"Τι μου λες μπαμπα;Οτι μου ειπες ψεματα;",ημουν εξαγριωμενη μαζι του.
"Αγαπη μου ηρεμησε.Θελω να με καταλαβεις.",η φωνη του απο το ακουστικο ακουγοταν λυπημενη.
"Τι να καταλαβω;Το γεγονος οτι μου ειπες ψεματα;Ταχα οτι εχεις δουλεια στο τμηνα ενω στην πραγματικοτητα πηρες μεταθεση στην Αλεξανδρουπολη;" σκοτωνα ανθρωπο με τα νευρα μου ειχα.
Ηρεμησε
Βουλωσε το εσυ!Βρηκες ωρα να πεταχτεις.
"Νεφελη ακουσε με πρ-.."
"Δεν θελω να ακουσω τιποτα πλεον.Τερμα με τα ψεματα σας!" Του εκλεισα το τηλεφωνο νευριασμενη.
Γιατι;Μα γιατι ολα τα κακα πανω μου πουστη μου;
Ωπππ τι λεξουλες ειναι αυτες Νεφελακι;
Βουλωσε το γαμω!
Βυθιστηκα στο κρεβατι μου απελπισμενη γεματη απογνωσια.
Πως θα τα βγαλω περα εδω;
Γινε στριπτιτζου
Ποτε σκας ειπαμε;
Φρουυυυπ ανοιγει η πορτα αποτομα και δυνατα.
"Ε...Ναυσικα ειπαμε;"
Πεταχτηκα πανω απο το κρεβατι απο την τρομαρα μου.
Μαντεψτε.Οχι μαντεψτε.
Ο Αρης μπηκε στο δωματιο χωρις να χτυπησει την πορτα.Και ΕΙΠΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΛΑΘΟΣ!
"Νε-φε-λη."αρκετα εκνευρισμενη του απαντησα."Και να σου πω καμια πορτα δεν χτυπατε;Μπορει να αλλαζα ή να ημουν γυμνη!" Φωναζα με μανια.
"Μμμ..καθολου κακο Ναυσικα."
Το βλεμμα του πονηρεψε.Ενα στραβο χαμογελο εμφανιστηκε στην ομορφη του φατσα.Ομορφη;
Ομπο σκασε.
Με πλησιασε με αργα βηματα ενω εγω αυθορμητα εκανα βηματα προς τα πισω.
Ω γεια σου παραθυρο.
...
Παραθυρο; Οχι ρε γαμωτο.Χαθηκε να ησουν 2 μετρα μακρια;
Ο Αρης με εγκλωβισε αναμεσα στα χερια του αφου τα τοποθετησε δεξια και αριστερα μου.
Ωωωω χερακια..
Πρωτη φορα βλεπεις;
Με τοσα πολλα τατουαζ...ναι.
Καθισα 2 δευτερα να τα χαζευω οταν καταλαβα πως ενα κοροιδευτικο γελακι εσκασε απο το τελεια καλοσχηματισμενο του στοματακι.
YOU ARE READING
My Bad Influence
Teen Fiction<<Μη σπασεις>> <<Μη λυγισεις>> Ακουτε και εσεις αυτους του ψιθυρους;Αυτοι που τρυπωνουν στο μυαλο σου και βουιζουν.Σε κανουν να νιωθεις ακυβερνητο καραβι που εχει χασει το λιμανι του στην μακαβρια μαυρη θαλασσα. Με μια μαεστρ...