●° ALINTI °●

26K 600 63
                                    

Gözlerimden yaşlar sicim sicim akarken odayı o muhteşem ses doldurduğun da hıçkırıklarıma engel olamıyordum. Onun varlığını ilk defa hissediyordum. İçimde Mirza ve bana ait olan bebeğimizin kalp atışlarını dinliyorduk. Anlıma bırakılan öpücük ile gözlerim Mirzaya kaydığında hayatımda bu kadar güzel duyguları yaşattığı için ilk Allah'ıma sonra da Mirzaya teşekkür ettim.

°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●

Gözlerimden yaşlar hala akıyordu. Bebeğimizin olduğunu biliyorduk ama onun kalp atışlarını duymamız orada olduğunu bize kanıtlıyordu.

" Niye ağlıyorsun ? " diye soran Mirzaya bakmadan burnumu çektim. Evet iğrençti ama bana ne. 

" Ben iyi bir anne olamayacağım. " diye düşüncelerimi dile getirdiğim de gözlerim Mirzaya kaydı. Kaşlarını çatmış bir şekilde bana bakıyordu. Sinyal verdikten sonra arabayı kenara çekti. Elleri yanaklarımı tutarken göz yaşlarım ile ona baktım. 

" O da nereden çıktı ? " 

" O kadar süre hamile olduğumu anlamamışım. Ya ona bir şey olsaydı bu süre de ? " dediğim de derin bir nefes çekti içine. 

" Sen hayatım da gördüğüm en güzel , en iyi annesin. Hem senin bir suçun yok. Ufaklık kendini belli etmek istememiş o kadar! " dediğin de başımı olumsuz anlamda salladım. Regl olmamıştım oradan şüphelene bilirdim ama salaklık yapmıştım. 

" Şuan her şey yolunda , artık ağlayıp durma. " diye bir süre durakladığında elini karnıma koyduğun da konuşmasına devam etti.

" Bebeğimiz de etkileniyor. " dediğin de onun bu haline gülümsedim. 

°●°●°●°●°●°●°●°●°●°● 

Sınav haftam bitmedi boşlukta size alıntı yayınlayayım dedim. Haftaya herhangi bir günde görüşürüz. Kendinize iyi bakın. Hayırlı RAMAZANLAR :) 

Mardin DoktoruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin