(Austinin gözünden)
Larayi takip ediyordum adamlarla bulusup bilgileri aliyordum bugunde bulusacaktim hazirlandim birseyler atistiryordum.
Kapi caldi actim bir zarf gelmisti "suraya bir imza" dedi adam imzami hizli birsekilde attim adam gitti kapiyi kapatip iceri gectim onune ve arkasina baktim birsey yazmiyordu kaslarimi cattim yirtarak actim fotograflar cikti icinden bedenimi anlatamiycagim kadar bir sinir kaplamisti nasil olurdu fotograflarda lara ve benim can dusmanim alex vardi. Alex'in eli laranin yanagindaydi yakin duruyorlardi fotograflara tekrar tekrar baktim baska birsey varmi diye bakarken zarfin icinden birde kagit cikti actim"Sana kahkahlar atiyorum austin sevdigin kiza sahip cikamamak sana hiç yakismamis ama simdi bak benim ellerimde o sexsi kiz deniz kokusuyla ferahlatan kiz artik benim ellerimde simdide oyna bakalim son kozunu oynayabilicekmisin
Alex"
Siktir siktir siktir offf ben bu herifi sikicem tanrimmm sinirle soludum arabaya atlayip adamlarin yanina surdum baya hizli gelmistim sesli bir sekilde actim kapiyi "nerdesiniz" diye bagirdim icerden kosar adimlarla geldiler "neoldu" "bok oldu... siz gerizekalimisniz" dedim fotograflari onlerine attim "nasil olur bu? Nasil bukadar yakinlasabilirler? Sizi sadece aval aval bakin diyemi gonderdim koruyun diye gonderdim bunlar ne aciklayin" diye gurledim sinirle baslarinda olanlari cikti "takip ettik sahile girdi ama ondan sonrasina giremedik bizde bilmiyorduk" "gireceksiniz olsenizin dahi bu adam benim can dusmanim ve suan sevdigim kiz onun kollarinda birsey yapsa ruhumuz duymayacak size is verende kabahat gine isi bok ettiniz...en iyisi kendi isini kendim halletmek" matt'i aradim falss'a gelmesini soyledim ilk ucakla bende falssa gittim matt'le bulustuk durumu anlatti...Bir oda ayarladim düşündum herzaman yaptigim gibi gozlerini dudaklarinin tadini kokusunu tum benligiyle dusundum bir nebze olsun onu hatirlatiyordu onu dusune dusune uykuya daldim...
(Laranin gozunden)
Sabah zar zor açtım dün hic uyuyamamistim dun gece ben alex ahh tanrimm hayirr dun tam bir fiyaskoydu ben nasil o hale geldimki ordaki ben degildim sanki baska biriydi sanki bir hipnoz yontemi varmis gibiydi offf kalktim yatagimi topaldim kahvalti ettim nelia yi kaldirdim nelia okula gidyordu bende o sirada oyalaniyordum bu sefer fallsi gezicektim nalia okula gitti ortaligi topladim ustumu degistirdim sacimi dalgalandirdim ve gul kurusu mat ruju dudaklarimda gezdirdimGözluklerimi alip ciktim ilk olarak meydana gittim birkac mazaya girdim naila ben ve jack icin arkadaslik bileklikleri aldim isimlere bakarken austin ismi yaziyordu tekrar hatirladim onu aldi bir huzun biz neden boyleydik aklimdaki sorulari lafa kaldirmistim ama artik rafin omru bitiyordu tukeniyordum ama bunu disa vurmuyordum...
Magzadan hediyeleri alip ciktim bir cafeye girdim oturdum yagmur ciselemeye basladi austi geldi aklima nedensiz gerci hic cikmiyordu aklimdan sadece uzaklasiyordu donup dolasip ayni yerini aliyordu ve bir yanda hipnoz eden alex vardi onun amacini cozememistim ne yapmaya calistigini dun geceyi hatirlamak bile istemiyorum aklimdan cekip cikardim o geceyi onun yerine karanliga gomuldum disariyi izledim bir yumru olustu bogazimda yutkundum ama gitmedi okadar kotuydu harson geldiginde bile konusmakta zorlandim kahve istedim kahvem geldiginde hem disariyi izliyordum bir yandan kahve iciyordum ve austini dusunuyordum keske suan pat diye karsima cikip seni cok ozledim bebegim deseydi affedermiydimki ama insan kiyamazdiki gozumu kirpmadan affederdim onun kokusuyla uyumak icin nelerimi vermezdim gercekten cok ozlemistim bir damla yas dustu gozumden hemen geri sildim kahvemin son yudumunu alip kalktim....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Erkek Sorunsalı :D
FantasyB.E.S Benim kanım , kitapları yazmış ,resimleri çizmiş,hayatımı baştan yaratmıştı ve o kan bir beyaz kağıdın üzerindeki şekillenmiş onu var etmişti kalbine kilit vurmuş kızın gözyaşları karıştı kanımla birlikte süzüldü gözlerinden... Çaresizlik hav...