Κεφαλαιο 43

2.1K 278 78
                                    

Αρης POV.

Μολις εκλεισα το τηλεφωνο γυρισα στο δωματιο της Νεφ με ενα χαμογελο.

"Αισθανεσαι καλ-..Νεφελη;"παρατηρουσα το αδειο δωματιο εντρομος.

Βγηκα ξανα στον διαδρομο μηπως ηταν εκει.

Γυρισα αριστερα δεξια.Αλλα δεν υπηρχε κανεις.

Πηρα τον διαδρομο που οδηγουσε στην αριστερη πτερυγα και πετυχα μια νοσοκομα στο βαθος

"ΕΙΔΑΤΕ ΜΙΑ ΑΣΘΕΝΗ ΣΤΟΝ ΔΙΑΔΡΟΜΟ;"φωναξα πανικοβλητος εκεινη με κοιτουσε με γουρλωμενα ματια ακινητη."ΜΙΛΑ"την ταρακουνησα απο τους ωμους.

"Δ-δεν νομιζω" τραυλισε απο φοβο.

Τι δεν νομιζεις μωρη;

Την εσπρωξα στην φορα να φυγω καταλαθως.

Που εισαι Νεφελη;

Ηρεμησε Αρη.

Μπορει να πηγε στο κυληκειο του νοσοκομειου να φαει κατι.

Κατεβηκα μεχρι το ισογειο απο τις σκαλες και βρηκα τον Βι.

"Αραξε ρε τι λαχανιαζεις;"με σταματησε

"Η Νεφελη δεν ειναι πανω"ειπα ξεπνωος.

"Οπα.Τι εννοεις δεν ειναι πανω;"ειπε αντιγραφοντας τα λογια μου.

"Εννοω πως δεν ειναι πανω!Εξαφανιστηκε!"φωναξα

Εκεινος πανικοβλητος πλεον κανει βεβιασμενες κινησεις.Τηλεφωνει στο κινητο της αλλα τον σταματω!

"Εισαι μαλακας;Δεν εχει κινητο!Το ξεχασα στην ταρατσα!"τον ταρακουνησα.

"Σωστα.."μουρμουρησε."Παρε την Νανσυ"ειπε γρηγορα και αμεσως εβγαλα το κινητο μου.

Χτυπαει αρκετες φορες.

Αλλα το εκλεισε.

"Τι στο πουτσο!"μμουρμουραω

"Τι εγινε"με ρωτησε παραξενεμενος

"Μου το εκλεισε!"απαντησα απορρημενος."Κοιτα να δεις.Θα παω απο το σπιτι της Νανσυ μηπως ξερει τιποτα."απαντησα βιαστικος και εβαλα το κινητο στην τσεπη."Εσυ πανε στην Αμαντα ειναι αρκετες ωρες μονη."

Εφυγα απο μπροστα του και βγηκα απο το γαμημενο νοσοκομειο.Κατεβηκα τα σκαλια και μπηκα στο αυτοκινητο με βιαστικες κινησεις.Εβαλα μπρος και πατησα δυνατα το γκαζι.

Που εισαι γαμωτο;

"Που πηγες γαμωτο;" ψιθυρισα μεσα στον πανικο μου χτυπωντας με δυναμη το τιμονι.

My Bad InfluenceWhere stories live. Discover now