onun için(11.bölüm)

210 15 3
                                    

Medya lara giydigi kiyafet
Laranin gozunden
Austinden cok pis kacmistim ama busefer beni gebertecek onume giyineceksin dediginde gozlerim faltasi gibi acildi ya ben daha dun giyinmistm ben sacmalidiktan sonra bunun bir cezasi olacigini soyledi bu sefer agzim acildi"ya ama sen bana soz vermistin" "sanirim sozumu bozuyorum" "ya ukala ayi" dedim oun elinden kiyafetleri alip iceri gectim mecbur giyinecektim baska birsey yapmadigina sukur etmem lazim yani bagirdim diye beni open daha neler yaprdi kapyi kilitledi hyr yani neden kapiyi kilitliyordu tanrim cok utaniyordum koltuga oturdu arkami dondum arkami donmezssen utanctan elim ayagim birbirne karisir giyinemzdim ve bunun sonucnda austinin karsisinda yari ciplak bir sekilde daha uzu sure kalirdim ilk once esofmani cikardim tisortu assagiya cekitrdim ama zar zor kalcami kapatiyordu pantolonu giydim tisortu giyiyordu birden arkamda elleri hissettim onlar degince kalbim ucmaya ve nefesim hizlanmaya basladi austin suan arkadan bana sariliyordu ama.. ben suan yari ciplaktim lanet olsn tabiki guzell doates yanaklar kizarmaya basldi austin boynumdan opmeye basladi tanrim sana geliyorummm tisortu aldi giydirdi ben hala soktaydi agzimi acamiyordum cenemden tuttu yukari kaldirip optu krsilik vermdim veremedim soktaydim ohh my gottt yani birseymi var diye sordu kafam olumsuz sekilde salladim "kalbin... cok hizli atiyor"dedi fisildayarak elini kalbimin uatue koydu birseyler demeye karar verdim gulumsedim yuzue baktim "senin icin atiyor" dedim ve opusmeye basladik ben lara foster boye birsey diyip opmustum vayy bee bende e cevherlr varmis da haberim yokmus geri cekildim "eee birseyler yemiyormuyuz" guldu bende guldum "hadi gel" dedi eliden tuttu yattan indik faytona bindik yukari dogru cikmaya basladi "austiinn nereye gidiyoruz lutfen soyle" "sabret gidince gorursun" dedi "offf" en son at durdu "geldikmi" "hayir" "e ozman beden durduk" cebinden bi bez parcasi cikard ve gozume bagladi "gercektenmi ciddimisn" dedim dudagimdan optu"evet" dedi guldum at hreket etmeye basladi ya hicbiyeri gormuyirdum bari inince baglasaydin austinin elini tuttum dusmekten korkuyordum sukurler olsun sonunda durdu austinnin elini siki siki tutuyordum "austin nasil inicem hicbirsey gormuyorum" koltuk altlarimdan tutup assagiya indirdi "bak okadarda zor degilmis" guldum ilerledik austin hem elimden hemde belimden tutyordu "austin yere fln bak tasa takilip duserim bak" "bama guveniyormusun" neden sidi boylebir soru sorduki tabikide guveniyordum"evet" "tamam ozmn" dedi ve kucagina aldi beni kucuk bi ciglik attim yurudu sonunda indirdi yere gozbagimi acmak icn arkama gecti bez parcasini cekti bir kac kez gozlerimi kamastiriyor... aman tanrimm bu gercek olamaz😱😱😱suan ben ruyadayim veya oldummu karsimda deniz doga hersey vardi sevdigim hersey bir masa vardi ordada sevdigim seyler oraya dogru yurudum not arkana bak yaziyordu arkamii dondum austinin elinde guller gozumden biryas akti ona dogr kostum ve kucagina atladim birlikte yere dustuk en oun ustundeydim onu opmeye basladim oda karsilik verdi sonunda ayrildik ve masaya gectk yemegimizi yedik ve ormanda dolasmaya basladik yoruldum austinle beraber bi agacin govdesine yaslanarak oturduk okdr mutluydumki bu an hic bitmesin istiyordum dogruldum austine dogru dndum tek ayagimi onun diger tarafina atarak onun kucagina oturdum yuzunu iki elimin arasina aldim gozlerinde kaybolaya basladim sonunda ben birde opeye basladi bende karsilik veriyordum eli belimde sirtimda dolasiyordu benim elimde onun saclrindaydi eli assagilara inmeye basladi benim elim onun omzundaydi baya bir opustuk nefes nefese austin ayrildi benden "seni seviyorum" dedi "bende seni coookk seviyorum" usumeye basladim havada karaiyordu kalktik yatageri donduk artik okula gitmem gerekti yurda geri donduk yoruldugumu soyleyip yattm sabah austinle okula gittik geri kaldigim derslere calistim iki gun boyunca tabi ara sira austinle kucuk kacamaklar oluyordu e normal yani sevgiliyiz biz pisgologa hala gidiyordum iyi omaya basliyordum zihnim rahatliyordu sanki....yat olayindan 1 hafta gecmisti o sirada babami gormeye gitmistim kisacasi mutluydum bu okuldan austinden herseydn mutluydum...
Ama austin cogu zaman soguk davraniyordu ve ben nezmn sorsam gecistirip odadan okuldan nerdeysek kaciyordu ve bu cok canimi sıkiyordu ogle yemegindeydim austin herzamanki gibi gelmemisti arkadaslariyla oturuyor buraya hic bakmiyordu bile arada sirada sohbete dahil oluyordu sinirlendim tepsiyi cope atip hizlica ciktim beni farketmisti ama bakmamisti bile cildiricam neden boyle sorunu ne bunun izin alip disari ciktim taksiye bindim birdakika nereye gidicegimi bilmiyordumki oyle cikmistim bi basina off bi cafe adi soyleyip disariya bakmaya basladim....

Bir Erkek Sorunsalı  :DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin