Zaman gecmek bilmiyordu bir kere eve gittim okuldan 1 haftaligina izin aldim lara bir kez uyanmisti gözlerimi acmisti ama 5 saniye sonra anlayamadan geri kapatti gozlerini bir gun gecmisti aradan saat ogleden sonra 2 yi geciyordu doktora sorup iceri girdim iceride yaninda sandalyede bekliyordum ki eli kipiradi ve yavasca gozlerini acmaya basladi "mmm austin" sayikliyordu "evet burdayim" "nerdey ben" yoksa hafizasinimi kaybetti ahh hyir "sss hastanedeyiz bebegim kendini yorma" hemen doktoru cagirdim geldiginde serumunu kontrol etti gozune isik tutarak bakti sonrasinda "lara hanim elimi takip edin lutfen" dedigini yapti "cok uykum var" doktora baktim "evet lara hanim birsey hatirliyormusunuz" "mmm en son okula kaydomustum sonra ee sonrasini hatirlamiyorum neoluyor" endiseyle doktora baktim yani benide hatirlamiyordu "hmm peki mideniz bulaniyormu veya basiniz agriyormu?" "Evet" bandajini acip bakti "austin biraz benimle gelirmsin" basimi salladim odadan cikti laraya "bebegim beni burda bekle hemen geliyorum tamammi?" "Ne sen kimsin ki b-ben seni taniyamuyorum" "şşş kendini yorma simdi dinlen kapat gozlerini uykuya dal" inanamiyorum beni unutmustu hepsi benim hatam disari ciktim herhalde uykuya dalmistir doktorun yanina gittim "doktor son durumu ne hafizasini kaybetmis ya birdaha geri gelmesse ozmn neolucak" "sakin olun dedigim gibi beyin sarsintisi gecirmis hafizasini kaybetmesi ise bir sure zaman alabilir bunu duzeltmek icin kalan anilarini hatirlamak icin yasadiginiz seyleri ona tekrar yasatmaniz gerekiyorki bu surec hizlansin aksi taktirde 1 yil bile surebilir bu hasar" "peki hastahaneden nezaman cikabilir" en son durumuna bakariz bazi tahliller yapmamiz gerek sonrasinda uygun bir ortam olursa cikabilir tekrar gecmis olsun"
Offff beni hatirlamiyor ona nasil hafizasini geri getirebilirmki en iyisi onu kendi evine goturmek sonra anilari anlatmak adamlarimi aradim herseyi ayarlattırdım arabayı getirdiler bende laranin yanindaydim serumunu çıkartıyorlardı "nezaman cikacagim burdan" "merak etme bebegim kisa bir sure icinde cikacaksin" " peki sen kimsin yani bebegim dedigine gore yakin biriyiz" gulumsedim "adimi hatirliyormusn?" Basini yere egdi "hayir"dedi basini cenesinden tutup kaldirdim "tamam uzulmene gerek yok hatırlayacaksın birlikte hatırlıycaz" deyip elini tuttum "he bu arada adim austin yani butun herkes bilir nerde sorsan gosterirler" "gulumsedi"ukala" bir sure bakistik sonra utanip gozlerini kacirdi "ee sey benim karnim acikti" "hmmm birisi hafisazini kaybetmis ama istahini kaybetmemis" guldu "ukala ayi" dedi gozlerini devirdi sonra birden yuzu dustu gozleri kapandi ve sanki bayılıyormuş gibi oldu hemen omzunu tuttim "lara bana bak guzelim bana bak birseymi hatirladin?" "Basini kaldirdi basim dondu bir an ve evet birsey hatirladim boyle bir oda iki tane yatak var sen varsin ben sana yastik atıyorum sonrasi yok" yüzüm güldü "simdi iyimisin" "evet iyiyim" "bak şimdiden birtane hatırladın merak etme en kisa zamanda düzeleceksin" dedim ve gülümsedim oda gülümsedi yemegi geldi doğrulmaya calisirken yardim ettim ve tepsiyi kucağına koydum eli kaşığa giderken elini tuttum kaşığı elime aldim çorbayıda aldiktan sonra lara"yapma austin cocukmuyum ben kendi yemegimi yiyecek kadar büyüdüm" dedi "ama yiyemeyecek kadar hastasın ve ben böyle istiyorum" birsey soylemesine izin vermeden corbayi icirdim "ciddiyim sen cok ayisin" "tessekurler iltifatın icin" "ve ukalasin" dedi "hadi canim hadi ye sunu" gülümseyip içmeye başladı ben ona corba yediriyordum o ise bana bakiyordu cok yakin duruyorduk hasta olmasaydi suan onu cok pis öperdim ama yeni bir hasara neden vermek istemiyorum o masmavi gozleri yorgun düşmüştü bitkin gözüküyordu ama bu haliyle bile o kadar guzeldiki. çorbası bitiğinde kenara koydum bana bakiyordu hala bende ona baktim gözlerine baktigimda maviliginde kayboluyordum gülümsedi gozlerini kacirdi "offf nezmn cikacagim burdan gercekten cok sıkıldim burda yatmaktan" "biraz daha sabret ufaklik""hey bana ufaklik deme" ustune basa basa "UFAKLIK" sinirlendi "ukala ayi" dedi guldum o sirada doktor girdi "eveet nasil hissediyoruz?" "Iyi ama ben cok sıkildim nezmn cikacagim burdan" "gerekli islemleri halledicez ve bir kac deneme yaptiktan sonra cikabilirsiniz" dedi ve laranin yanina geldi kaldirdi larayi yürütmeyi denetti bi kac kez basi donmustu doktor"gayet iyi gelisme var normal olsaydi hic yuruyemezdi bu iyi birsey lara hanim lütfen kendinizi hatirlamak icin cok zorlamayin basiniza dikkat edin sirt ustu yatmayin vericegim ilaclari gunde iki kez sabah ve aksam olarak kullanin gecmis olsun" dedi ve cikti...
Laranin gozunden
Hafizami kaybetmistim bugun cikacaktim hastahaneden austin,onu hatirlamiyorum ama onda beni ceken birseyler var doktor ciktiktan sonra uzandim uykuya daldim...
Bir odanin icindeydim oda beyaz agirlikliydi kapiyi actim uzun bir koridor vardi yürüdüm diger bir kapiyi actim iceri girdim ah burayi taniyordum burasi yurt odasiydi bir tarafta ben bir tarafta cok yakisikli bir erkek yatıyordu bu austindi yanina gitmeye calistim ama gidemedim donup kaldim sanki sonra nefesim daraldi hersey karanlıkları...
Nefes nefese uyandim yanima baktim austin ilerideki koltukta uyuyordu oh be ruyaymis biraz hatirlamaya calistim hatirlayamadim kalkmak icin yeltendim yavas hareketlerle kalktim basim donmemesi icin yavas hareket ediyordum tuvaletin kapısını sesizsce açtım içeri girdim yüzüme baktim gozlerim yorgunluktan sismis morarmisti yüzüm kirec gibiydi dikkat ederek su carptim yuzume sonra yine yavas hareketlerle yatagima uzandim austini seyrede seyrede daldim uykuya...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Erkek Sorunsalı :D
FantasíaB.E.S Benim kanım , kitapları yazmış ,resimleri çizmiş,hayatımı baştan yaratmıştı ve o kan bir beyaz kağıdın üzerindeki şekillenmiş onu var etmişti kalbine kilit vurmuş kızın gözyaşları karıştı kanımla birlikte süzüldü gözlerinden... Çaresizlik hav...