"Θα μου πεις επιτελους τι εννοεις;" φωναξα απελπισμενη.
"Δε ξερω αν θα το αντεξεις."γελασε ειρωνευτικα."Κοιτα τον εαυτο σου" με εδειξε με το χερι της κρατωντας το τσιγαρο."Τρεμεις σαν το ψαρι Νεφελη." Ξαναγελασε.
"Απλα πες μου την αληθεια.." κατεβασα το κεφαλι μου και μουρμουρισα.
Εκεινη σηκωθηκε απο το καθισμα και εκανε βολτες γυρω απο το σαλονι της.
"Λοιπον.Λοιπον.Δεν εισαι καμια τυχαια δυστυχως.Εννοω πως δεν εχεις τιποτα ιδιαιτερο πανω σου που να σε κανει ξεχωριστη.Αλλα εισαι!" Ειπε αποτομα
"Δεν καταλαβαινω"
"Ο εντιμοτατος μπαμπακας σου.Για τον μπατσο λεω.Δεν ειναι ο μπαμπακας σου" σταματησε για 1 λεπτο.
"Κατσε τι εννοεις δεν ειναι ο πατερας μου;" γελασα
"Απλα δεν ειναι.Οι πραγματικοι σου γονεις δεν σε θελανε και σε εδωσαν σε αυτον τον αστυνομικο.Που το αφτακι μου πηρε αθελα μου πως ειχε σκοτωσει την γυναικα του και την αδερφη του"η φωνη της ειχε εναν κοροιδευτικο τονο και εμοιαζε με παιδι.
"Αποκλειεται!"σηκωθηκα αποτομα και της φωναξα."Μπορει να με μισεις αλλα σταματα τα ψεματα!"
"Εσυ δεν ηθελες να μαθεις την αληθεια;Δεν ηθελες να μαθεις το σου κρυβει ο Αρης;" φωναξε πισω
"Ναι.." μουρμουρισα
"Τοτε βουλωσε το." Ειπε χαλαρη και αναψε ακομα ενα τσιγαρο."Ολοι ειμαστε μπλεγμενοι σε αυτο.Προσπαθησα να σε αποτρεψω αλλα το επαιζες θαραλλεα μη χεσω!"
Κατεβασα ξανα το κεφαλι μου.Που εμπλεξα γαμωτο;
"Οπως ειπα εσυ και ο Αρης δεν ειστε ξαδερφια αλλα η Ηρω ειναι οντως θεια σου!"
"Τι εννοεις;"
"Ειναι η αδερφη της μανας σου!Και η μανα σου δεν ειναι και το πιο καλο ατομο στον κοσμο αυτο!"
"Μιλα καθαρα γαμωτο.."
"Ειναι βουτιγμενη με το κεφαλι στα σκατα.Ειναι γυναικα της νυχτας.Διευθυνει στριπτιτζαδικα,μπουρδελα,εχει γραφειο με "συνοδους",κανει dealing σε οτι ναρκωτικο θες.Και ειναι παμπλουτη γυναικα."
YOU ARE READING
My Bad Influence
Teen Fiction<<Μη σπασεις>> <<Μη λυγισεις>> Ακουτε και εσεις αυτους του ψιθυρους;Αυτοι που τρυπωνουν στο μυαλο σου και βουιζουν.Σε κανουν να νιωθεις ακυβερνητο καραβι που εχει χασει το λιμανι του στην μακαβρια μαυρη θαλασσα. Με μια μαεστρ...