Alex benimle oynuyordu bu oyunu kazanmam lazimdi eger kazanirsam burdan cikabilirdim kac saat oldu bilmiyorum tahminen 5 saattir alexin zihnindeydim bu yaptigim sey okadar yorucuki kontrolunde zorlaniyorum yapabilirim diye hatirlattim kendime bu sefer ayni depodaydim zihin oyunlarinin beni ele gecireceginden korkuyordum temkinli adimlarla yaklastim kendime surekli gercek olmadiginin hatirlatmalarini yapiyordum karanlikti ayagima bir sivi islatti kafami indirince bunun kan oldugunu gordum gozlerim buyudu etrafa bakindim tek bir noktada isik yandi ellerimi siper ettim gozlerimi yavas adimlarla isiga dogru yurudum gozlerim isiga alisinca cektim ellerimi gordugum seyle herseyi unuttum "austin!" Nefes almiyordu heryerinden kanlar akiyordu kafami kaldirdigimda alexin elinde bir silah vardi gozumden yaslar akmaya coktan baslamisti hicbirsey yapamadim "hayir hayir hayir austin gecicek bana bak gozlerini ac neolur" diye sayikliyordum kafasini tutup kucagima cektim "austin hadi kalk bak ben geldim" diyerek agliyordum gozlerimi kapatip sarildim derken bir bosluga dustum kafami kaldirdigimda o isik alex in ustundeydi o sira gercek olmadigini anladim sinirden gozum seyirdi bu sefer gebertecektim onu tam gidecegim sirada camla carpistim etrafima baktigimda kucuk camdan bir odacikdaydim tekrar dondum elimle yumruk attim hicbirsey olmadi tekrar tekrar yumruk atiyordum ama sadece elime zarar veriyordu ayaklarimdan yukselen siviya baktim simsiyah bir boya gibiydi sanki ayaklarimdan yukselmeye basladi alexe baktigimda siritiyordu sinirle inleyip tekrar yumruk attim "seni adi" cama yaklasti "ben kazandim" dedi o sirada siyah boya belime gelmisti gittikce yukseliyordu derin derin nefes aldim yaptigim hicbirsey kirmiyordu cami gogsume kadar geldi yukari dogru yuzdum boynuma geldiginde derin bir nefes aldim geri verdim tekrar aldim artik boyumu gecmisti ve o siyah sivinin altindaydim gozlerimi yakiyordu simsiyah bir bosluktaydim sanki hicbirsey gozukmuyordu cigerlerim yanmaya basladi cama vurdum nefesizlikle gozlerimi kapatip odaklandim hadi hadi lutfen gozlerimi actim artik nefesim tukenmeye baslamisti derken o siyah sivi gri rengine daha sonrada beyaza donusmeye basladi kaslarimi cattim o siyah sivi artik beyazdi basimdan assagiya bosaldi derin nefes aldim yere egilip derin derin nefesler aldim hayir oyun daha bitmemisti uzerim islakti ama o beyaz boyadan eser kalmamisti "alexx cik ortaya adi herif" onumde belirdi "benden gucsuzsun lara" dediginde ona yaklastim "evet belki gucsuzum ama senden degil" deyip kafasini kopardim iste tam anlamiyla simdi kazanmistim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Erkek Sorunsalı :D
FantasyB.E.S Benim kanım , kitapları yazmış ,resimleri çizmiş,hayatımı baştan yaratmıştı ve o kan bir beyaz kağıdın üzerindeki şekillenmiş onu var etmişti kalbine kilit vurmuş kızın gözyaşları karıştı kanımla birlikte süzüldü gözlerinden... Çaresizlik hav...