Totul e atat de frumos

675 51 0
                                    

Suntem impreuna iar totul e atat de frumos.Nu stiu pana cand,am o presimtire rea ca totul se va sfarsi cat de curand.
Este ceva ce nu imi da pace de cateva zile.Tot timpul ma gandesc ca Nick mi-ar putea face ceva din nou.

De ce oare nu pot fi cu adevarat fericita?De simt ca sunt urmarita de cineva oriunde ma duc?De ce nu pot uita trecutul?
Toate intrebarile astea ma macina zi de zi iar eu nu le gasesc raspunsul.

M-am mutat la Edi,care se poarta extraordinar cu mine.La club am renuntat momentan.Doar supraveghez sa fie totul in regula cat eu nu sunt acolo.Iar ceea ce ma bucura cu adevarat este Evi.Ne vedem destul de des si o iubesc ca si cum ar fi copilul meu.
Chiar si cu Natalia am ajuns sa ma inteleg destul de bine,chiar daca nu am uitat ca are si ea o avut o parte din vina pt suferinta mea.

Iar de Nick chiar nu mai stiu nimic.Ma tem ca mi-ar putea face rau din nou,chiar daca am divortat de el.
Sunt o femeie libera dar nu am putut sa ii spun asta nici macar lui Edi.Nici eu nu stiu de ce!

- Ce faci,Ross?Esti foarte frumosa!
Vrei sa iesim in oras?Nu stiu ce se intampla cu tine,esti trista.Stii ca nu imi place sa te vad asa.Imi atrage atentia Edi.

- Sunt bine,mai ales aici in bratele.Alaturi de tine ma simt protejata,iubita si fercita.
Vrei ne uitam la un film?Ii spun zambind,chiar nu am chef sa ies nicaieri.Nu ma simt in stare de nimic.

- Eu ma gandeam sa o luam pe Evelin si sa mergem in parcul de distactie.Te rog,cat o sa mai stai inchisa aici,nu ai iesit de luni bune afara.

- Bine atunci mergem,daca imi promiti ca ne scoti si la o prajitura.Am nevoie de ceva dulce.

- Iar eu am nevoie sa iti simt buzele acum.Deja imi este dor de ele.O sarutat,iar dulceata lor ma face sa imi doresc mai mult...

O vreau si sarutul dintre noi adanceste aceasta dorinta.O ating usor pe spate,iar mainile mele aluneca pe sub rochita care ii inveleste trupul.Ii simt coapsele fierbinti cum transpira de placere sub atingerea mea.O musc de gat iar apoi ii dezmird sanii cu limba mea,alintandu-i pe fiecare in parte.Ii strang usor iar sfarcurile se intaresc stiind ce urmeaza sa se intample.
Isi infinge unghiile in pielea mea,si ma musca nervoasa.Baga mana in pantalonii mei si imi alinta varful penisului,iar eu o doresc din ce in ce mai mult.

O prind de coapse,o ridic in sus si o lipesc de peretele rece.O sarut pe umar,apoi ii musc lobul urechii trecand cu buzele de-a-lungul liniei gatului si apoi trec inapoi sus gustand din nou dulceata buzelor.E atat de fierbinte si ma asteapta.Penisul meu o patrunde usor si o face tremure de placere.Este din ce in ce mai uda si mai fierbinte.Penisul meu pulseaza si se zbate cu putere,intra si iese,o excita tot mai tare si mai tare pana o aduce aproape de un orgasm atat de puternic.
O simt iar ea ma simte pe mine,explodam amandoi de placere si ne dam drumul in acelasi timp...

Dragoste Nebuna (finalizata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum