Sunt deja in avion in drum spre casa.In sfarsit dupa atata timp trebuie sa ma intorc acasa din motive profesionale.
Echipa mea trebuie sa participe la un concurs de dans in Miami.
Sper ca venirea mea din Los Angeles sa nu imi schimbe din nou viata.Nu stiu ce sa intamplat in toti acesti ani,cat am fost eu plecata.
Gandurile nu imi dau pace si ma gandesc din nou la Edi.Oare ce face?Cred ca este cu Natalia si sunt din nou o familie fericita,alaturi de Evelin.
Iar Miriam,cum o sa-i explic cine este tatal ei.Daca o sa ne intalnim cu el?Cum o sa reactionez?
- Mami,mami cand ajungem?Vreau sa o vad pe buni mai lepede,imi ete dor de ea.
- Imediat ingeras,ajungem imediat.Isi cunoaste bunicii destul de bine. Au venit de multe ori in Los Angeles pt a-si vedea nepotica.
Desi nu le-am spus prea multe despre tatal copilului,nici nu mi-au cerut prea multe explicatii.Stiu cat de mult am suferit cat am fost casatorita cu Nick.- Uite iubita,aterizam imediat.Bunicii tai ne asteapta in aeroport.
Nu stiu de ce dar cei din echipa mea au ajuns aici deja de ieri.Trebuia sa fim toti impreuna in acelasi avion.
Am aterizat si coboram deja din avion,trebuie sa imi iau bagajele si sa imi vad parintii care ma asteapra deja aici.
- Buni,buni...am ajunsss.Si sare repede in bratele bunicii.
- Miriam,mai incet!Striga bunica la ea.La multi ani,Ross!Te iubesc mult si sa stii cat vei fi mereu fetita mea.
In sfarsit ai ajuns acasa.Imi spune mama fericita si cu un glas cald.- Da mami in sfarsit,dupa atata timp.Am uitat ca astazi e ziua mea. Si Imi imbratisez mama minute bune.Ea stie deja cat de mult o iubesc si cat tin la ea.
Dar tata unde este?Trebuia sa fie aici.- A trebuit sa plece,are ceva de rezolvat urgent.O sa va vedeti acasa.
- Melgem acasa,buni.M-am satulat sa stau aici.Vleau prajiturele din alea bune,cum stii doal tu sa faci.
- Ti-a facut buni de toate.De abia asteptam sa vii la buni acasa.
Haide Ross,mergem?- Mergeti voi.Eu trebuie sa ma intalnesc cu ceilalti.Miriam ne vedem la buni,mai tarziu.
Mami trebuie sa se intalneasca cu Bella si cu ceilalti.- Vol veni si ei,mami.Imi este dol de Sean,vreau sa imi aduca bobo.
- Da ingeras,o sa vina si ei la buni.
Ai grija de ea,mami.Vin repede!Iau un taxi si merg in oras,vreau sa mananc ceva.Apoi trebuie sa plec la club.Nu stiu de ce m-au chemat tocmai la clubul Night.Credeam ca nu o sa mai calc niciodata acolo,imi trezeste atat de multe aminitiri dureroase.
CITEȘTI
Dragoste Nebuna (finalizata)
RomanceEdi cea mai importanta persoana din viata lui Ross. Tradata,umilita si maltratat de sotul ei,gaseste alinare in bratele lui Edi. O femeie puternica care stie ce isi doreste.Si va lupta pana va obtine iubirea celui mai important barbat din viata...