Κεφαλαιο 9

3.3K 325 99
                                    

Απλα εμεινα με τα views σημερα.Δεν περιμενα να το διαβασουν τοσα πολλα ατομα.Ευχαριστω πολυ για το support.Και αμα τα κεφαλαια ειναι λιγο χαρωπα υπαρχει λογος προσωπικος😂

To the point...

Previously οn PLL

"Οπα οπα cut αλλη σειρα εδω."

"Ναι οκευ φυγετε απο το πλατο ομως!"φωναξα δυνατα στον σκηνοθετη."Εεεεε εεε κυριος.Την ξανθουλα ξεχασες" του ειπα με ματια κλειστη.

Παμε παλι.

Previously on MBI
•Περιεργα calls
•Ο Βικτωρ απειλει την Νεφελη πως θα την σκοτωσει.
•Η Νεφελη καποια ειδε στην πορτουλα και ταραχτηκε.

This time on MBI...

"Δεν χαιρεσαι που με βλεπεις Νεφελακι;" ειπε με ειρωνικο υφος."Απο την φατσα σου νομιζω πως οχι" απαντησε ξανα μονη της και μπηκε στο σαλονι χαλαρα σαν να μη συμβαινει τιποτα.

"Ωραιο το σπιτακι" αλλητακι..

"Νανσυ τι θες εδω;" ξεφυσιξα αγανακτισμενη σταυρωνοντας τα χερια μου κατω απο το στηθος.

"Βασικα δεν ηρθα για σενα γλυκουλα." Ειπε καθως επαιζε με μια μαυρη τουφα απο τα μαλλια της.

"Και τοτε γι-.."

"Εγω την φωναξα μικρη αραξε." Ξεπιδηξε απο το πουθενα ο Αρης.Την πλησιασε και περασε το χερι του πανω στον ωμο της.

Τι στον πουτσο γινεται εδω;

"Μωρο μου παμε πανω;" την ρωτησε ο Αρης.

"Πανε και ερχομαι σε λιγο.Θελω να μιλησω στην Νεφελη" με εδειξε με ενα αδιαφορο βλεμμα και ο Αρης καθως περασε απο διπλα μου μου χαμογελασε ειρωνικα.

"Λοιπον;Τι εχεις να μου πεις;" ρωτησα την Νανσυ εφοσον σιγουρευτηκα με το βλεμμα μου πως ο Αρης απομακρυνθηκε.

Εκεινη με πλησιασε με μυστικοπαθεια και με τραβηξε προς την πορτα.

"Πρεπει να φυγεις απο αυτο το σπιτι!"
Ειπε χαμηλοφωνα αλλα με συγχιση ταυτοχρονως.

"Πας καλα κοριτσι μου;Σε βαρεσε η αγαμια στο κεφαλι;"τραβηξα το χερι μου απο το δικο της εκνευριστικα.

"Ακουσε με γαμωτο!" Επικρατησαν 2 λεπτα σιγης μεχρι να βρει την μιλια της."Κινδυνεύεις.Πρεπει να φυγεις απο δω!"

"Με δουλευεις;Να παω που;Στην Αλεξανδρουπολη; Ο πατερας μου με παρατησε εδω!" Αρχισα να τσιριζω πνιχτα."Ξερω τι πας να κανεις.Πας να μου καταστρεψεις την ζωη μου.Αλλα οχι πουτανακι."Την αρπαξα απο το χερι και αρχισα να την ταρακουναω.Δεν θα  μου κανεις την ζωη μπουρδελο με καταλαβες;"

My Bad InfluenceWhere stories live. Discover now