Κεφαλαιο 23

2.7K 266 60
                                    

Μισοανοιξα με δυσκολια τα ματια μου.

Κανω να ανασηκωθω αλλα ο δυνατος πονοκεφαλος με εμποδιζει.

Πιανω το κεφαλι μου δυνατα με τα χερια μου και ερχομαι σε σταση μωρου.

Ποναει η κοιλια μου.

Τι ωρα ειναι;

Το πατωμα γιατι ειναι γεματο γυαλια;

Σηκωθηκα με δυσκολια στηριζομενη στο ξιλινο ποδι του κρεβατιου και εκατσα πανω στο αναπαυτικο στρωμα.Το κινητο μου ειναι ακριβως διπλα

5:07

Τελεια κοιμαμαι απο το απογευμα.

Ειδα στα δεξια μου ενα μπουκαλι βοτκα και ολα πλεον ξεκαθαρισαν στο μυαλο μου.

Ναι ναι ηπια χθες αρκετα.Μαλλον πολυ αρκετα.

Το μπρατσο μου και η δεξια πλευρα του κεφαλιου μου ειχαν γεμισει με αιμα.

Μπραβο Νεφ που κοιμηθηκες πανω στα σπασμενα μπουκαλια.

Η κοιλια μου πονουσε τρομερα.Εβαλα τα χερια μου γυρω μου και σηκωθηκα.

Ξεκλειδωσα με δυσκολια την πορτα.Μαλλον ο Αρης κοιμαται.

Για μια στιγμη σκεφτηκα το σχολειο.

Ηλιθια εχεις διακοπες καλοκαιρι!

Ημουν ενα χάλι.

Κατεβηκα τα σκαλια ενα ενα και κατευθυνθηκα στην κουζινα.Εβαλα ενα ποτηρι νερο για να ξυπνησω.

Αλλο ο πονος στην κοιλια μου δεν σταματησε.

Ουτε καν μπορω να ξεχωρισω τους λογους γιατι ηπια.

Ηταν τοσα μαζεμενα μεσα μου.

Πλεον κανεις δεν νοιαζεται για μενα;Τοσο αθλια κορη υπηρξα για τους γονεις μου;

"Φυσικα Νεφελη.Μια πορνη εισαι" μουρμουρισα στον εαυτο μου και μιμηθηκα τα λογια του Αρη.

Πηγα στο σαλονι και ξαπλωσα στον καναπε.Οι σκεψεις μου ομως δεν με αφησαν ησυχη.Τοσο τα λογια του Αρη οσο και αυτα που συνηδητοποιω με τον καιρο με κανουν να νιωθω οντως ενα τιποτα.Καλυτερη λυση ειναι να φυγω απο εδω.

[...]

Αρης POV

Γαμω τι στον πουτσο ειναι αυτος ο κωλοθορυβος;

Ανοιξα την πορτα και ειδα την πορτα της αλλης ανοιχτη.

Κοβει τσαρκες;

My Bad InfluenceWhere stories live. Discover now