Κεφαλαιο 44

2.5K 290 64
                                    

  🌹Απολαυστε λιγο romantic drama Αρη και Νεφελη.🌹

"Αμαντα τι ειναι αυτο το τοσο σημαντικο;Δεν μπορουσε να καθυστερησει;"μπηκα μεσα αναστατωμενος.Δεν μπορω να χασω χρονο.

"Ναι!Κατσε κατω!"με διεταξε και εκατσα ξεφυσοντας ολο τον αερα που ειχα μεσα μου.

"Ακουω!"σταυρωσα τα χερια μου και αρχισα να χτυπω το ποδι μου νευρικα.

"Ηταν η Νεφελη εδω πριν λιγο.."

"Τι;Που;Εχει ωρα;"πεταχτηκα πανω και πηγα να φυγω να την ψαξω.

"Θα κατσεις κατω η πρεπει να σε δεσω;"αγριεψε και εκατσα ξανα στον καναπε.

"Τι ηθελε εδω;"ρωτησα περιεργος.

"Δεν εχει σημασια.Σημασια εχει πως αν την αφησεις να φυγει θα σου σπασω το κεφαλι!"ειπε αποτομα.

Κατσε.

Ακουσα καλα;

"Ελα μου;"ρωτησα λες και ακουγα τη θεωρια της εξελιξης.

(ΕΡΗ ΠΕΤΑΞΟΥ😂)

"Αυτο που ακουσες.Την πληγωσες.Της φερθηκες σαν σκουπιδι.Την προδοσες.Την χτυπησες.Την χρησιμοποιησες.Την εκανες να νιωσει μια πορνη.Την εκμεταλευτηκες.Την αραδιασες.Την παρατησες.Και στο τελος την αφησες να φυγει.Αλλα Αρη μου,μεσα απο ολα αυτα την αγαπησες.Την ερωτευτηκες.Την δικαιολογουσες.Την αγκαλιαζες.Την φιλουσες.Την προστατευες.Μην την αφησεις να φυγει!"οι λεξεις εβγεναν σαν χειμαρος απο το στομα της και ενιωθα πως ηταν βουρκωμενη.

Δεν μπορουσα να κανω κατι παρα απο το να την κοιταω.

"Αμαντα τι ειναι αυτα που λες;"πραγματικα δεν καταλαβαινω τι επαθε.

"Αυτο που νιωθω για σενα δεν θα αλλαξει.Σαγαπαω και παντα θα το κανω.Αλλα αυτο που εχετε μεταξυ σας ειναι κατι δυνατο.Κατι που αφυπνησε και δεν μπορει να κανεις να το σπασει.Ο δεσμος που εχετε ειναι τοσο δυνατος και σκληρος που εχετε πεσει πανω του και το προστατευεται με τα σωματα σας.Και πλεον εχετε μια κορη.Μια πανεμορφη κορη."μεσα στα λογια της σηκωθηκε και εκατσε κοντα μου.

"Πως ξερεις τοσα πολλα;"ρωτησα αλλα αυτη την φορα οχι περιεργος.Δεν με ενοιαζε και τοσο.

"Αρη μπορει να δουλευω απλα σε ενα ζαχαροπλαστειο αλλα ξερω πολλα περισσοτερα."ειπε χαζογελοντας.

Αυτη η γυναικα παντα θα με εκλπησει.

"Δεν ξερω τι να πω"μονολογησα

My Bad InfluenceWhere stories live. Discover now