"Hoi bangun jangan nak tidur lagi boleh tak!" aku terasa ada orang menendang bahagian perut aku. Aku bangun dari baring muka Faz berada di depan aku.
"Aku nak kau pergi mandi lepastu pakai baju yang ada atas katil tu. FAHAM?!!" Aku pandang muka Faz.
Kenapa kau sanggup buat aku macam ni Faz apa salah aku dengan kau selama ni? air mata aku tak sengaja mengalir keluar.
"Eh kau tak payah nak nangis sangat ea. Perempuan macam kau ni tak layak menangis dasar bohsia huh." Aku dengar setiap butir perkataan yang keluar dari mulut Faz. Mana pergi Faz yang sentiasa baik dengan aku?
"Apa kau nak lagi Faz. Tak cukup dengan kau rosokkan perempuan ni semua dengan aku sekali!! Kau nak buat apa dengan aku lepas ni? Jual? Bunuh? Jadikan hamba seks kau ke hahh!!"
"Huh kau siap je la. Kalau tak say good bye to your family" Faz berlalu keluar dari bilik tu. Family ....mama ...papa ...
"Akak? Akak okay tak? Baik akak ikut je cakap bos kalau tak lagi teruk akak akan kene" aku pandang muka Mira. Kesian dia tak pasal-pasal jadi mangsa kepada syaitan bertopengkan manusia itu huh.
"Emm akak akan ikut cakap Mira jangan risau ea."
*1 jam kemudian*
"Aqish sayang meh sini." Faz panggil aku yang dari tadi hanya menunggu di dapur.
"Ya Faz awak nak apa?" aku duduk di atas riba Faz kerana dia tak benarkan aku duduk di atas kerusi.
"Ni saya nak kenalkan kawan saya. Nama dia Megat Iskandar tapi panggil dia Is je." Faz memperkenalkan lelaki yang duduk di hadapannya itu. Aku hanya mengangguk bila Faz kata berkata begitu.
"Hai ...meh sini alolo budak tomei ni" Is tarik aku ke atas riba dia. Aku cuma menurut takut juga aku kalau dia apa-apakan aku di situ.
"Mulai hari ini Aqish akan ikut Is ea. Jangan nakal-nakal sebab Is nakal dia lain macam tau hehe" senyuman Faz buat aku takut tapi dalam masa yang sama aku tertarik dengan wajah Is.
"Aqish ...kenapa pandang muka Is macam tu" Is mencuit hidung dengan serta merta muka aku menjadi merah. entah kenapa aku tengok muka Faz macam marah.
"Wei Faz aku nak balik ni. Duit dah dapat ni aku bawak sekali ea?"
Apa maksud kau Is? Bawak sekali? Kau.... kau beli aku ke??!!
"ishh kau ni kan Is tak menyabor. Yela pegi la bawak balik blah blah" Faz seperti menghalau aku pergi. Ya aku dah kena jual dengan orang yang paling aku percayai.
"Okay baiiii!!!" Is tarik tangan aku untuk keluar. Aku hanya menurut
Papa ...mama ...maafkan Aqish ea ...aku dah takde apa untuk dipertahankan ...maruah Aqish dah hilang
"Sayang jangan nangis biy akan jaga sayang elok-elok ea. Takmo nangis-nangis buruk dah muka" Is lap airmata aku yang mengalir.
Is kau penyelamat aku ke? Atau kau sama sahaja seperti Faz manusia yang bertopengkan syaitan? Ya Allah ...Ya Allah ...sudah lama aku lupakan mu ...ampunkan aku Ya Allah ...tolonglah selamatkan aku daripada manusia-manusia durjana ini ...aku tak sanggup jika aku dilayan seperti si pemuas nafsu sahaja ...selamatkan lah aku Ya Allah ...
fuhhh dapat juga update actually dah kekeringan idea ni hahahaha enjoy it 😘😘
YOU ARE READING
nafsu & maruah
Romancefor you information cerita ini tiada berunsur lucah. watak di dalam cerita ini hanyalah rekaan semata-mata tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang mati. jika ada mungkin hanya kebetulan ☺ Disebabkan pergaulan Tengku Aqish Farwin yang terla...