Κεφαλαιο 33

2.4K 259 1.3K
                                    

Περιμεναμε στην ουρα για τον καθιερωμενο ελεγχο των αποσκευων μαζι με την Άρβι.Καθως οι βαλιτσες περνουσαν απο μπροστα μου σκεφτομουν διαφορα πραγματα.
Για το ποσο θα εχουν αλλαξει πλεον τα πραγματα.
Η μαλλον για το ποσο περιεργα αλλαξαν.Δεν εχω μιλησει σε κανεναν ολα αυτα τα χρονια.Μονο στους 2 πρωτους μηνες με την Νανσυ.Μου ελεγε τα νεα ολων.Μετα ξεκοψα.
Ηθελα να αφιερωθω στις σπουδες μου και στην κορη μου.

Μετα απο τοσα χρονια θα πατησω το ποδι μου σε ενα μερος που πονεσα εκλαψα αλλα και γελασα μαζι.Μπορει να συναντησω ανθρωπους που στο παρελθον θα τους σκωτονα.Αλλα πλεον ο χρονος τα εχει γιατρεψει ολα.
Ολος αυτος ο πονος χανοταν μερα με την μερα.Μηνα με τον μηνα.Και χρονο με τον χρονο καθως εβλεπα την κορουλα μου να μεγαλωνει.

Ηταν ολοιδια εγω.Τα χρυσοξανθινα μπουκλενια μαλλια της να ακουμπανε την μεσουλα της.Αλλα τα ματια.Αυτα τα ματια της μου θυμιζαν καθε μερα που την κοιτουσα να μεγαλωνει εναν ανθρωπο που αγαπησα.Ναι που αγαπησα.Γιατι μου χαρισε την κορη μου.

Απο τις σκεψεις μου με εβγαλε το σκουντηγμα της Αρβι.

"Τι ειναι μωρο μου;" την ρωτησα ανησυχα κοιτωντας γυρω της μηπως εγινε κατι.

"Ελεγξαν τις αποσκευες μπορουμε να επιβα-επιβισ-ΕΠΙΒΙΒΑΣΤΟΥΜΕ!" Ειπε την λεξη που τοσο δυσκολευοταν και εχω χαζογελασα με την προσπαθεια της.Πηρα και τις δυο βαλιτσες και μπηκαμε στο αεροπλανο.

"Διαβασε μωρο μου σε ποιες θεσεις ειμαστε."της αγγιξα απαλα τον ωμο.

"Μμμμμ..18 και 19." Μουρμουρισε.

Βρηκα τις θεσεις και κατσαμε αναπαυτηκα.Η Αρβι εκατσε προς την μερια του παραθυρου και εγω απο την αλλη.Σιγα σιγα το αεροπλανο απογειωνοταν.Η μικρη εσφυξε με την μικρη παλαμη της το χερι μου επειδη φοβηθηκε.

"Ησυχασε φαλαινιτσα"την πηρα στην αγκαλια μου για να την ησυχασω.Το ταξιδι ηταν μια μιση μερα δρομος οποτε ολη την ωρα η Αρβι κοιμοταν!Εγω χαζευα τον ουρανο.Ισως να κοιμηθηκα 5 με 6 ωριτσες.Ημουν μπερδεμενη.

Δεν εχω πει σε κανεναν οτι κρατησα το μωρο μου.Ουτε καν στην Νανσυ.Ξερω οτι δεν θα αντεχε να πει το πει στον Βικτωρ.

Ο Βικτωρ..

Θα εχει αλλαξει.Θα εχει γινει ενας πανεμορφος ανδρας.Δεν θα ειναι το αγορι που γνωρισα.Το ατσαλο και παρορμητικο αγορι.Μου ελειψαν ολοι.Το λεω με ολη μου την καρδια.

My Bad InfluenceWhere stories live. Discover now