Κεφαλαιο 42

2.3K 265 118
                                    

Νεφελη POV.

Δηλαδη τελειωσε την σχεση του με την Αμαντα γιατι;

Για την Αρβι;Για μενα;

Γιατι;

Οχι!

Δεν επρεπε να το κανει αυτο.

"Χευ..τι σκεφτεσαι;"με ρωτησε τρυφερα βαζοντας τον αντιχειρα του στο προσωπο μου.

"Ποτε βγαινω απο εδω;"ηταν το πρωτο πραγμα που με απασχολουσε

"Γιατι ρωτας;Θες αρκετο χρονο για να αναρρωσεις!Μη βιαζεσε" με παροτρυνε ο Αρης.

Χτυπησε το κινητο του και μου εκανε σημα να περιμενω και βγηκε απο το δωματιο.

Αυτη ειναι η ευκαιρια μου!.

Προσπαθησα να σηκωθω.

Αλλα γαμωτο ποναει.

Ποναει πολυ!

Εβαλα τα ποδια μου στο πατωμα και σηκωθηκα γρηγορα αψηφοντας τον πονο.Εβγαλα την ιατρικη φορμα και εβαλα τα ρουχα μουυ που ηταν διπλα σε μια καρεκλα.Βγηκα εξω απο το δωματιο και ελεγξα αν ειναι καπου κοντα ο Αρης.Ηταν στο βαθος και μιλουσε στο τηλεφωνο.Ετρεξα απο την αλλη πλευρα ωστε να μην συναντηθουμε.

Αλλα στην διαδρομη για την εξοδο του νοσοκομειου συγκρουστηκα με κατι.Η με καποιον.

"Νεφελη;"ουρλιαξε σχεδον η Νανσυ βλεποντας με.

''Σςςςς"της εκλεισα το στομα και την τραβηξα μεσα σε μια αποθηκη με σκουπες.

"Πας καλα κοπελα μου;Τι κανεις εδω;Επρεπε να εισαι στο κρεβατι σου!Πως εφυγες;Πως σε αφησε ο Αρης να φυγεις;"αρχιζε να φωναζει αφου εβγαλα το χερι μου γυρω απο το στομα της.

"Θα σκασεις;"ειπα ξεπνοη.

"Νεφελη τρελαθηκες;Δεν ειναι παιχνιδια αυτα!"ειπε αυστηρα.

"Σκασε!Θελω την βοηθεια σου."της ειπα αμεσως.

"Τι εννοεις;Νεφελη εισαι μολις χειρουργημενη θα ανοιξουν τα ραμματα σου!"προσπαθησε να με λογικευσει.

"Ειναι το τελευταιο πραγμα που με νοιαζει.Ακου!Θελω να με πας στο σπιτι του Αρη!"της ειπα.

"Γιατι;"ρωτησε δυνατα και καχυποπτα.

Αχ αυτη θα με καψει με την αγριοφωναρα της.

"Σςςςς!Πες μπορεις να με πας;"

"Μα-"

"Ναι η οχι;"την διεκοψα

My Bad InfluenceWhere stories live. Discover now