Ευχαριστω παρα πολυ για την βοηθεια σας στο
"Not a chapter"Εχω ηδη καταληξει στο ονομα συμφωνα με τα σχολια σας.
Και ερχομαστε στο επιμαχο σημειο.
Ντραμς στο Background παρακαλω.
.
.
.
Εχω ηδη ξεκινησει το 2ο βιβλιο εφηβικης φαντασιας.Δεν ξερω αν πρεπει να πω απο τωρα
Τον τιτλο αλλα λεω να σας αφησω σε αγωνια.Το 2ο βιβλιο θα ανεβει 1 εβδομαδα αφοτου τελειωσει το My bad influence.
Και παλι ευχαριστω ζουζουνακια μου.
💘💘
.
.
.
Επεται μεγαλο κεφαλαιο και αποκαληπτικο.Με ξαπλωσε στο κρεβατι ατσαλα χωρις να διακοψει το φιλι μας.Τυληξε τα χερια του στα πλεον σκουροχρωμα μαλλια μου και μαλλον αυτα ηταν η αιτια για αυτη την "επιθετηκοτητα"
Το χερι μου πιεζε ολο και πιο πολυ τον λαιμο του ωστε το φιλι να βαθυνει.Ηθελα κι αλλο.
Τα χερια μου ταξιδεψαν στην πλατη του με τα αμετρητα τατουαζ σηκωνοντας του την μπλουζα.Εκατσα να κοιταω για μερικες στιγμες το γυμνο στερνο του και ενα χαμογελο πονηρο εμφανιστηκε στα χειλη του.
"Μη το κοιταζεις" ειπε και κατεβηκε στο αφτι μου."Παρε οτι θες" μου ψιθυρισε με υπονοουμενο και ο λαιμοε μου μαζευτηκε απο το ανατριχιασμα.Αρχισε να με φιλαει κατα μηκος στο λαιμο μου και αφτασε κατω απο το στηθος μου αφηνοντας υγρα φιλια.
Εγω ανεβηκα πανω του και ειδα στο βλεμμα του οτι ξαφνιαστηκε.Καθησα πανω στο καβαλο του και τον ενιωσα να σκληραινει.Ενα βογγητπ ξεφυγε απο το στομα του και αρχισα να τον φιλαω.Ξεκινησα αργα απο τον λαιμο του και κατελειξα να φιλαω και να γλειφω τους κοιλιακους του.
Σηκωσα ελαφρως το βλεμμα μου και ειδα εναν Αρη τοσο ευαισθητο με κλειστα τα ματια και την ανασα του κομμενη με γυρμενο το κεφαλι προς τα πισω.
Δεν μπορω να πω ωραιο θεαμα.Κατεβηκα κι αλλο κατω και ξεκινησα να του ξεκουμπωνω το παντελονι.Του το κατεβασα και ειδα οτι το εξωγκομα ηταν τεραστιο.Γκχμμ..
Οκευ Νεφ το χεις.Ο Αρης με κοιτουσε κοροιδευτικα σαν να διασκεδαζε με το βλεμμα μου.
YOU ARE READING
My Bad Influence
Teen Fiction<<Μη σπασεις>> <<Μη λυγισεις>> Ακουτε και εσεις αυτους του ψιθυρους;Αυτοι που τρυπωνουν στο μυαλο σου και βουιζουν.Σε κανουν να νιωθεις ακυβερνητο καραβι που εχει χασει το λιμανι του στην μακαβρια μαυρη θαλασσα. Με μια μαεστρ...