uitleg

456 9 9
                                    

Hey iedereen .

Ik heb een lange tijd niks van mij en mijn verhalen laten horen. Geen updates, helemaal niks dus. Ik ben jullie wel een uitleg verschuldigd i guess.

Oké, so let me explain. Toen ik wattpad begon was ik 13/14? Zoiets. Ik heb het altijd leuk gevonden om verhalen te schrijven en nu nog steeds, maar, de boeken die ik de afgelopen jaren heb geschreven hier op wattpad spreken mij gewoon niet meer aan. Ik vind het gewoon niet meer leuk om verder te schrijven en wil het ook niet forceren. Ik heb een aantal boeken wel afgemaakt, maar er staan er nog 2 of 3 open en om heel eerlijk te zijn, ik denk niet dat ik ze ooit af ga maken? Het spijt me echt heel erg. Ik weet dat ik sommige echt heb teleurgesteld, maar zoals ik al zei kan ik het gewoon niet forceren. Ik ben wel van plan om in de toekomst nog boeken te schrijven, maar ik weet niet of dat op wattpad zal zijn. En als het op wattpad wordt gepubliceerd, dan zal ik er eerst voor zorgen dat het verhaal al heel veel hoofdstukken heeft. Maar goed, dat zie ik dan wel.

Wat ik wel kan doen is misschien in een laatste hoofdstuk beschrijven hoe het verhaal zou eindigen? I don't know of jullie dat leuk vinden, let me know.

Echt nogmaals sorry sorry sorry sorry, maar gelukkig voor jullie zijn er veel meer leukere en betere verhalen op wattpad dan die van mij.

Issa goodbye for now x

Victory Is My Second NameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu