sadece sen(30.bölüm)

110 9 0
                                    

media: Jessica Vanessa Hudgens


  diycekken gelen kişiyle donakaldım... alexx bunu ne işi var burda "huhuuu ben geldimm" dedi sinirli sinirli baktım gidip en sert yumrugumu geçirdim geriye doğru sendeledi "ovvv bunu beklemiyordum baya güçlenmişssin austin seni iyi çalıştırmış ha" dedi "pislik herif" dedim güldü "tamam austin gelip vursa  anlarımda ben ne yaptım sana"dedi ukalaca "beni etki altın aldın" dedim "aaa doğru ama başka çarem yoktu seni inandırmam lazımdı" dedi bana doğru yaklaştı "ne işin var burda" dedim "hiiiçç öyle bir ziyaret ediyim dedim haa austin nerde austiiinnn korkup saklandımı yoksa hep  yaparda" dedi "git burdan" dedim sinirli bir şekilde "dur ya daha yeni geldik evi nerde tutsam acaba" dedi o sırada kilit döndü kim o baktıgımda austin girdi içeri alexi gördü direk sinirlendi "ne işin var lan senin burda" dedi hızlıca yanıma geldi beni arkasına geçirdi "bakıyorum çok korumacısın" dedi "alex delirtme beni siktirgit şurdan son bir şansın var" dedi alex kahka attı "notumu aldınmı austin" dedi austin gidip yumruk attı ve kavga başladı alexde ona yumruk attı austin geriye doğru sendeledi alexin üstüne çıkıp ard arda yumruklar attı ikisininde gözleri kehribar rengine yakın bir renge dönüyordu bir hışımla alex austini itti ve hızıyla kayboldu austin hemen yanıma geldi "iyimisn birşey yaptımı" dedi kafamı salladım dudagına baktım "dudagın kanıyor temizleyelim canın yanıyormu" dedim en son sesim titredi biraz "hayır geçer birazdan boşver sen iyisin dimi" dedi telaşlı "iyiyim olsun içim rahat etmez hadi gel temizleyelim" dedim kafasını salladı içerden pansuman malzemelerini aldım geçerdi bir 5 dkya ama olsun yanına geldim oturdum pamuga döküp temizlemeye başladım "acımıyor dimi"dedim ufledim hafifçe gülümsedi "acımıyor" dedi  temizledikten sonra geri yerine koydum yanına oturdum "gelince ne yaptın sana nededi" dedi "ukalaca şeyler söyledi burda ev tutacağını söyledi" dedim austin yumrugunu sıktı "tmm sen düşünme bunları iyi olduguna eminsin dimi" dedi güldüm "eminim hatta ona yumruk bile attım" dedim inanamıyormuş gibi baktı "napıyım sinerlendim bir an" dedim "işte benim hatunum" dedi güldüm "hatunummu yeni kelimen bumu" dedim "evet hatunum" dedi göğsüne yaslandım başımdan öptü "neyse ben gidiyim artık" dedim "burda kalıyorsun" diye emretti "niyeymiş" dedim "çünkü ben öyle istiyorum" dedi "ayy bende diyordum austin bana emretsinde bende yapıyım" dedim gözlerimi devirip çıkışa yöneldim "burda kalıyorsun" dedi sert bir sözle ona doğru döndüm "neden" dedim sert sert baktı "alex piçi gelir falan burda kalıcaksın" dedi kaşlarımı çattım "off ne olucak" dedim tam arkamı dönüyordumki "lara burda kalıyorsun dedim" dedi önüme döndüm offladım "iyi" "giyecek birşeyim yok bari onu alıp geliyim" diye ekledim üstüne kafasını salladı "çabuk ol 5dk var 5 dk içinde gelmezssen umursamam içeri girerim" dedi gözlerimi büyüttüm "ya 5dk da nasıl hazırlanıcam ya barı 10 dk olsun" dedim "lara giyeceğin şey pijama hızını kullan acele etsen iyi edersin" deyince depar attım eve gidince pijama bulup geçirdim üstüme yarın giyeceklerimide aldım tekrar hızımı kullanarak austinin evine girdim "güzel" dedi yukarı çıktı bende peşinden gittim yatagı açtım kıyafetlerimi kenara koydum yataga girdim "sen gelmiyormusun" dedim kafasını salladı "uykum yok birazdan uyurum" dedi kafamı salladım gözlerimi kapattım ve uykuya daldım...

kalktıgımda austin yoktu "austin" diye bağırdıgımda ses gelmedi kalktım aşağıya indim "austin ner-" gördüğüm şeyle donakaldım austinin yüzü elleri kanla kaplıydı "austin neoldu" deyip telaşla yanına gittim "sen iyimisin" dedim austin ise şeytanıce ellerine bakıyordu o yüzünü düzeltip yumuşak bir şekildi bana baktı sarıldı "çok üzgünüm lara" dedi "tamam sorun yok neoldu anlat bana" dedim sırtımı okşuyordu "yaptıgım şey için çok üzgünüm ama mecburum" dedi üzgünle kötü bir ses arasında dediği şeyle sırtımda bir acı hissettim içimden bir şey şekildi sanki nefesim daraldı yere baktıgımda kan damlıyordu austini elinde  kanla kaplı bir kazık vardı austin yaklaştı ve kalbıme sapladı o an nefesim kesildi tam yere düşecekken austin tuttu "üzgünüm üzgünüm" dedi ağlamaya başladı ben ise zar zor nefes alıyordum "austin(kesik nefes)n-neden yaptın" dedim üstüm kanla kaplanmıştı "mecburdum" dedi gözümden bir damla yaş düştü ve acıyla gözlerimi kapadım...

Bir Erkek Sorunsalı  :DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin