Tu si eu...noi

867 56 0
                                    

Ma trezesc cuprinsa de doua brate puternice,de barbatul pe care il iubesc mai mult decat orice.
Ma simt protejatata,iubita iar fericirea din sufletul meu nu vreau sa se termine niciodata.
Nu imi pasa ce a facut in trecut,cum a decurs casnicia lui.
El este centrul universului meu,totul se invarte in jurul lui.
Da il iubesc,ca o nebuna.Ii iubesc ochii,felul in care ma priveste,buzele care ma asteapta sa le simt de fiecare data gustul si dulceata,ii iubesc mainile care imi mangaie fata in fiecare dimineta.Iubesc felul in care ma atinge,ducandu-ma pe culmile placerii.

- Neata,iubire!Ii sarut buzele care ma asteptau sa le simt savoarea inca de dimineata.Cum ai dormit?

- Ca un copilas,cu tine langa inima mea.Buna dimineta,Ross!Draga ii esti sufletului meu si te doreste pe zi ce trece tot mai mult si mai mult.Imi spune toate astea privind in ochii mei iar eu ma topesc cand ii aud cuvintele.
Vreau sa vorbim Ross,vreau sa iti spun tot ce simte inima mea pentru tine.

- Iar eu de abia astept sa te aud..ce are ea de zis.Ma ridic de pe pat din bratele lui,care imi mangaiau trupul si sufletul cum stie numai el si ma imbrac cu tricoul lui.
Ma apropii de el si ii soptesc la ureche,muscand-o usor:
- Te astept sa facem baie impreuna,ma duc sa pregatesc apa.Te iubesc, si ii sarut buzele doar atingandu-le usor.
Daca vrei mai mult stii unde ma gasesti,te astept.

Deschid usa la baie si dau drumul apei calda.Ii pun spumantul.Gasesc alaturi si un bol plin cu petale de trandafir si incep sa le presar deasupra apei.
Mai lipseste ceva dar nu imi dau seama ce.

- Asta cauti,Ross!Vine si ma prinde in bratele lui sarutandu-ma usor pe gat,apoi trece la buze sarutandu-le intr-un mod pe care doar el il stie.
Deschide sampania din mana si toarna lichidul din ea in pahare:
- Vreau sa ciocnim pentru noi,Ross.Vreau sa te ajut sa treci peste toate alaturi de mine,vreau sa ma lasi sa te iubesc chiar daca nu te pot iubi asa cum iti doresti.Vreau sa stii ca nu te vreau doar in patul meu,tu insemni pentru mine mai mult de atat.

- Nici nu ti-am cerut mai mult,vreau doar sa nu ma folosesti.Si chiar daca nu sunt aici in inima ta cu siguranta voi fi.
Imi pun capul la pieptul lui si ii ascult bataile inimii.Stiu ca voi lupta pt el mai presus de orice.

- De unde stii ca voi ajunge sa te iubesc,Ross.Stii ca inimii nu ii poti porunci sa iubeasca pe cine vrei tu.

- Stiu asta, si stiu ca voi lupta pentru dragostea ta mereu.

Nu imi spune nimic,doar imi da tricoul jos,lenjeria dispare si ea de pe mine lasandu-ma goala in fara privirii lui.
Ma ridica in bratele lui si ma aseaza in cada plina cu apa calda.
Se aseaza in spatele meu si ma cuprinde in bratele sale stand asa minute in sir.
Iar eu imi asez capul pe umarul lui umed si ii privesc ochii negri care imi patrund direct in suflet.

- Vreau sa ii dai o sansa fratelui tau.Ma aud spunand dintr-o data.De ce nu incerci sa il ascuti,poate are nevoie de tine.

- Ross,nu vreau sa vorbesc despre el.Te rog,sa vorbim despre altceva,bine.

- Nu inteleg ce sa intamplat intre voi si nici nu iti cer sa imi spui.Dar faptul ca este fratele tau si a fost parasit de parintii tai nu mi se pare in regula.Stii,eu nu pot sa ma bag in deciziile tale,tu stii ce este mai bine pt tine.

Iti voi spune ceva ce stiu doar parintii mei in afara de mine.
Sunt singura la parintii,dar nu am fost asa tot timpul.Mi-am pierdut surioara acum 5 ani din cauza unei boli cumplite, ea era mai mica ca mine.Eram confidente,prietene, si mergeam peste tot impreuna.Parintii mei s-au luptat sa o tina in viata,a avut cei mai buni doctori,a facut cele mai bune tratamente dar nu au reusit sa o salveze.
Eu am avut un soc atunci cand a pierdut lupta cu viata si mi-am revenit foarte greu dupa.
Poate ca nu ma intelegi,dar sigur fratele tau are nevoie de tine.Asa cum as vrea eu ca Amalia sa fie acum alaturi de mine.

- Imi pare rau!Iti promit ca voi incerca sa vorbesc cu el si o sa incerc sa ne intelegem.Poate ca ai dreptate.

Imi mangaie obrazul si incearca sa imi stearga lacrimile care au inceput sa curga deja pe obrajii mei.Inca ma doare pierderea ei.Mi-am deschis sufletul in fata lui si i-am povestit ce ma durea cel mai tare,pierderea surioarei mele.

- Te simti bine,Ross!il simt ingrijorat.Dar el nu stie ca el este leacul pt sufletul meu.Langa el ma simt cu adevarat fericita,implinita.

- Sunt bine alaturi de tine.Nu ai de ce sa iti faci griji,o sa imi revin.

- Am nevoie de ajutorul tau,Ross.M-am gandit mult si doar tu ma poti ajuta cu Amanda.

- Nu inteleg,cu te pot ajuta eu?

- Sa spunem ca ei ii place de prietenul meu,Matteo.Si lui ii place de ea,dar se teme sa ii spuna adevarul.Daca ma intelegi ea nu e ca toate fetele,e un pic cam zapacita.Vreau doar sa ii aducem impreuna.

- Ok,ma gandesc eu la un plan.Dar dupa ce terminam aici.

O baie cu adevarat nebuna,ne contopim unul in celalalt si ne eliberam de toata pasiunea dintre noi.O baie plina de spuma si multa,multa,pasiune.

Dragoste Nebuna (finalizata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum