Κεφάλαιο 1

6.5K 447 95
                                    

"Νεφελη κατεβα!",αντιχοισε η φωνη του μπαμπα μου απο κατω.

"Μισο λεπτο",απαντησα βιαστικα.
Το γεγονος οτι πρεπει να παω να μεινω σημερα σε μια θεια που την οποια δεν την ξερω,που κατα τυχη ειναι αδερφη της μανας που ποτε δεν ειχα..
Κατεβηκα τα σκαλια βαριεστημενα.

"Ειναι αναγκη να μεινω εκει;"απευθυνθηκα παραπονιαρικα στον μπαμπα μου.

"Νεφελη,ειναι μονο για σημερα,εζω αρκετη δουλεια στο τμημα και η Ερση δεν μπορει να ερθει να κατσει σημερα μαζι σου."

Η Ερση ειναι η καλυτερη φιλη του"μπατσου-μπαμπα μου" οπως λεει και εκεινη.17 χρονων κοτζαμαν γαιδουριτσα με κανουν babysitting.Σε μενα επεσε ο κληρος να εχω διοικητή της αστυνομιας για πατερα.

Ομως παραδοθηκα καθως δεν μπορουσα να κανω κατι αλλο.Μου ανοιξε την πορτα και κατευθυνθηκαμε προς το τετρακινητο transformer μας οπου αποκαλουμε "αμαξι". Την ωρα της διαδρομης δεν ειπαμε πολλα καθως ειχα κρατησει μουτρα για σημερα.

"Αγαπη μου ξερω πως σου ειναι δυσκολο αλλα θελω να με καταλαβεις" εσπασε την σιωπη ο πατερας μου.

"Να παω στην αδερφη της μητερας μου,η οποια μας παρατησε και η "θεια μου",εκανα ειρωνικα τα δαχτυλα μου"Δεν ηρθε ποτε ουτε για μια επισκεψη..;"

"Θα ειναι μονο για σημερα αγαπη μου."

Την ιδια στιγμη σταματησαμε εξω απο ενα τεραστιο σπιτι με μεγαλο κηπο.Καταλαβα..ειναι στοιχιωμενο και εγω θα δαιμονιστω και τα μαλλια μου θα γινουν λες και μπηκαν στην πριζα.

"Μαλιστα..τα πιασαμε τα λεφτα μας" μουρμουρησα χαμηλοφωνα.

"Τι ειπες γλυκια μου;"

"Δε μιλησα" εκανα την ανιξερη.
Βγηκα απο το αμαξι με τον πατερα μου ενω πηρε την τσαντα με τα πραγματα μου και μου την εδωσε.

"Να προσεχεις" ειπε τρυφερα και με φιλησε στο μετωπο.Μπηκε στο αμαξι με χαιρετησε απο μεσα και εφυγε.

Εγω ανεβασα το βλεμμα μου απο κατω εως την κορφη του καστρ-..ε του σπιτιου με ενα τρομαγμενο προσωπο λες και βγηκε απο ταινια τρομου.Αντε και πρωταγωνιστρια.Περπατησα το πετρινο μονοπατι που οδηγουσε στην πορτα.Μολις εφτασα κοντοσταθηκα για λιγο.Πηρα μια βαθια ανασα και..γυρισα απο την αλλη να φυγω αλλα ακουσα την πορτα να ανοιγει και μια γλυκια φωνη μου απηύθυνε τον λογο.

"Εσυ πρεπει να εισαι η Νεφελη..σωστα;"

Εγω γυρισα διστακτικα με ενα ενοχο χαμογελο.

"Εμ..υ-υποθετω;" τι λες ρε;;

Η γλυκια κυρια γελασε και ηρθε κοντα μου.

"Ειμαι η Ηρω."

"Νεφελη"απαντησα ντροπαλα και εδωσα το χερι μου για την χειραψια.

"Το ξερω γλυκια μου...ειμαι η θεια σου."

Εγω γουρλωσα τα ματια μου ενω πνιγηκα με το σαλιο μου.Δεν ειπα τιποτα ωσπου μιλησε η κ.Ηρω οταν καταλαβε την αμηχανια που επικρατουσε.Με οδηγησε προς την πορτα.Ουαουυ..ηταν υπεροχο,απλο και συμαζεμμενο.Σε αποχρωσεις μαυρου γκρι και ασπρου.

"Θελω να νιωσεις οσο πιο ανετα μπορεις" αναφωνησε τρυφερα.

"Δεν μου ειναι πολυ ευκολο" της απαντησα λυπημενα.

"Καταλαβαινω γλυκια μου,ελπιζω να μας δωθει χρονος να μιλησουμε για αυτο.Παμε να σου δειξω το δωματιο σου;"

Εγω συμφωνησα με ενα χαμογελο.Την ακολουθησα προς την μεγαλη σκαλα.Στον επανω οροφο υπηρχαν 5 δωματια.Το δικο μου ηταν στην δεξια πλευρα απεναντι σε ενα αλλο.Η κ.Ηρω ανοιξε την πορτα και με εσπρωξε τρυφερα μεσα.

"Λοιπον;" με ρωτησε.

"Ειναι υπεροχο!" Το μωβ και το ασπρο επαιζαν υπεροχα στο δωματιο.

"Χαιρομαι που σου αρεσει.Βολεψου παω να σου φερω κατι να φας."

Εγω εγνεψα θετικα κι εκατσα να χαζευω το δωματιο.Την προσοχη ομως μου τραβηξε η μεγαλη μπαλκονοπορτα με την υπεροχη θεα γεματη ορχιδέες.Απο τον ιρμο μου ομως με διεκοψε το τριξιμο της πορτας.

"ΑΑΑΑ ΚΛΕΦΤΗΣ!", φωναξα σαν τρελη.

"Αραξε κοπελια ειμαι ο γιος της Ηρως."

"..αα..συγνωμη απλα με τρομαξες!" Ειπα ντροπιασμενη.

"Αρης" ειπε και εκανε ενα βημα προς το μερος μου.

"Νεφελη."απαντησα ντροπαλα.

"Νεφελη;..Ααα εσυ το φρικιο που θα μεινει μαζι μας 6 μηνες;"

Ενα εξαμηνο;

Εσμυξα τα φριδια μου στο ακουσα αυτων των 2 λεξεων.

"Εμ νομιζω πως κανεις λαθος,εγω για ενα βραδυ ηρθα μονο."

Την ιδια στιγμη μπηκε μεσα η κ.Ηρω.

"ΑΑΑ..βλεπω γνωριστηκατε"ειπε χτυπωντας τρυφερα τον Αρη στην πλατη.

"Κ.Ηρω ο Αρης μου ειπε και για εξαμηνο.Εγω ηρθα για 1 βραδυ.."

"Μαμα δεν ειπατε στο φρικιο την αληθεια;" ειπε ο Αρης με σηκωμενο φρυδι.

Η μητερα του εριξε ενα δολοφονικο βλεμμα ενω εγω πεταχτηκα λες και μου βαλανε νεφτι στον ποπο.

"ΠΟΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ;".

-------------------------------------------
---------------------------------------------------
---------------------------------------------------
---------------------------------------------------

1ο κεφαλαιο.Ελπιζω πραγματικα να σας αρεσει.
Καντε comment&vote αν σας αρεσε.
Για τυχον αλλαγες που θα θελατε στειλτε μηνυμα.
Bye squirrels🥀

My Bad InfluenceDonde viven las historias. Descúbrelo ahora