Διαβαστε μεχρι το τελος του κεφαλαιου σημαντικη ανακοινωση
Αρης POV.
"Να ξερω ΤΙ;" ετριξα.
Τι μου κρυβουν αυτοι;
"Τιποτα γλυκε μου μη ταραζεσαι τωρα ειναι κρισημη στιγμη!"με πλησιασε η Νανσυ με τρυφερο υφος και με χαιδεψε στον ωμο.
Αρπαξα το χερι της και το τιναξα μακρια μου.
"Δεν πιανουν σε εμενα αυτα!"γρυλισα."
"Γκαφα ε;"ειπε ο Πανος στην Νανσυ και εκεινη τον σκοτωσε με το βλεμα της.
"Τι παιχνιδακια παιζετε πισω απο την πλατη μου;"απευθυνθηκα και στους τρεις.
"Δεν υπαρχει αλλη λυση Νανσυ"μουρμουρισε ο Βι στην Νανσυ.
"Και η Νεφ;Μη ξεχνας οτι ειναι δικη της αποφαση αν θα μιλησει!"σιγοφωναξε πνιχτα
"Ναι αλλα ετσι οπως ηρθαν τα πραγματα δεν γινεται να το κρυβουμε αλλο."ειπε και γυρισε προς το μερος μου."Δες Αρη.Τα πραγματα για την Νεφ ηταν πολυ δυσκολα.Πριν φυγει μας ανακοινωσε οτι εμεινε ε-.."
"Κυριε Κυριακιδη η κυρια Μαρκεζη ξυπνησε στην μεση της εγχειρισης"ηρθε ξεπνοος ο γιατρος.
"Τι;Και τωρα;"ειπα αναστατωμενος.
"Επαθε σοκ.Θελουμε την αδεια για να εισχωρησουμε περισσοτερη αναισθησια."ειπε.
''Φυσ-.."
"Ομως πρεπει να σας ενημερωσω πως δεν γνωριζουμε αν θα ξυπνησει μετα απο αυτο." Με διεκοψε.
"Τι εννοειται;"πηρε τον λογο ο Βι.
"Η μορφινη ειναι η αναισθησια που χρησιμοποιουμε.Δεν παυει να ειναι ομως ενα ειδος ναρκωτικου.Δεν γνωριζουμε τις επιπτωσεις που θα υπαρξουν υστερα."ειπε και ολοι κοιταζομασταν μεταξυ μας.
"Σωσε την!"τον πλησιασε και τον παρακελεσε ταυτοχρονα η Νανσυ.Εκεινος εγνεψε και εφυγε παλι στο χειρουργειο.
Επιασα το κεφαλι μου απελπισμενος.
Να μην ξυπνησει ποτε;
Θεε μου!
Αλλα στο μυαλο μου επανηλθε ξανα αυτο που μου εκρυβε η αγια τριαδα.
"Ξυπνησει δεν ξυπνησει εσεις θα μιλησετε!"απαιτησα και η Νανσυ τρανταχτηκε απο τον τονο της φωνης μου.
YOU ARE READING
My Bad Influence
Teen Fiction<<Μη σπασεις>> <<Μη λυγισεις>> Ακουτε και εσεις αυτους του ψιθυρους;Αυτοι που τρυπωνουν στο μυαλο σου και βουιζουν.Σε κανουν να νιωθεις ακυβερνητο καραβι που εχει χασει το λιμανι του στην μακαβρια μαυρη θαλασσα. Με μια μαεστρ...