Previously on MBI
Aρης μπλεγμενος μεχρι τον λαιμο στην μαυρηηη μαφια
Σαντυ ειναι ενα μικρο ομορφο τσουλακι
Παπαλα η Λιλιαν
This time on MBI...
Νεφελη POV
''Και τι δηλαδη τωρα θα με φωναζεις Λιλιαν;Λες και ειμαι καμια τσουλιτσα στην συγγρου που πουλαει μπανανες;'',μα Λιλιαν;;;
Γιατι ρε εμενα πως με λενε;
''Ποσες τσουλες ειδες να πουλανε μπανανες;'' εστριψε το κεφαλι του ελαχιστα προς τα πισω για να με κοιταξει.
''Δες μπροστα σου βλαμμενε θα τρακαρουμε'' επιασα το κεφαλι με τα χερια μου και του το γυρισα προς τον δρομο.
''Με γουσταρεις μωρο μου.''
Ναι πως..
στυφογυρισα τα ματια μου και συνεχισα να κοιταω τον δρομο.Μετα απο λιγο σταματησαμε μπροστα απο ενα club ονοματι ''Βella Putso'' γουατ δε φακ ιζ δειρ προμπλεμ.Κατεβηκε απο την μηχανη.Εγω εβλεπα γυναικες ολιγον ξεκωλες να βγενουν απο μεσα.Εναν Ντουλαπα για μπραβο εξω απο το club και μια τεραστια ουρα ανθρωπων που ηθελε να μεθυσει να περιμενει εξω απο το club.
''Ε γη καλει Λιλιανν'' τα χερια του Βικτωρ μπροστα στα ματακια μου τα ευαισθητα σαν υαλλοκαθαριστηρες με ξυπνησαν απο την αποχαυνωση μου που λεγεται ''αφαιρουμαι''.
Κατεβηκα κι εγω απο την μηχανη.Ενιωσα τα ματια του Βικτωρ να με καινε.Προχωρησα λιγα βηματα μπροστα.Ενιωσα το χερι του να τυλιγεται απαλα γυρω απο την μεση μου.Τον κοιταξα αυθορμητα κι εκεινος με κοιτουσε ηδη.ΤΖΙΖΑΣ ΓΚΑΙΣΣΣ ΓΟΥΑΤ ΙΖ ΓΚΟΙΝΓΚ ΟΝ???
''Τι λεει Στεφ;;'' χαιρετησε τον ντουλαπα με μια χειραψια σαν να ειναι niggas broos
''Ολα καλα Βι μπειτε το μαγαζι ειναι φουλ'' οπα μολις μας αφησε να μπουμε;Ενω 100αδες πλει μομπιλ περιμενουν απο εξω;;
μπηκαμε μεσα στο club πολυς κοσμος.Μεθυσμενοι,και ναι κατι μισοντυμενες κοπελιτσες πανω σε κολωνες να χορευουν.Ο καπνος απο τα τσιγαρα εμπενε στα ρουθουνια μου κανοντας με να δυσανασχετω.
YOU ARE READING
My Bad Influence
Teen Fiction<<Μη σπασεις>> <<Μη λυγισεις>> Ακουτε και εσεις αυτους του ψιθυρους;Αυτοι που τρυπωνουν στο μυαλο σου και βουιζουν.Σε κανουν να νιωθεις ακυβερνητο καραβι που εχει χασει το λιμανι του στην μακαβρια μαυρη θαλασσα. Με μια μαεστρ...