Κεφαλαιο 27

2.5K 239 88
                                    

Εκεινη η νυχτα.

Ειχαν περασει 2 μερες μετα αφου εκανα πρωτη φορα ερωτα με τον Αρη.Γιατι ηταν ερωτας.Ειχε συναισθημα.Παθος.Ηξερα οτι δεν ηταν λαθος ή καποια αδυναμια.Το ηθελα και το εκανα.Αυτο ηταν το μονο σιγουρο.

Πηγαιναμε για μπανιο και αραζαμε στο υπεροχο δασακι οπου υπηρχε ενα τεραστιος καναπες και διαφορα μικρα φωτακια.

Μεσα σε αυτες τις ημερες ειδαν ενα Αρη διαφορετικο.Εναν ευγενικο ανθρωπο,εναν γλυκο Αρη.Με καθολου νευρα και αποτομες κουβεντες.Ηρεμος.

Το προχθεσινο ξαναεπαναληφθηκε αρκετες φορες.Μεσα σε δυο μερες.Σε αυτες τις δυο μερες η Νεφελη αλλαξε.Ειδα μεσα μου εναν παθιασμενο ανθρωπο.Παθος για εκεινον.Για το βλεμμα του,τα χειλη του και αυτα τα ματια που με εκαιγαν καθε φορα.

Σημερα επρεπε να φυγουμε απο το εξοχικο του.Η αληθεια ειναι πως στεναχωρηθηκα λιγακι.Θα μου λειψει το μερος αυτο.

"Ελα μικρη μπες" μου ειπε και ανοιξε την πορτα του μαυρου τζιπ.

Εκανα να μπω μεσα αλλο ο ηχος του κινητου μου διεξοψε τη φορα.

Εψαξα το ηλιθιο κινητο μεσα στην τσαντα.Αν λεγονταν τσαντα αυτο το πραγμα.Εχωσα το χερι μου μεσα και αρχισα να την ψαχουλευω.Υστερα το επιασα αμυδρα και το εβγαλα απο μεσα.Απορω πως χτυπουσε ακομα.

"Ναι;" απαντησα σαν την ζουμπουλια οταν μιλαει στην Μαριλενα.

"Δεν ειναι για σενα Νεφελη!" Ακουστηκε μια αντρικη φωνη,αυτη τη φορα γνωστη.

"Ποιος ειναι;Για ποιο πραγμα μιλας!"αγριεψα

"Θα σε χρησιμοποιησει.Θα σε πληγωσει.Και μετα θα εξαφανιστει." Γαμωτο ειναι τοσο γνωστη.

"ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΓΑΜΩΤΟ;" τριριξα αυτη τη φορα αλλα το ειχε ηδη κλεισει.

"Ποιος ηταν;Γιατι νευριασες;" με πλησιασε ο Αρης και με χαιδεψε στους ωμους.

"Εεε..εε παιρνω καποια περιεργα τηλεφωνηματα σχετικα με..με την Αλεξανδρουπολη!" Προσπαθησα να κουκουλωσω την κατασταση.

"Δηλαδη;" το βλεμμα του εγινε καχυποπτο.

''Χρεη του πατερα μου υποθετω.." ειπα τελικα.Μπραβο Νεφ και πρωταγωνιστρια ..

Ξεφυσιξε και μου ειπε να μπω μεσα.Σε ολη τη διαδρομη δεν μιλησαμε.Δεν ελεγε τιποτα.Ουτε κι εγω.Εκεινο το γαμημενο τηλεφωνημα..Δηλαδη δεν ηταν μονο εκεινο.Ηταν και άλλα,ομως αυτο με ταραξε υπερβολικα.Ηξερα για ποιον μιλουσε.Για τον Αρη.

My Bad InfluenceWhere stories live. Discover now