●° ALINTI°●

29.3K 703 59
                                    

"Babaanne , kardeş nasıl yapılıyor ? " Ben öksürüklerime mukayyet olamazken Mirza da sırtıma yavaş yavaş vuruyordu. Ona baktığım da onun da yanakları kızarmıştı. O da mı utanmıştı yoksa sinirden mi bilmiyorum ama kızarmayan ben kesin kızarmıştım.

°●°●°●°●°●°●°●°●°●°● 

Gözlerimi önüme çevirdiğim de Mirza da benden uzaklaşmıştı. Derin derin nefes alıp veriyordu. Sinirlendiği fazlası ile belliydi. 

"Aysima ! Bu nereden çıktı? " diye sorduğun da Aysima ilk söylemek ile söylememek arasında kalmış gibi hissetse de sonradan küçük omzunu silkip gülümsedi. 

"Ben akşam gelecektim yanınıza babaannem 'gitme , sana kardeş yapıyorlar . ' dedi. Bende merak ettim. Gece gizlice geldim ama sarılıyordunuz. Öyle mi yapılıyor ? " diye bilmiş bir şekilde konuşan Aysimaya şaşkın bir şekilde baktım. Bu kız kesinlikle büyümüşte küçülmüş gibiydi. Bütün her şeyi oturmuş kahvaltı sofrasında anlatıyordu. Üstelik evin erkekleri buradayken. Ağlamak istiyorum. 

"Aysima ! bir daha bunları konuşmak, merak etmek yok, tamam mı babacım ? " diye soran Mirzaya Aysima küçük bir omuz silkmesi ile yanıt verdi. 

"Baba , Ben de Baran ile sarılırsam kardeşim olur mu ? " diye sorduğun da bu sorusuna ne kadar gülmek istesem de utancım daha ağır basıyordu. Ben gülemezken masadaki çoğu kişi kahkaha atmıştı. Mirzanın nefes alış verişi sıklaşırken elini yumruk yaptı. 

"O Baran denilen şerefsiz ile sarıl ben sana neler yapıyorum. Yok bir daha Baran şerefsizi ile oyun oynamak. " dediğin de annesinin yanında bulunan Selim de elini göğsüne sürüp bir 'Oh ' çekmişti. Mirzanın kızını kıskanması baya hoş bir şeydi ama daha onlar çocuktu sonuçta , arkadaş olarak oyun oynuyorlardı .  

"Hele şükür be amca ! Bir an hiç Aysimaya kızmayacaksın sandım. Hem Baran ile oynayıp benimle oynamıyor. " dediğin de Aysima da Selime dil çıkartıp önüne döndü. 

"Sen çünkü hep arabacılık oynuyorsun. Ama Baran benimle evcilik oynuyor. " dediğin de Selim de yüzünde sinir olduğunu belirten bir ifade belirdi. 

"Artık Baran senin kocan olmayacak ben olacağım. "  dediğin de herkes bir kere daha kahkaha atmıştı. Mirza da yanımda homurdanıyordu.

"Baran bitti bir de başıma sen çıktın Selim Bey ! " dediğin de Berzan abi de gülerek Mirzanın omzuna vurdu.

"Benim oğlumdan iyi damat mı bulacaksın. " dediğin de Mirza abisine tıslar bir şekilde konuştu.

"Abi , oğlunu kızımdan uzak tut. " dedikten sonra bir hışımla masadan kalkıp merdivenlere yöneldi. 

°●°●°●°●°●°●°●°●°●°● 

Ve alıntı ile geldim.  Uzun bir alıntı oldu ama olsun. Her seferinde alıntı yayınlamıcam diyorum ama sizleri meraklandırmak istemiyorum. Bölüm de bir iki güne gelir inşallah. Geçen gün bir okuyucum ; Aysimaya daha fazla yer ver demişti alıntı ona gelsin :) Umarım beğenirsiniz. Kendinize iyi bakın :)

Mardin DoktoruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin