Κεφαλαιο 11

3K 280 83
                                    

Previously on Game of Thrones

''Τι θα γινει κοντρολ;Βλεπεις κανα δρακο στο πλατο;''

''Σορρυ λαθο σταθμο πιασαμε!''

''Θα πουμε καμια φορα το ονομα σωστα;Θα μπενουν οι ανθρωποι να διαβασουν και θα φοβουνται μη βρουν καμια συνταγη του Μαμαλακη!''

''Σορρυ Κρις.Booman και ηχοληπτη παρτε θεσεις!Ληψη 2 σκηνη 1 Παμε!''

Previously on MBI

 Η μικρη Νεφελη δεν θα βγει εξω μεχρι δευτερας παρουσιας

 •Παιρνει ματι

 Θα βιαστει πανω σε μια μηχανη 

This time on MBI...

O τυπας ξεκινησε την μηχανη πατωντας το γκαζι στο φουυλ

''Εχε γειααα κοσμεεε'' φωναζα καθως το στομα μου εφευγε απο τον αερα.''Πανε πιο σιγα''αρχιζα να τον σκουνταω.''Καλε ακους'' καλε τουτος δεν ακουει.

Πατε πιο γρηγορα απο τον ηχο δες το κοντερ με 150 παει

Νταφακ θα μας σκοτωσει.

''Κατεβασε με ειμαι πολυ ομορφ-.. γαμα το!Ειμαι πολυ εξυπνη για να πεθανω!'' του φωναξα

Τωρα ειναι που θα σκοτωθειτε

τι εννοεις;

Τιποτα Αινσταιν

προσπερασαμε το κεντρο.Καλε που με παει;

''Μπορεις να με κατεβασεις τωρα'' αλλα με αγνοησε.Σταματησαμε μπροστα σε μια απομακρισμενη Βιλλα.Σαν αυτη στο Twilight?Καμια σχεση.Ηταν μεγαλυτερη.Ελπιζω να μη δω κανα βρικολακα.Κατεβηκα απο την μηχανη και κατεβηκε κι εκεινος αλλα περιμενα να βγαλει το κρανος τουλαχιστον να τον δω.Εβγαλε τα κλειδια του και προχωρησε στην πορτα.

''Θα ρθεις;'' μου ειπε σαν να ρωτησε το αυτονοητο.Εγνεψα θετικα και τον ακολουθησα.Ανοιξε την πορτα μπηκε μεσα και με την σειρα μου μπηκα κι εγω.Καθως εβγαζε το δερματινο τζακετ του εγω προχωρησα προς το σαλονι.

''Ουαου μενεις μον-..'' αλλα συντομα μου κοπηκε η μιλια.Καθως γυριζα αντανακλαστικα πισω μου να τον δω εβγαλε το κρανος του.''ΒΙΚΤΩΡ;''

''Διανα Νεφελακη!'' ειπε καθως αφησε βαριεστημενα το κρανος στον καναπε.Εγω σηκωθηκα να φυγω αμεσως αλλα με τραβηξε ξαπλωνοντας με στον καναπε.Εκεινος ανεβηκε πανω μου.

''Οχι παλι!'' κλαψουρισα

''Την τελευταια φορα που ανεβηκες πανω μου,με απειλησες πως θα με σκοτωσεις.''πηρε μια τουφα μπροστα απο το προσωπο μου και την τοποθετησε πισω.''Πιστευω πως μπορουμε να κανουμε μια νεα αρχη σωστα;'' πλησιασε τον λαιμο μου και αρχισε να αφηνει υγρα φιλια.Πηγα να αντισταθω και να σηκωθω αλλα πιεσε τους καρπους των χεριων μου δυνατοτερα.

My Bad InfluenceWhere stories live. Discover now