Κεφαλαιο 34

2.4K 270 104
                                    

Okeyyy

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Okeyyy..

Μονο εγω το ειδα;;

14η θεση;;

Τζιιζζ γκαιιζζζζ

Με κανετε σοοου ευσηγκινητο ανθρωπο (αγνοηστε τα ορθογραφικα😅)

Αρης Pov.

"Αμαντα κατεβα επιτελους.Εισαι κλεισμενη 2 ωρες στο μπανιο!" Της φωναξα ανυπομονα.

Εκεινη βγηκε απο το μπανιο βαμμενη και φορουσε ενα κολλητο κοκκινο φορεμα.Και με πλησιασε.

"Αμαν μωρε σιγα!"γκρινιαξε λιγο.

"Θελω να στο βγαλω αυτο το φορεμα!"της ψιθηρισα στο αφτι και την κολλησα πανω μου.

"Κατω τα χερια σου Αρουλη!Ξεχνα το.Υποσχεθηκα στην Ζετα οτι θα παμε στο τραπεζι!"ειπε χλευαστικα και απλα ξεφυσιξα με την αυταρχικοτητα της.

Να δω τι θα λεει το βραδυ.

"Πηρες το κρασι;"ρωτησε ενω εβαζε πολλα πραγματα στην τσαντα της.

"Ναι ναι το πηρα τελειωνε!"

Εκεινη με προσπερασε με ναζιαρικο υφος.

"Μου αρεσει οταν γινεσε αυταρχικος"και δεν αντεξα την χουφτωσα γεμιζοντας την παλαμη μου.

Ανοιξε την πορτα και κλειδωσε.Μπηκαμε στο τζιπ και ξεκινησαμε για το σπιτι του Βι.

Και του ειπα του μαλακα να γινει αυριο το τραπεζι αλλα ειναι μουνοδουλος ο πουστης.

Οδηγουσα κανα 20λεπτο οταν φτασαμε σπιτι του.Πριν βγουμε αρπαξα την Αμαντα και την φιλησα.Αυτη η γυναικα με αναβει καθε φορα.Με την παραμικρη της κινηση.

Βγηκαμε απο το αμαξι και διεσχυσαμε τον κηπο τους.Χτυπησαμε την πορτα και η Ζετα μας ανοιξε την πορτα

"Επιτελους ο φιλος σου ανυπομονουσε" μου κλεισε το ματι και της εκανα σημα με το δαχτυλο μου να σωπασει.

My Bad InfluenceWhere stories live. Discover now