Αρης POV.
Εχω τρελαθει απο την αγωνια μου.Η Νεφελη εχει εξαφανιστει εδω και μια εβδομαδα.Την παιρνω τηλεφωνο και δεν το σηκωνει.Εχω βαλει ανθρωπους να την ψαξουνε αλλα τα ιχνη της εχουν χαθει.
Δε ξερω τι επαθε γαμωτο.Στα καλα καθουμενα.Νομιζα πως περνουσαμε καλα τι αλλαξε;
Εχω ενημερωσει και την Δαφνη.Μολις το εμαθε εβαλε ενα στρατο να οργωσει ολη την Αθηνα.Εχω κακο προαισθημα.Ξερω αυτα ειναι πιπες αλλα γαμωτο κατι δεν παει καλα.Ειμαι σιγουρος.Κατι συνεβη στην Νεφελη.
Εχω παρει τον Βι τηλεφωνο πολλες φορες αλλα ουτε εκεινος απανταει.Εκανα ακομα μια προσπαθεια χθες αλλα τιποτα.Ολοι ειναι εξαφανισμενοι.Πηρα το κινητο απο το τραπεζι και ξαναπληκτρολογησα τον αριθμο του Βικτωρ.
Καλουσε.
"Με εχεις πριξει τα αρχιδια το ξερεις;" ακουστηκε η φωνη του μπαστρδου.
"Που εισαι ρε μαλακα εχεις εξαφανιστει!" Του αντιμιλησα
"Τι σε νοιαζει εσενα ρε!Κοιτα την δουλεια σου!"
"Ξερω οτι η Νεφελη ειναι μαζι σου μπασταρδε!"
"Η Νεφελη δεν ειναι Αθηνα Αρουλη!Η γκομενα σου σε παρατησε και εφυγε στον μπαμπακα της!"
Ειπε και τερματισε την κλιση.
Δεν γινεται να εφυγε απο την Αθηνα!
ΓΑΜΩΤΟ!
Πεταξα το κινητο μου στο πατωμα απο τα νευρα.Στα αρχιδια μου αν εγινε θρυψαλα.Πρεπει να την βρω.
Νεφελης POV.
"Θα με αφησετε επιτελους να βγω απο δω;" γκρινιαξα.
"Οχι μεχρι να κανεις και τις τελευταιες σου εξετασεις!" Με μαλωσε ο Βικτωρ.
"Εχω μπουχτισει εδω μεσα!Ειμαι μια βδομαδα σε αυτο το σκατο νοσοκομειο!" Γκρινιαξα ακομα πιο πολυ.
"Καταλαβαινεις την σοβαροτητα της καταστασης σου;" ειπε σε τονο θυμωμενο και αυστηρο.
"Οσο σοβαρο και να ειναι δεν μπορειτε να με κρατατε εδω κλεισμενη με το ζορι!" Απαντησα στον ιδιο τονο
"Εχεις αλλεργια στην αιθυλικη αλκοολη ειπε ο γιατρος.Οι αναγουλες και οι ζαλαδες που εχεις οφειλονται στο οτι ηπιες!Αμα ξαναβαλεις ποτο στο στομα σου θα σε κλεισω σε ιδρυμα!"
"Καλα καλα.." αδιαφορησα για το κυρηγμα του.
Την ιδια στιγμη μπηκε ο γιατρος μεσα.
YOU ARE READING
My Bad Influence
Teen Fiction<<Μη σπασεις>> <<Μη λυγισεις>> Ακουτε και εσεις αυτους του ψιθυρους;Αυτοι που τρυπωνουν στο μυαλο σου και βουιζουν.Σε κανουν να νιωθεις ακυβερνητο καραβι που εχει χασει το λιμανι του στην μακαβρια μαυρη θαλασσα. Με μια μαεστρ...