea imi accepta invitatia.Si pasim amandoi pe ringul de dans.Canta melodia I will always love you - Withney Houston,iar noi deja suntem pierduti in cuvintele acestei melodii superbe.
- De unde ai stiut?Imi spune Ross.
- Ce sa stiu?Ii raspund privind-o in ochii.
- Ca este melodia mea preferata!Stiu ca tu ai cerut-o.
- Nu a fost greu sa imi dau seama,doar o asculti in fiecare zi.Vrei sa plecam de aici,se pare ca scopul nostru a fost indeplinit.Ei nu mai au nevoie de noi,se descurca si singuri.
Ne despartim de cei doi indragostiti, de Ami si Mat si mergem spre casa.
CITEȘTI
Dragoste Nebuna (finalizata)
RomanceEdi cea mai importanta persoana din viata lui Ross. Tradata,umilita si maltratat de sotul ei,gaseste alinare in bratele lui Edi. O femeie puternica care stie ce isi doreste.Si va lupta pana va obtine iubirea celui mai important barbat din viata...