Κεφαλαιο 35

2.2K 252 64
                                    

"Τι υποτιθεται πως κανεις;"ακουσα μια γνωριμη φωνη διπλα μου.

Οχι τωρα γαμωτο.

Κοιταξα διπλα μου και ειδα εναν κουστουματο Αρη.Γαμωτο ποσο αλλαξες.

"Παιρνω αερα." Ειπα ξερα κοιτοντας στο κενο και ρουφοντας αλλη μια τζουρα.

"Δεν εννοω αυτο.Απο ποτε εσυ καπνιζεις."ο τονος της φωνης του εγινε επιβλητικος.

"Απο τοτε που μου κατεστρεψες την ζωη!"εκανα να μπω μεσα αλλα το χερι του με σταματησε.

"Που ησουν τοσο καιρο!Σε επαιρνα τηλεφωνο.Σου αφηνα μηνυματα.Αλλα εσυ τιποτα." Ελεγε απεγνωσμενα.

Τραβηξα το χερι μου αποτομα αλλα εκεινος με τραβηξε κοντα του.Και ενωσε τα χειλη μας.

"Νεφελη;"

Αλλα παρα ηταν καλο για να ειναι αληθηνο.Ανοιξα τα ματια μου ξεφυσοντας τον καπνο απο μεσα μου.

"Τι;"ειπα ξερα στην Νανσυ.

"Χανεις το καλυτερο.Ελα μεσα!"πεταξα το τσιγαρο και η Νανσυ με τραβολογουσε απο το χερι.

"Ενταξει σταματα να με τραβας." Μπηκαμε μεσα στο σαλονι και ολοι ηταν μαζεμενοι σε ενα σημειο.

Πλησιασα πιο κοντα και ειδα τον Αρη να γονατιζει μπροστα στην Αμαντα.

"Θες να με παντρευτεις;"ειπε καθως της προσεφερε ενα μονοπετρο σε ενα μπλε κουτι.

Κρακ.

Η καρδια μου εγινε θρυψαλα.

"Θες να γινεις γυναικα μου;"

Το κεφαλι μου βουιζε.

Εκεινη απαντησε το "ναι" και αγκαλιαστηκαν.Και φιληθηκαν.Την φιλαει.

Την φιλαει με στοργη.Και παθος.

Καποτε φιλουσε εμενα ετσι.

Καποτε.

Ενας θεος ξερει πως δεν σωριαστηκα στο πατωμα.

Ξερω και φοβαμαι πολυ.Φοβαμαι γιατι ξερω τι θα κανω μολις παω στο σπιτι της Νανσυς.Μακαρι να μπορω να το αποτρεψω.Αλλα χρειαζομαι να ξεχασω.Εστω και για λιγο.Μονο για λιγο.

Μετα απο λιγο εγω και η Νανσυ φυγαμε.Χαιρετησαμε τον Βι και την Ζετα.Και εκανα μια χειραψια με την Αμαντα.Ο Αρης δεν ηταν εκει.Ηταν στο μπανιο.Μαλλον ηθελε να με αποφυγει.

Καλυτερα.

Μπηκαμε μεσα στο αμαξι.Και οι δυο ημασταν σιωπηλες.

My Bad InfluenceWhere stories live. Discover now